Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41465
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorВладимир, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorКапаць, Катерина Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-06-12T17:52:04Z-
dc.date.available2023-06-12T17:52:04Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.date.submitted2023-
dc.identifier.citationВладимир О. М., Химич І. Г., Капаць К. М. Вплив війни на формування смаків українців у споживанні ресторанної їжі. Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку: матеріали ХI-ої Всеук. наук.-практ. конф., пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка., (Тернопіль, 26 травня 2023 р.) – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. С. 27-28.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7875-62-7-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41465-
dc.format.extent27-28-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Паляниця В. А.uk_UA
dc.relation.urihttps://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=TmDBwFIAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=TmDBwFIAAAAJ:bVQMTfhMCi4Cuk_UA
dc.subjectвійна, смаки, рестораниuk_UA
dc.titleВплив війни на формування смаків українців у споживанні ресторанної їжі.uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holderВладимир Ольга Михайлівна, 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc338; 641uk_UA
dc.relation.references1. Владимир О., Капаць К. (2022). Ресторанний бізнес: прибутковість та інші виклики воєнного часу. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 116-118. 2. Владимир О. М. (2021) Основні тенденції розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу та сфери туризму у 2019-2021 роках // Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, Вид. центр КНУКіМ, 2021. С. 311-315. 3. Насонова О. Ресторани під час війни – це психологічний захист. URL: https://kp.ua/ua/economics/a658958-olha-nasonova-restorani-pid-chas-vijni-tse-psikholohichnij-pritulok 4. Таранова Є. (2022) Ресторанний бізнес у воєнний час: яка їжа, приміщення та в яких містах користуються попитом URL: https://delo.ua/uk/business/restorannii-biznes-u-vojennii-cas-yaka-yiza-primishhennya-ta-v-yakix-mistax-koristuyutsya-popitom-398364/ 5. Флейчук М. (2022). Як український ресторанний бізнес адаптується до викликів війни: дослідження. URL: https://business.rayon.in.ua/news/547964-yak-ukrainskiy-restoranniy-biznes-adaptuetsya-do-viklikiv-viyni-doslidzhennyauk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Електронний ЗБІРНИК ТЕЗ ХІ Чумаченка 2023 (1).pdf2,42 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти