Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41215

Назва: Модель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії
Інші назви: The model of the impact of self-management on company performance efficiency
Автори: Семененко, Юрій
Semenenko, Yurii
Приналежність: Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
West Ukrainian National University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Семененко Ю. Модель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії / Юрій Семененко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 81. — № 2. — С. 16–25. — (Економіка).
Bibliographic description: Semenenko Y. (2023) Model vplyvu samomenedzhmentu na efektyvnist diialnosti kompanii [The model of the impact of self-management on company performance efficiency]. Galician economic journal (Tern.), vol. 81, no 2, pp. 16-25 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (81), 2023
Galician economic journal of the Ternopil National Technical University, 2 (81), 2023
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 2
Том: 81
Дата публікації: 24-кві-2023
Дата подання: 1-бер-2023
Дата внесення: 6-чер-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.016
УДК: 330.46
Теми: самоменеджмент
ефективність діяльності компанії
фактори які впливають на ефективність діяльності компанії
КРІ
мобільний застосунок для самоменеджменту
self-management
efficiency of the companyʼs activity
factors affecting the efficiency of the companyʼs activity
CRI
mobile application for self-management
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 16-25
Початкова сторінка: 16
Кінцева сторінка: 25
Короткий огляд (реферат): Досліджено методи оцінювання ефективності діяльності компанії та описано вплив на ефективність діяльності зовнішніх і внутрішніх факторів і методів їх вимірювання. Описано поняття самоменеджменту, фактори самоменеджменту та побудовано модель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії. Враховуючи реалії сьогодення, які характеризуються високим рівнем конкуренції та постійною мінливістю ринку, компанії вимушені шукати конккурентні переваги, такі, як: краща якість, маркетингова стратегія, рівень обслуговування клієнтів та ін. Враховуючи темпи розвитку ринку важливою конкурентною перевагою може бути підвищення внутрішньої ефективності в середині компанії та оптимізація бізнес-процесів. За рахунок підвищення якості внутрішніх бізнес-процесів компанії отримують перевагу по якості, швидкості обслуговування клієнтів та ін. Описано внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на ефективність діяльності компанії. До внутрішніх факторів відносимо фактори, які виникають у середині компанії, до зовнішніх – ті фактори, на які компанія не має безпосереднього впливу, проте повинна їх враховувати під час ведення діяльності. Під час побудови моделі враховано як зовнішні, так і внутрішні фактори. Модель описує вплив усіх зовнішніх та внутрішніх факторів. Також описано поняття самоменеджменту, його основні складові та вплив самоменеджменту на ефективність діяльності компанії. Враховуючи високий рівень цифровізації в сучасних умовах, самоменеджмент та менеджмент загалом повинен відбуватися з використанням сучасних засобів. Запропонова модель описує ефективність діяльності компанії по обраних підрозділах, вплив зовнішніх та внутрішніх факторів, а також вплив самоменеджменту, який реалізується за допомогою сучасних програмних засобів. Можемо вважати, що реалізація мобільного застосунку для самоменеджменту, який буде інтегрований в загальну систему управління компанії, допоможе нівелювати внутрішні фактори та зменшити вплив зовнішніх факторів, а також підвищити ефективність діяльності компанії за рахунок підвищення ефективності внутрішніх бізнес-процесів.
The article explores methods for assessing a companyʼs performance and describes the impact of external and internal factors and methods for measuring them. The concept of self-management, self-management factors, and a model of the impact of self-management on company performance are described. Given the realities of todayʼs highly competitive and constantly changing market, companies are forced to seek competitive advantages such as better quality, marketing strategy, customer service level, etc. Considering the pace of market development, an important competitive advantage can be the improvement of internal efficiency in the middle of the company and the optimization of business processes. By improving the quality of internal business processes, companies gain an advantage in terms of quality, speed of customer service, etc. The article describes the internal and external factors that affect the efficiency of the company. Internal factors include factors that arise within the company, and external factors include factors that the company has no direct influence on, but must take them into account when conducting business. During the construction of the model, both external and internal factors were taken into account. The model describes the influence of all external and internal factors. The concept of self-management, its main components and the influence of self-management on the companyʼs performance are also described. Given the high level of digitization in modern conditions, self-management and management in general should be completed using modern means. The proposal model describes the effectiveness of the companyʼs activities by selected divisions, the influence of external and internal factors, as well as the influence of self-management, which is implemented with the help of modern software tools. We can note that the implementation of a mobile application for self-management, which will be integrated into the general management system of the company, will help to level internal factors and reduce the influence of external factors, as well as increase the efficiency of the companyʼs activities to improve the efficiency of internal business processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41215
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Базилевич В. Д. Економічна теорія: Політекономія: підручник. Київ: Знання Прес, 2007. 719 с.
2. Швиданенко Г. О., Дмитренко А. І., Олексюк О. І. Бізнес-діагностика підприємства: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2008. 344 с.
3. Лігоненко Л. О. Антикризове управління підприємством: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій. Київ: Нац. торг.-екон. ун-т, 2001. 580 с.
4. Осовська Г. В., Осовський О. А. Менеджмент організації: навч.посіб. Київ: Кондор, 2005. 860 с.
5. Хміль Ф. І. Основи менеджменту: підручник. Київ: Академвидавн, 2005. 608 с.
6. Фатхутдінов Р. А., Осовська Г. В. Управління конкурентоспроможністю організації: підручник. Київ: Кондор, 2009. 470 с.
References: 1. Bazylevych V. D. (2007) Ekonomichna teoriia: Politekonomiia: pidruchnyk [Economic theory: Political economy: textbook]. Kyiv: Znannia Pres. [In Ukrainian].
2. Shvydanenko H. O., Dmytrenko A. I., Oleksiuk O. I. (2008) Biznes-diahnostyka pidpryiemstva: navch. posib [Business diagnostics of an enterprise: a study guide]. Kyiv: KNEU. [In Ukrainian].
3. Lihonenko L. O. (2001) Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom: teoretyko-metodolohichni zasady ta praktychnyi instrumentarii [Anti-crisis management of the enterprise: theoretical and methodological principles and practical tools]. Kyiv: Natsionalny torg.-ek universytet. [In Ukrainian].
4. Osovska H. V., Osovskyi O. A. (2005) Menedzhment orhanizatsii: navch.posib [Management of the organization: a study guide]. Kyiv: Kondor. [In Ukrainian].
5. Fatkhutdinov R. A., H. V. Osovska. (2009) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu orhanizatsii: pidruchnyk [Management of the competitiveness of the organization: a textbook]. Kyiv: Kondor. [In Ukrainian].
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2023, № 2 (81)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.