Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40875

Назва: Сучасний ринок товарів їх перспективи та тенденції розвитку
Інші назви: The current market of goods, their perspectives and development trends
Автори: Ткачук, Емма
Tkachuk, Emma
Приналежність: Чернівецький кооперативний фаховий коледж економіки і права, Україна
Chernivtsi Cooperative Professional College of Economy and Law, Ukraine
Бібліографічний опис: Ткачук Е. Сучасний ринок товарів їх перспективи та тенденції розвитку / Емма Ткачук // Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2023. — С. 72–75. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Tkachuk E. (2023) Suchasnyi rynok tovariv yikh perspektyvy ta tendentsii rozvytku [The current market of goods, their perspectives and development trends]. Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 31 March 2023), pp. 72-75 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 31-бер-2023
Дата внесення: 19-кві-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 31 березня 2023 року
31 March 2023
УДК: 339.3
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 72-75
Початкова сторінка: 72
Кінцева сторінка: 75
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40875
ISBN: 978-617-7875-35-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.ukrstat.gov.ua/
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11558/3/Merchandising.pdf
Перелік літератури: 1. Пойта І.О. Світовий досвід розвитку ринку послуг та можливості його застосування в Україні. Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнародної наукової конференції, м. Дніпропетровськ, 20 листопада 2013 р. ; ред. кол.: В.Я. Швець та ін. Дніпропетровськ : НГУ, 2013. С. 29–31.
2. Офіційний сайт Державного управління статистики України. URL:http://www.ukrstat.gov.ua/
3. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент. К. : КНЕУ, 1998. 268 с.
4. Мерчандайзинг як засіб формування імпульсу покупки. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11558/3/Merchandising.pdf
References: 1. Poita I.O. Svitovyi dosvid rozvytku rynku posluh ta mozhlyvosti yoho zastosuvannia v Ukraini. Ekonomika v umovakh staloho rozvytku: kontekst pidpryiemstv, rehioniv, krain : materialy mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, m. Dnipropetrovsk, 20 lystopada 2013 y. ; red. kol., V.Ya. Shvets and other Dnipropetrovsk : NHU, 2013. P. 29–31.
2. Ofitsiinyi sait Derzhavnoho upravlinnia statystyky Ukrainy. URL:http://www.ukrstat.gov.ua/
3. Voichak A. V. Marketinhovii menedzhment. K. : KNEU, 1998. 268 p.
4. Merchandaizynh yak zasib formuvannia impulsu pokupky. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11558/3/Merchandising.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.