Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40871

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДячун, Ольга Дмитрівна
dc.contributor.advisorDyachun, Olga
dc.contributor.authorМейник, Віталій
dc.contributor.authorMeinuk, Vitaliy
dc.coverage.temporal31 березня 2023 року
dc.coverage.temporal31 March 2023
dc.date.accessioned2023-04-19T19:56:35Z-
dc.date.available2023-04-19T19:56:35Z-
dc.date.created2023-03-31
dc.date.issued2023-03-31
dc.identifier.citationМейник В. Механізм управління збутом на підприємстві / Віталій Мейник // Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2023. — С. 64–67. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
dc.identifier.isbn978-617-7875-35-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40871-
dc.format.extent64-67
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.titleМеханізм управління збутом на підприємстві
dc.title.alternativeMechanism of sales management at the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages4
dc.subject.udc331.330
dc.relation.references1. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
dc.relation.references2. Тропов О.В. Збутова політика підприємства: сутність та складові. Управління розвитком. 2014. № 2. С. 119-121.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V., Mytrokhina Yu.P. Upravlinnia zbutovoiu politykoiu. tutorial K., Centre of Educational Literature, 2011. 240 p.
dc.relation.referencesen2. Tropov O.V. Zbutova polityka pidpryiemstva: sutnist ta skladovi. Upravlinnia rozvytkom. 2014. No 2. P. 119-121.
dc.identifier.citationenMeinuk V. (2023) Mekhanizm upravlinnia zbutom na pidpryiemstvi [Mechanism of sales management at the enterprise]. Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 31 March 2023), pp. 64-67 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage64
dc.citation.epage67
dc.citation.conferenceX Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.