Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40796
Назва: Химич І.Г. Особливості трансформації національного бізнесу
Інші назви: Химич І.Г. Особливості трансформації національного бізнесу
Автори: Химич, Ірина Григорівна
Приналежність: ТНТУ, каф. ЕФ
Бібліографічний опис: Химич І.Г. Особливості трансформації національного бізнесу. Маркетинг, реклама та PR: новітні технології для бізнесу. Київ: ВСП «КТЕФК ДТЕУ», 2022. С. 45.
Конференція/захід: Особливості трансформації національного бізнесу. Маркетинг, реклама та PR: новітні технології для бізнесу. Київ: ВСП «КТЕФК ДТЕУ», 2022
Дата публікації: 2022
Дата подання: 2022
Дата внесення: 23-бер-2023
Видавництво: Київ: ВСП «КТЕФК ДТЕУ», 2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Київ: ВСП «КТЕФК ДТЕУ», 2022
УДК: 378:629.7
Теми: національний бізнес
трансформація бізнесу
трансформаційно-адаптаційні процеси
війна
пандемія
реєстрація нового бізнесу
державна програма підтримки бізнесу
релокація
Діапазон сторінок: 45
Короткий огляд (реферат): Доцільно зазначити, що трансформаційно-адаптаційні процеси, які стосуються функціонування національного бізнесу в умовах війни в країні, відбулися значно швидшими темпами, аніж, це відбувалося за умов пандемії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40796
Власник авторського права: © Химич І.Г., 2023
Перелік літератури: Український бізнес в умовах війни: аналітика стану за три місяці. URL: https://business.diia.gov.ua/cases/novini/ukrainskij-biznes-v-umovah-vijni-analitika stanu-za-3-misaci
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Химич_Тези_2022_11.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора