Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40413
Назва: | Організація роботи управлінського облікового персоналу в бюджетних установах: теоретичні, методичні та комунікативні аспекти |
Інші назви: | Organization of management accounting staff in budget institutions: theoretical, methodological and communicative aspects |
Автори: | Писаренко, Т. Нужна, О. Тлучкевич, Н. Pysarenko, T. Nuzhna, O. Tluchkevych, N. |
Приналежність: | Луцький національний технічний університет, Луцьк, Україна Lutsk National Technical University, Lutsk, Ukraine |
Бібліографічний опис: | Писаренко Т. Організація роботи управлінського облікового персоналу в бюджетних установах: теоретичні, методичні та комунікативні аспекти / Т. Писаренко, О. Нужна, Н. Тлучкевич // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 77. — № 4. — С. 64–69. — (Облік і оподаткування). |
Bibliographic description: | Pysarenko T., Nuzhna O., Tluchkevych N. (2022) Orhanizatsiia roboty upravlinskoho oblikovoho personalu v biudzhetnykh ustanovakh: teoretychni, metodychni ta komunikatyvni aspekty [Organization of management accounting staff in budget institutions: theoretical, methodological and communicative aspects]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 77, no 4, pp. 64-69 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (77), 2022 Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 4 (77), 2022 |
Журнал/збірник: | Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету |
Випуск/№ : | 4 |
Том: | 77 |
Дата публікації: | 25-жов-2022 |
Дата подання: | 19-вер-2022 |
Дата внесення: | 2-лют-2023 |
Видавництво: | ТНТУ TNTU |
Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
DOI: | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.04.064 О |
УДК: | 657 |
Теми: | бюджетна установа управлінський обліковий персонал організація управлінського обліку комунікації в роботі облікового персоналу budgetary institution management accounting staff organization of management accounting communications in the work of accounting staff |
Кількість сторінок: | 6 |
Діапазон сторінок: | 64-69 |
Початкова сторінка: | 64 |
Кінцева сторінка: | 69 |
Короткий огляд (реферат): | Узагальнено підходи до організації роботи управлінського облікового персоналу в бюджетних
установах. Висвітлено етапи організації роботи управлінського облікового персоналу бюджетної установи,
наведено перелік базових нормативних документів, які регламентують роботу управлінського облікового
персоналу бюджетної установи. Розглянуто вертикальні та горизонтальні комунікації в роботі облікового
персоналу бюджетної установи, зокрема їх зміст, форми здійснення й фактори, які впливають на
ефективність таких комунікацій. Метою дослідження є висвітлення теоретичних, методичних та
комунікативних аспектів організації роботи управлінського облікового персоналу в бюджетних установах.
Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання: вказати етапи організації роботи управлінського
облікового персоналу установи; висвітлити методику організації роботи управлінського облікового персоналу
бюджетної установи на кожному етапі. Для досягнення поставлених у дослідженні завдань
використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз (вивчення навчальної та науково-практичної
літератури, виділення окремих етапів організації роботи управлінського облікового персоналу бюджетної
установи), синтез (розроблення загальних рекомендацій щодо організації роботи управлінського облікового
персоналу бюджетної установи), аналогія та моделювання (дослідження будувалося на виділенні типової
бюджетної установи та розробленні пропозицій для покращення організації роботи її облікового персоналу).
Основними етапами організації роботи управлінського облікового персоналу установи є: підготовчий,
методичний, технічний. На підготовчому етапі враховується специфіка діяльності бюджетної установи,
вивчаються нормативні документи, які регламентують її господарську діяльність та діяльність
управлінського облікового персоналу. На методичному етапі організації роботи управлінського облікового
персоналу бюджетної установи визначають перелік об’єктів обліку, опрацьовують нормативну базу, яка
регламентує ведення обліку об’єктів. Технічний етап організації роботи управлінського облікового персоналу
бюджетної установи передбачає розподіл обов’язків між працівниками служби обліку. Оскільки організація
роботи управлінського облікового персоналу бюджетної установи є нормативно регламентованою, то вплив
на управління процесом організації обліково-аналітичної роботи здійснюється через розробку критеріїв
комунікації всередині установи, застосування яких на практиці дасть змогу покращити психологічний
мікроклімат в установі. Результати дослідження можуть бути корисними для науковців, викладачів,
студентів, практичних обліковців-аналітиків The article summarizes the approaches to organizing the work of managerial accounting personnel in budget institutions. The stages of organizing the work of the managerial accounting staff of a budget institution are highlighted, a list of basic normative documents regulating the work of the managerial accounting staff of a budgetary institution is given. Vertical and horizontal communications in the work of the accounting staff of a budget institution are considered, in particular, their content, forms of implementation and factors that affect the effectiveness of such communications. The purpose of the study is to highlight the theoretical, methodical and communicative aspects of the organization of the work of managerial accounting personnel in budget institutions. To achieve the goal, the following tasks have been defined: to indicate the stages of organization of the management accounting staff of the institution; highlight the method of organizing the work of the managerial accounting staff of the budget institution at each stage. To achieve the tasks set in the research, general scientific research methods were used: analysis (study of educational and scientific and practical literature, selection of individual stages of the organization of the work of the managerial accounting staff of the budget institution), synthesis (development of general recommendations for the organization of the work of the managerial accounting staff of the budget institution), analogy and modeling (the study was based on the selection of a typical budget institution and the development of proposals for improving the organization of the work of its accounting staff). The main stages of organizing the work of the management accounting staff of the institution are: preparatory, methodical, technical. At the preparatory stage, the specifics of the budget institution's activity are taken into account, regulatory documents that regulate its economic activity and the activity of management accounting staff are studied. At the methodical stage of organizing the work of the managerial accounting staff of a budget institution, a list of accounting objects is determined, a regulatory framework is developed that regulates the accounting of accounting objects. The technical stage of organizing the work of the managerial accounting staff of a budget institution involves the division of responsibilities between employees of the accounting service. Since the organization of the work of the managerial accounting staff of the budget institution is normatively regulated, the influence on the management of the process of organization of accounting and analytical work is carried out through the development of communication criteria within the institution, their use in practice will make it possible to improve the psychological microclimate in the institution. The results of the research can be useful for scientists, teachers, students, practical accountants and analysts. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40413 |
ISSN: | 2409-8892 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text https://fingal.com.ua/content/view/201/35/ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text.(дата https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/59-2011-%D0%BF#Text https://www.buhoblik.org.ua/rizni/pravila/postanovl-213.html |
Перелік літератури: | 1. Конституція України від 28.06.1996 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text. (дата звернення: 30.08.2022). 2. Свірко С. В. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: Методологія та організація: монографія. Київ: КНЕУ, 2006. 244 с. 3. Свірко С. В. Організація бухгалтерського обліку в бюджетних установах: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2003. 380 с. URL: https://fingal.com.ua/content/view/201/35/. (дата звернення: 30.08.2022). 4. Кодекс законів про працю від 10.12.1971 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text.(дата звернення: 30.08.2022). 5. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 16.07.2022 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text. (дата звернення: 30.08.2022). 6. Кримінальний кодекс України від 30.06.2022 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text. (дата звернення: 30.08.2022). 7. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні: Закон України від 16.07.1999 р. № 996-ХІV. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text. (дата звернення: 30.08.2022). 8. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи: Постанова КМУ від 26.01.2011 р. № 9. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/59-2011-%D0%BF#Text. (дата звернення: 30.08.2022). 9. Типові правила внутрішнього трудового розпорядку для робітників і службовців підприємств, установ, організацій: Постанова Державного комітету СРСР з праці і соціальних питань від 20.07.1984 р. № 213. URL: https://www.buhoblik.org.ua/rizni/pravila/postanovl-213.html. (дата звернення: 30.08.2022). |
References: | 1. Konstytutsiia Ukrainy (1996). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text. (accessed: 30.08.2022). [In Ukrainian]. 2. Svirko S. V. (2006) Bukhhalterskyi oblik u biudzhetnykh ustanovakh: Metodolohiia ta orhanizatsiia: monohrafiia [Accounting in budgetary institutions: Methodology and organization: monograph]. Kyiv: KNEU. 244 р. [In Ukrainian]. 3. Svirko S. V. (2003) Orhanizatsiia bukhhalterskoho obliku v biudzhetnykh ustanovakh: navch. posibnyk. [Organization of accounting in budget institutions: Study guide]. Kyiv: KNEU. 380 р. URL: https://fingal.com.ua/content/view/201/35/. (accessed: 30.08.2022). [In Ukrainian]. 4. Kodeks zakoniv pro pratsiu (1971). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text. (accessed: 30.08.2022). [In Ukrainian]. 5. Kodeks Ukrainy pro administratyvni pravoporushennia (2022). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text. (accessed: 30.08.2022). [In Ukrainian]. 6. Kryminalnyi kodeks Ukrainy (2022). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text. (accessed:30.08.2022). [In Ukrainian]. 7. Pro bukhhalterskyi oblik ta finansovu zvitnist v Ukraini: Zakon Ukrainy (1999). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text. (accessed: 30.08.2022). [In Ukrainian]. 8. Pro zatverdzhennia Typovoho polozhennia pro bukhhaltersku sluzhbu biudzhetnoi ustanovy: Postanova KMU (2011). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/59-2011-%D0%BF#Text. (accessed:30.08.2022). [In Ukrainian]. 9. Typovi pravyla vnutrishnoho trudovoho rozporiadku dlia robitnykiv i sluzhbovtsiv pidpryiemstv, ustanov, orhanizatsii : Postanova Derzhavnoho komitetu SRSR z pratsi i sotsialnykh pytan (1984). URL: https://www.buhoblik.org.ua/rizni/pravila/postanovl-213.html. (accessed: 30.08.2022). [In Ukrainian]. |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Галицький економічний вісник, 2022, № 4 (77) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GEB_2022v77n4_Pysarenko_T-Organization_of_management_64-69.pdf | 2,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
GEB_2022v77n4_Pysarenko_T-Organization_of_management_64-69.djvu | 125,26 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
GEB_2022v77n4_Pysarenko_T-Organization_of_management_64-69__COVER.png | 1,35 MB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.