Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40096

Título: Діяльність українських брендів в нових реаліях
Outros títulos: Activities of ukrainian brands in new realities
Autor: Венгер, М.
Кост, А.
Venher, M.
Kost, A.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Венгер М. Діяльність українських брендів в нових реаліях / М. Венгер, А. Кост // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 24–25. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description (International): Venher M., Kost A. (2022) Diialnist ukrainskykh brendiv v novykh realiiakh [Activities of ukrainian brands in new realities]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Conference/Event: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data: 6-Dez-2022
Date of entry: 9-Jan-2023
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Supervisor: Берестецька, О.
Berestetska, O.
UDC: 338
4
Number of pages: 2
Page range: 24-25
Start page: 24
End page: 25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40096
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
References (Ukraine): 1. Король І. В. Маркетинові комунікації: навчально-методичний посібник. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. 151 с.
2. Мода для окопу. Українські дизайнери знайшли своє місце на війні. Як вони допомагають перемогти росію. URL: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
3. Реклама під час війни: що працює, а що ні – дослідження Kantar. URL: https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
4. Українські бренди, які донатять ЗСУ. URL: https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
References (International): 1. Korol I. V. Marketynovi komunikatsii: navchalno-metodychnyi posibnyk. Uman : VPTs "Vizavi", 2017. 151 p.
2. Moda dlia okopu. Ukrainski dyzainery znaishly svoie mistse na viini. Yak vony dopomahaiut peremohty rosiiu. URL: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
3. Reklama pid chas viiny: shcho pratsiuie, a shcho ni – doslidzhennia Kantar. URL: https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
4. Ukrainski brendy, yaki donatiat ZSU. URL: https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
Content type: Conference Abstract
Aparece nas colecções:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.