Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40096

Title: Діяльність українських брендів в нових реаліях
Other Titles: Activities of ukrainian brands in new realities
Authors: Венгер, М.
Кост, А.
Venher, M.
Kost, A.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Венгер М. Діяльність українських брендів в нових реаліях / М. Венгер, А. Кост // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 24–25. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description (International): Venher M., Kost A. (2022) Diialnist ukrainskykh brendiv v novykh realiiakh [Activities of ukrainian brands in new realities]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Conference/Event: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Issue Date: 6-Dec-2022
Date of entry: 9-Jan-2023
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Supervisor: Берестецька, О.
Berestetska, O.
UDC: 338
4
Number of pages: 2
Page range: 24-25
Start page: 24
End page: 25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40096
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
References (Ukraine): 1. Король І. В. Маркетинові комунікації: навчально-методичний посібник. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. 151 с.
2. Мода для окопу. Українські дизайнери знайшли своє місце на війні. Як вони допомагають перемогти росію. URL: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
3. Реклама під час війни: що працює, а що ні – дослідження Kantar. URL: https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
4. Українські бренди, які донатять ЗСУ. URL: https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
References (International): 1. Korol I. V. Marketynovi komunikatsii: navchalno-metodychnyi posibnyk. Uman : VPTs "Vizavi", 2017. 151 p.
2. Moda dlia okopu. Ukrainski dyzainery znaishly svoie mistse na viini. Yak vony dopomahaiut peremohty rosiiu. URL: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
3. Reklama pid chas viiny: shcho pratsiuie, a shcho ni – doslidzhennia Kantar. URL: https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
4. Ukrainski brendy, yaki donatiat ZSU. URL: https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.