Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40096

Назва: Діяльність українських брендів в нових реаліях
Інші назви: Activities of ukrainian brands in new realities
Автори: Венгер, М.
Кост, А.
Venher, M.
Kost, A.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Венгер М. Діяльність українських брендів в нових реаліях / М. Венгер, А. Кост // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 24–25. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Bibliographic description: Venher M., Kost A. (2022) Diialnist ukrainskykh brendiv v novykh realiiakh [Activities of ukrainian brands in new realities]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Конференція/захід: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 6-гру-2022
Дата внесення: 9-січ-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
Науковий керівник: Берестецька, О.
Berestetska, O.
УДК: 338
4
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 24-25
Початкова сторінка: 24
Кінцева сторінка: 25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40096
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
Перелік літератури: 1. Король І. В. Маркетинові комунікації: навчально-методичний посібник. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. 151 с.
2. Мода для окопу. Українські дизайнери знайшли своє місце на війні. Як вони допомагають перемогти росію. URL: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
3. Реклама під час війни: що працює, а що ні – дослідження Kantar. URL: https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
4. Українські бренди, які донатять ЗСУ. URL: https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
References: 1. Korol I. V. Marketynovi komunikatsii: navchalno-metodychnyi posibnyk. Uman : VPTs "Vizavi", 2017. 151 p.
2. Moda dlia okopu. Ukrainski dyzainery znaishly svoie mistse na viini. Yak vony dopomahaiut peremohty rosiiu. URL: https://forbes.ua/inside/moda-dlya-okopu-ukrainski-dizayneri-znayshli-svoe-mistse-na-viyni-yak-voni-dopomagayut-peremogti-rosiyu-31032022-5186
3. Reklama pid chas viiny: shcho pratsiuie, a shcho ni – doslidzhennia Kantar. URL: https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/
4. Ukrainski brendy, yaki donatiat ZSU. URL: https://donbas24.news/news/ukrayinski-brendi-yaki-donatyat-zsu
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.