Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстровська, Галина-
dc.contributor.authorМалюта, Людмила-
dc.contributor.authorГладчук, Оксана-
dc.contributor.authorOstrovska, Halyna-
dc.contributor.authorMaliuta, Liudmyla-
dc.contributor.authorHladchuk, Oksana-
dc.date.accessioned2022-12-30T16:44:40Z-
dc.date.available2022-12-30T16:44:40Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-10-
dc.identifier.citationОстровська Г. Напрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємстві [Електронний ресурс] / Галина Островська, Людмила Малюта, Оксана Гладчук // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 131-143. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ohyinp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39858-
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню пріоритетних напрямів розвитку управління ідеями як суттєвого компонента системи управління інноваційною діяльністю підприємств. Доведено, що прогресивний підхід до управління ідеями підприємства передбачає стратегічну орієнтацію на підвищення корисності нових продуктів для споживачів, поліпшення якості їхнього життя, суспільний прогрес, що робить бренд істинно цінним. Уточнено трактування поняття «управління ідеями». Досліджено ключові аспекти управління ідеями. Подано процес управління ідеями на підприємстві з характеристикою кожного етапу. Висвітлено основні напрями пошуку інноваційних ідей. Сформовано механізми використання зовнішніх ідей. У цьому контексті обґрунтовано актуальність розвитку краудсорсингу з метою ефективного використання інтелектуального потенціалу; хакатону як організованого івенту; Open Source-платформ. Розроблено систему показників оцінювання інноваційних ідей. Досліджено основні методи для відбору найбільш прийнятної і ефективної інноваційної ідеї. Визначено основні чинники, що перешкоджають розвитку новаторства та чинники підсилення новаторської діяльності. Запропоновано основні напрями розвитку процесу управління ідеями та класифіковано за стадіями управління, цільовими установками та можливими заходами щодо їх реалізації. При цьому до основних аспектів підвищення ефективності управління ідеями віднесено збільшення інвестицій у сектор інформаційно-комунікаційних технологій, активізацію консолідаційних процесів. Рекомендації щодо розвитку процесу управління ідеями у системі управління інноваційною діяльністю підприємств дають змогу забезпечити пошук, оцінку, підтримку та реалізацію ідей, що генеруються у внутрішньому і зовнішньому середовищі підприємства, а також, в контексті зниження значимості цінових факторів конкурентоспроможності, сприяють забезпеченню унікальних конкурентних переваг підприємства загалом.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the substantiation of the ideas management development priority directions as an essential component of the innovative activities management system at the enterprises. It has been proven that a progressive approach to the management of enterprise ideas involves a strategic focus on increasing the usefulness of new products for consumers, improving the quality of their lives, social progress, which makes the brand truly valuable. The interpretation of the “idea management” concept has been clarified. The key aspects of idea management have been studied. The idea management process at the enterprise is presented with a description of each stage. The main directions of the search for innovative ideas are highlighted. The mechanisms of using external ideas are formed. In this context, the relevance of the crowd-sourcing development for the purpose of intellectual potential effective use; hackathon as an organized event; open-source platforms are substantiated. A system of indicators for evaluating innovative ideas has been developed. The main methods for selecting the most acceptable and effective innovative idea have been studied. The main factors that hinder the development of innovation and the factors that strengthen innovative activity have been determined. The main directions of the idea management process development are proposed and classified by management stages, target settings and possible measures for their implementation. At the same time, the main aspects of improving the efficiency of idea management include increased investment in the information and communication technology sector, and the activation of consolidation processes. Recommendations for the ideas managing process development in the system of managing innovative activities of enterprises make it possible to ensure the search, evaluation, support and implementation of ideas generated in the internal and external environment of the enterprise, and also, in the context of competitiveness price factors importance reducing, contribute to ensuring the unique competitive advantages of the enterprise in general.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent131-143-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ohyinp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-1-15uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.innovationmanagement.se/imtool-articles/how-to-evaluate-ideas/uk_UA
dc.relation.urihttp://www.creativejeffrey. com/creative/innovationchallenges.php?topic=creativeuk_UA
dc.relation.urihttps://hbr.org/2007/06/the-innovation-value-chainuk_UA
dc.relation.urihttps://www.lead-innovation.com/ english-blog/the-4-phases-of-innovationuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/167uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244916uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.https://doi.org/10.29316/rs/135383uk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління ідеямиuk_UA
dc.subjectінноваційна ідеяuk_UA
dc.subjectметоди відбору інноваційних ідейuk_UA
dc.subjectоцінювання інноваційних ідейuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectmanagement of ideasuk_UA
dc.subjectinnovative ideauk_UA
dc.subjectmethods of innovative ideas selectionuk_UA
dc.subjectevaluation of innovative ideasuk_UA
dc.subjectclient-oriented approachuk_UA
dc.titleНапрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of innovative ideas management directions at the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages13-
dc.subject.udc331.102.344uk_UA
dc.relation.references1. Амосов О. Ю. Подолання опору змінам: теоретичні підходи та реалізація. Бізнесінформ. 2017. №1. С. 293–298.uk_UA
dc.relation.references2. Імаї М. Кайдзен: Ключ до успіху японських компаній / пер. з англ. Паблішер, 2014. 274 с.uk_UA
dc.relation.references3. Йохансон Ф. Ефект Медичі: Виникнення інновацій на стику ідей, концепцій та культур / пер. з англ. К., 2018. 325 с.uk_UA
dc.relation.references4. Мальцева С. В. Інноваційний менеджмент. Х., 2018. 527 с.uk_UA
dc.relation.references5. Островська Г. Й. Розвиток системи управління інтелектуальним потенціалом підприємства на основі методології пошуку та оцінювання прихованих можливостей нововведень. Економічний форум. 2020. № 1. С. 109–114. doi: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-1-15uk_UA
dc.relation.references6. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625–640. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Хомутський Д. Управління ідеями. Управління компанією. 2016. №8. С. 65–71.uk_UA
dc.relation.references8. Baumgartner J. P. An Introduction to Idea Management. Belgium: Jenni Idea Management, 2008. 16 p.uk_UA
dc.relation.references9. Baumgartner J. P. How to Evaluate Ideas. 2008. URL: http://www.innovationmanagement.se/imtool-articles/how-to-evaluate-ideas/uk_UA
dc.relation.references10. Baumgartner J. P. Turning problems into innovation challenges. 2009. URL: http://www.creativejeffrey. com/creative/innovationchallenges.php?topic=creativeuk_UA
dc.relation.references11. Chesbrough H. W. Open innovation: the new imperative for creating and profiting from technology. Boston, MA: Harvard Business School Press, 2013. 227 p.uk_UA
dc.relation.references12. Garcia M. L., Bray O. H. Fundamentals of Technology Roadmapping. USA: Sandia National Laboratories, 2015. 34 р.uk_UA
dc.relation.references13. Hansen M. T., Birkinshaw J. The Innovation Value Chain. Harvard Business Review. 2007. URL: https://hbr.org/2007/06/the-innovation-value-chainuk_UA
dc.relation.references14. Hengsberger A. The 4 phases of innovation. LEAD Innovation Blog. 2018. URL: https://www.lead-innovation.com/ english-blog/the-4-phases-of-innovationuk_UA
dc.relation.references15. Ostrovska H. Yo., Sherstiuk R. P., Tsikh H. V., et al. Conceptual Principles of Learning Organization Building. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2021, № 3. С. 167–172. doi: https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/167uk_UA
dc.relation.references16. Ostrovska Н., et al. Building an effective model of intelligent entrepreneurship development in digital economy. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2021. 6 (13 (114)). Рр. 49–59. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244916uk_UA
dc.relation.references17. Porter M. Конкурентна перевага. Як досягти стабільно високих результатів. Наш формат. 2019. 624 p.uk_UA
dc.relation.references18. Zdun M. Entrepreneurship, innovation, economic development and a socializing institution – as a chain of related categories. Rozprawy Społeczne. 2021. 15 (1). Рр. 125–144. doi: https://doi.https://doi.org/10.29316/rs/135383uk_UA
dc.relation.referencesen1. Amosov, O. Y. (2017). Podolannya oporu zminam: teoretychni pidkhody ta realizatsiya. [Overcoming Resistance to Change: Theoretical Approaches and Implementation]. Biznesinform [Business information], 1. Рр. 293–298. [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen2. Imai, М. (2014) Kaizen: The Key To Japan’s Competitive Success. Publisher. 274 p.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Johansson F. (2018) Efekt Medychi: Vynyknennya innovatsiy na styku idey, kontseptsiy ta kul’tur [The effect of the Medici: The emergence of innovation at the intersection of ideas, concepts and cultures]. Kyiv, 325 p. [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen4. Maltseva, S. V. (2018). Innovatsiynyy menedzhment [Innovation management] [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen5. Ostrovska, H. Y. (2020). Rozvytok systemy upravlinnya intelektualʹnym potentsialom pidpryyemstva na osnovi metodolohiyi poshuku ta otsinyuvannya prykhovanykh mozhlyvostey novovvedenʹ. [Intellectual potential management system of the enterprise development based on methodology of hidden innovative potential search and evaluation]. Ekonomichnyy forum [Economic Forum], 1, рр. 109-114. doi: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-1-15uk_UA
dc.relation.referencesen6. Ostrovska, H. (2021) Kreatyvnyi menedzhment yak dominanta innovatsiinykh pidpryiemstv [Creative management as dominant of innovative enterprises]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 625–640. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdf [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen7. Khomutsky, D. (2016) Upravlinnya ideyamy [Management of ideas]. Upravlinnya kompaniyeyu [Management of the company]. No 8, рр. 65–71.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Baumgartner, J. P. (2008). An Introduction to Idea Management. Belgium: Jenni Idea Management.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Baumgartner, J. P. (2008). How to Evaluate Ideas. URL: http://www.innovationmanagement.se/imtool-articles/how-to-evaluate-ideas/uk_UA
dc.relation.referencesen10. Baumgartner, J. P. (2009). Turning problems into innovation challenges. URL: http://www.creativejeffrey. com/creative/innovationchallenges.php?topic=creativeuk_UA
dc.relation.referencesen11. Chesbrough, H. W. (2013). Open innovation: the new imperative for creating and profiting from technology. Boston, MA: Harvard Business School Press.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Garcia, M. L., Bray, O. H. (2015). Fundamentals of Technology Roadmapping. USA: Sandia National Laboratories.uk_UA
dc.relation.referencesen13. Hansen, M. T., Birkinshaw, J. (2007). The Innovation Value Chain. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2007/06/the-innovation-value-chainuk_UA
dc.relation.referencesen14. Hengsberger, A. (2018). The 4 phases of innovation. LEAD Innovation Blog (electronic journal). URL: https://www.lead-innovation.com/english-blog/the-4-phases-of-innovationuk_UA
dc.relation.referencesen15. Ostrovska, H. Yo., Sherstiuk, R. P., Tsikh, H. V., Demianyshyn, V. H., Danyliuk-Chernykh, I. M. (2021). Conceptual Principles of Learning Organization Building. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, no. 3, рр. 167–172. doi: https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/16uk_UA
dc.relation.referencesen16. Ostrovska, Н., et al. (2021). Building an effective model of intelligent entrepreneurship development in digital economy. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (13 (114)), рр. 49-59. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244916uk_UA
dc.relation.referencesen17. Porter, M. E. (2019). Konkurentna perevaha. Yak dosyahty stabilʹno vysokykh rezulʹtativ. [Competitive advantage: creating and sustaining superior performance]. Nash format [Our format].uk_UA
dc.relation.referencesen18. Zdun, M. (2021). Entrepreneurship, innovation, economic development and a socializing institution – as a chain of related categories. Rozprawy Społeczne, 15 (1). Рр. 125–144. doi: https://doi.https://doi.org/10.29316/rs/135383uk_UA
dc.identifier.citationenOstrovska, H., Maliuta, L. & Hladchuk, O. (2022) Development of innovative ideas management directions at the enterprise. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 131-143. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ohyinp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.nom2.131-
dc.subject.jelD83uk_UA
dc.subject.jelM12uk_UA
dc.subject.jelО15uk_UA
dc.subject.jelO31uk_UA
dc.subject.jelО32uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, Тернопіль, Україна, 46001uk_UA
dc.contributor.affiliationГалицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола вул. Богдана Хмельницького, 15, Тернопіль, Україна, 46002uk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University 56 Ruska str., Ternopil, Ukraine, 46001uk_UA
dc.contributor.affiliationViacheslav Chornovil Halytskyi Professional College 15 Bohdan Khmelnytskyi str., 46002 Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9318-2258-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7569-9982-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(27)-
dc.citation.spage131-
dc.citation.epage143-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22ohyinp.pdfНАПРЯМИ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ІДЕЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ882,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.