Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39827

Tytuł: Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства
Inne tytuły: Development of marketing potential and its role in increasing efficiency of enterprise activity
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Сташок, Ірина
Krause, Olga
Stashok, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University , Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Сташок // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 16–17.
Bibliographic description (International): Krause O., Stashok I. (2022) Rozvytok marketynhovoho potentsialu i yoho rol u pidvyshchenni efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva [Development of marketing potential and its role in increasing efficiency of enterprise activity]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Data wydania: 23-lis-2022
Date of entry: 28-gru-2022
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 658.8
Strony: 2
Zakres stron: 16-17
Główna strona: 16
Strona końcowa: 17
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39827
ISBN: 978-617-7875-47-4
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://pathofscience.org/index.php/ps
Wykaz piśmiennictwa: 1. Бубенець І.Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. URL: https://pathofscience.org/index.php/ps
2. Мажинський Р.В. Маркетинговий потенціал підприємства. Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. 2003. Вип. 13. Т. ІІ. С. 196-203.
3. Поліщук І.І. Управління маркетинговим потенціалом підприємства за умов міжнародної інтеграції. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. Херсон. 2019. 43 с.
4. Рожко Н., Бурліцька О. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку. Галицький економічний вісник. 2010. № 2. С. 60-63.
References: 1. Bubenets I.H. Chynnyky rozvytku marketynhovoho potentsialu torhovelnoho pidpryiemstva. URL: https://pathofscience.org/index.php/ps
2. Mazhynskyi R.V. Marketynhovyi potentsial pidpryiemstva. Torhivlia i rynok Ukrainy. Tematychnyi zbirnyk naukovykh prats z problem torhivli i hromadskoho kharchuvannia. 2003. Iss. 13. T. II. P. 196-203.
3. Polishchuk I.I. Upravlinnia marketynhovym potentsialom pidpryiemstva za umov mizhnarodnoi intehratsii. Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia doktora ekonomichnykh nauk. Kherson. 2019. 43 p.
4. Rozhko N., Burlitska O. Formuvannia marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva v umovakh suchasnoho rynku. Galician economic bulletin. 2010. No 2. P. 60-63.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi