Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39827

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна
dc.contributor.authorСташок, Ірина
dc.contributor.authorKrause, Olga
dc.contributor.authorStashok, Iryna
dc.coverage.temporal23-24 листопада 2022 р.
dc.coverage.temporal23-24 November 2022
dc.date.accessioned2022-12-28T14:00:17Z-
dc.date.available2022-12-28T14:00:17Z-
dc.date.created2022-11-23
dc.date.issued2022-11-23
dc.identifier.citationКраузе О. І. Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Сташок // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 16–17.
dc.identifier.isbn978-617-7875-47-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39827-
dc.format.extent16-17
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
dc.relation.urihttps://pathofscience.org/index.php/ps
dc.titleРозвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства
dc.title.alternativeDevelopment of marketing potential and its role in increasing efficiency of enterprise activity
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.8
dc.relation.references1. Бубенець І.Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. URL: https://pathofscience.org/index.php/ps
dc.relation.references2. Мажинський Р.В. Маркетинговий потенціал підприємства. Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. 2003. Вип. 13. Т. ІІ. С. 196-203.
dc.relation.references3. Поліщук І.І. Управління маркетинговим потенціалом підприємства за умов міжнародної інтеграції. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. Херсон. 2019. 43 с.
dc.relation.references4. Рожко Н., Бурліцька О. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку. Галицький економічний вісник. 2010. № 2. С. 60-63.
dc.relation.referencesen1. Bubenets I.H. Chynnyky rozvytku marketynhovoho potentsialu torhovelnoho pidpryiemstva. URL: https://pathofscience.org/index.php/ps
dc.relation.referencesen2. Mazhynskyi R.V. Marketynhovyi potentsial pidpryiemstva. Torhivlia i rynok Ukrainy. Tematychnyi zbirnyk naukovykh prats z problem torhivli i hromadskoho kharchuvannia. 2003. Iss. 13. T. II. P. 196-203.
dc.relation.referencesen3. Polishchuk I.I. Upravlinnia marketynhovym potentsialom pidpryiemstva za umov mizhnarodnoi intehratsii. Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia doktora ekonomichnykh nauk. Kherson. 2019. 43 p.
dc.relation.referencesen4. Rozhko N., Burlitska O. Formuvannia marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva v umovakh suchasnoho rynku. Galician economic bulletin. 2010. No 2. P. 60-63.
dc.identifier.citationenKrause O., Stashok I. (2022) Rozvytok marketynhovoho potentsialu i yoho rol u pidvyshchenni efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva [Development of marketing potential and its role in increasing efficiency of enterprise activity]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 16-17 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University , Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
dc.citation.spage16
dc.citation.epage17
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Vyskytuje se v kolekcích:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.