Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39660
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorКрамар, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorПарфенюк, Христина Ігорівна-
dc.contributor.authorParfeniuk, Khrystyna-
dc.date.accessioned2022-12-27T19:13:16Z-
dc.date.available2022-12-27T19:13:16Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-12-
dc.identifier.citationПарфенюк Х.І. Сучасні тенденції формування бізнес-середовища підприємства харчової промисловості (на прикладі ТзОВ «Радивилівмолоко») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / І. Х. Парфенюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39660-
dc.description.abstractОб’єктом кваліфікаційної роботи є діяльність ТзОВ «Радивилівмолоко» в частині бізнес-середовища його функціонування. Метою роботи є проведення аналізу сучасних тенденцій формування бізнес-середовища ТзОВ «Радивилівмолоко» та розробка пропозицій щодо його удосконалення. Методи дослідження: теоретичне узагальнення, порівняння та систематизація, аналіз, групування, економіко-математичний метод; економетричне моделювання. У кваліфікаційній роботі розкрито сутність бізнес-середовища підприємства. Охарактеризовано сучасні підходи до формування бізнес-середовища підприємства. Описано особливості діяльності досліджуваного підприємства. Здійснено аналіз основних показників діяльності ТзОВ «Радивилівмолоко». Проведено оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовищ функціонування підприємства. Запропоновано механізми покращення управління збутом ТзОВ «Радивилівмолоко. Розроблено проєкт створення Інтернет-магазину для досліджуваного підприємства. Проведено економічне обґрунтування проєкту впровадження Інтернет-магазину в діяльність ТзОВ «Радивилівмолоко».uk_UA
dc.description.abstractThe object of the qualification work is the activity of LLC «Radyvylivmoloko» in the part of its business environment operation. The purpose of the work is to conduct an analysis of modern trends in the formation of the business environment of LLC «Radyvylivmoloko» and to develop proposals for its improvement. Research methods: theoretical generalization, comparison and systematization, analysis, grouping, economic-mathematical method, econometric modeling. The essence of the enterprise's business environment is disclosed in the qualification work. Modern approaches to the formation of the enterprise's business environment are characterized. The peculiarities of the activity of the researched enterprise are described. An analysis of the main indicators of LLC «Radyvylivmoloko» activity was carried out. An evaluation of the external and internal environments of the enterprise's functioning was made. Mechanisms for improving the sales management of LLC «Radyvylivmoloko» are proposed. The project of creating an online store for the enterprise has been developed. An economic substantiation of the project of introducing an Internet store into the activities of LLC «Radyvylivmoloko» was carried out.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП…7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА…10 1.1 Сутність поняття «бізнес-середовище» …10 1.2 Прикладні методи оцінювання бізнес-середовища підприємства ..16 1.3 Сучасні підходи до формування бізнес-середовища підприємства..20 Висновки до розділу 1…25 РОЗДІЛ 2. ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ «РАДИВИЛІВМОЛОКО» …26 2.1 Загальна характеристика діяльності досліджуваного підприємства 26 2.2 Оцінювання основних показників діяльності ТзОВ «Радивилівмолоко»…31 2.3 Аналіз бізнес-середовища функціонування досліджуваного підприємства в сучасних умовах …38 Висновки до розділу 2 …48 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ТЗОВ «РАДИВИЛІВМОЛОКО» …50 3.1. Механізми покращення управління збутом на підприємстві ...50 3.2. Проєкт створення Інтернет-магазину для досліджуваного підприємства …56 3.3. Економічне обґрунтування проєкту впровадження Інтернет-магазину в діяльність ТзОВ «Радивилівмолоко» …67 Висновки до розділу 3 …72 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ …74 4.1. Охорона праці на підприємстві ТзОВ «Радивилівмолоко» …74 4.2. Створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків НС на підприємствах переробної галузі …75 Висновки до розділу 4 …78 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …79 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …82 ДОДАТКИ …84uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject076uk_UA
dc.subjectпідприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectрентабельність власного капіталуuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectуправління збутомuk_UA
dc.subjectрентабельність активівuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectsales managementuk_UA
dc.subjectreturn on assetsuk_UA
dc.subjectreturn on equityuk_UA
dc.titleСучасні тенденції формування бізнес-середовища підприємства харчової промисловості (на прикладі ТзОВ «Радивилівмолоко»)uk_UA
dc.title.alternativeModern tendencies of the business environment creation of the food industry enterprise (LLC «Radyvylivmoloko» as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Парфенюк Христина Ігорівна, 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658uk_UA
dc.relation.references1. Мельник М.І. Формування бізнес-середовища України в умовах інституційних трансформацій : монографія / Мар'яна Іванівна Мельник. Львів : ІРД НАН України, 2012. 568 с.uk_UA
dc.relation.references2. Shtal T. Methods of analysis of the external environment of business activities. T. Shtal, M. Buriak, G. Ukubassova, Y. Amirbekuly, Z. Toiboldinova, T. Tlegen // Espacios. 2018. Vol. 39 (12). P. 22.uk_UA
dc.relation.references3. Кубіній Н.Ю. Основи бізнесу: навчальний посібник/ Н.Кубіній. Ужгород, 2013. 204с.uk_UA
dc.relation.references4. Соскін О. І. Модель розвитку економіки та бізнес-середовища: логіка змін в умовах євроінтеграції. Економіка підприємства: теорія і практика: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовтня 2014 р. Київ : КНЕУ, 2014. С. 43-48.uk_UA
dc.relation.references5. Мельник М. І. Класифікація бізнес-середовища: системний підхід. Регіональна економіка. 2018. №2. С. 251-260.uk_UA
dc.relation.references6. Набока Ю. В. Бізнес-середовище: характеристика, структура, розвиток, діагностика. Економічний простір, № 138. 2018. С.192-200.uk_UA
dc.relation.references7. Буряк Г. Інститути розвитку відносин власності у класифікації бізнес-середовища. Актуальні проблеми міжнародних відносин. Випуск 105 (Частина ІІ). 2012. С. 26–28.uk_UA
dc.relation.references8. Шталь Т.В., Бунчикова Т.С. Аналіз теоретичних підходів до визначення сутності зовнішнього середовища міжнародного бізнесу підприємства. Економіка та суспільство. Випуск № 31. 2021. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/735/707.uk_UA
dc.relation.references9. М. Портер. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів. Київ: 2019. 621 с.uk_UA
dc.relation.references10. Ферраці Кейт, Ноель Вейріч, Кіан Гохар. Конкцренція в новому світі праці. Л: 2022. 357 с.uk_UA
dc.relation.references11. Пікулик О.І. Бізнес-середовище в Україні: проблеми та перспективи розвитку. Серія: Економіка та підприємництво, 2021 р., № 2 (119). С. 23-27.uk_UA
dc.relation.references12. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища в системі управління промисловим підприємством / І. М. Тесленок, Л. О. Кримська. Запоріжжя: ЗНТУ, 2012. 110 с.uk_UA
dc.relation.references13. Болтянська Л., Андрєєва Л., Лисак О. Економіка підприємства: навчальний посібник. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. 668 с.uk_UA
dc.relation.references14. Фролова Н. Л. Світовий досвід державної політики у сфері розвитку малого та середнього бізнесу. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 61. С. 68-78.uk_UA
dc.relation.references15. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. К.: КНЕУ, 2015. 152 с.uk_UA
dc.relation.references16. Старостіна А. Маркетинг: підручник / за ред. А.О. Старостіної. Київ: Знання, 2009. 1070 с.uk_UA
dc.relation.references17. Формалізація сучасних тенденцій розвитку інвестиційного ринку України: звіт про НДР (заключний)/ Кер.: І.М. Кобушко. – Суми: СумДУ, 2012. – 79 с. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32453uk_UA
dc.relation.references18. Йосиф Лесів. Сучасні методи менеджменту основані на ринковій економіці. Ужгород: Карпати, 2013. 321с.uk_UA
dc.relation.references19. І. І. Корман, В. А. Лементовська, О. В, Семенда. Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України. Економіка та держава. №4, 2022. С. 62-69.uk_UA
dc.relation.references20. Ровенський Ю.А. Малий бізнес у світовій економіці. К.: Знання, 2020. 389с.uk_UA
dc.relation.references21. Антощенкова В.В. Державне регулювання і підтримка молочної галузі в умовах євроінтеграції. Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія «Економічнінауки». 2018. № 4. С. 201-209.uk_UA
dc.relation.references22. Ivanyuk B. The Impact of External Threats to the Economic Security of the Business / S. Onyshchenko, O. Maslii, B. Ivanyuk // Development and Strategic Management of Economic System: Collection of scientific articles. Proceedings of the 2019 7th International Conference on Modeling, Development and Strategic Management of Economic System (MDSMES 2019). Atlantis Press, Paris, France, 2019. URL: https://doi.org/10.2991/mdsmes-19.2019.30uk_UA
dc.relation.references23. Іванюк Б. М. Державна економічна політика формування сприятливого бізнес-середовища та безпеки бізнесу / Б.М. Іванюк // Фінансовий простір. Черкаси: ЧІБС, 2020. №3. С. 123-129.uk_UA
dc.relation.references24. Іванюк Б. М. Компаративний аналіз безпеко-орієнованого бізнес-середовища в Україні / Іванюк Б. М.// Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон: ХДУ, 2020. №3 (74). С. 171-176.uk_UA
dc.relation.references25. Біла І. С., Насікан Н. І. Деструкція системи управління сучасним бізнес-середовищем. Східна Європа. Економіка, бізнес та управління. Випуск 2 (25). 2020. С. 91-97.uk_UA
dc.relation.references26. Офіційний веб-сайт ТзОВ «Радивилівмолоко». URL: https://radymo.ua/uk_UA
dc.relation.references27. Офіційний веб-сайт Асоціації виробників молока. URL: https://avm-ua.org/uk/post/vijna-v-ukraini-ta-svitovij-molocnij-rinokuk_UA
dc.relation.references28. Офіційний веб-сайт Державної служби статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references29. В Україні покращилась якість молока, в якому стані сама галузь. Міністерство аграрної політики: веб-сайт. URL: https://minagro.gov.ua/news/v-ukrayini-pokrashchilas-yakist-moloka-v-yakomu-stani-sama-galuzuk_UA
dc.relation.references30. Zn.Ua: веб-сайт. Як українська промисловість долає воєнні виклики. URL: https://zn.ua/ukr/promyshliennost/jak-ukrajinska-promislovist-dolaje-vojenni-vikliki.htmluk_UA
dc.relation.references31. Офіційний веб-сайт Міністерства аграрної політики https://minagro.gov.ua/news/uk_UA
dc.relation.references32. Земляк. Сайт для всіх, хто любить землю: веб-сайт. URL: https://zemliak.com/biznes/2590-yak-viyna-2022-zminyuye-rinok-moloka-v-ukrajiniuk_UA
dc.relation.references33. Офіційний веб-сайт Інституту аграрної економіки. URL: http://www.iae.org.ua/activity/department.htmluk_UA
dc.relation.references34. AgroPolit. Гаряча агрополітика: веб-сайт. URL: https://agropolit.com/blog/%20412-molochna-galuz-ukrayini-ta-yiyi-maybutnye-cherez-10-rokiv-problemi-natsionalna-programa-rozvitku-ta-derjavna-pidtrimkauk_UA
dc.relation.references35. Молокозаводи потребують безперебійного енергопостачання. Спілка молочних підприємств України: веб-сайт. URL: https://uadairy.com/smpu-molokozavody-potrebuyut-bezperebijnogo-energopostachannya/?fbclid=IwAR2NHKrnjjbdWbizJ6M7e3yt7HbPp6JQcVJoFkLADHRj6A_0a7iXnTBktWAuk_UA
dc.relation.references36. Попова Н. В. Проектний аналіз : підручник. Х. : ХНАДУ, 2016. 175 с.uk_UA
dc.relation.references37. Сергій Радинський, Ольга Дячун. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства. Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава". Випуск 1 (22). 2020. С. 79-90.uk_UA
dc.relation.references38. Крамар Ірина. Розвиток промислових підприємств України в контексті інтернаціоналізації: монографія/ Монографія / за заг. ред. Б. М. Андрушківа. ТНТУ, 2019. 378 с.uk_UA
dc.relation.references39. Чевганова В. Я., Биба В.В., Скрильник А. С., Чевганова В. Я. Проектний аналіз: навч. посіб. К. : «Центр учбової літератури», 2014. 258 с.uk_UA
dc.relation.references40. Парфенюк Х. Функціонування підприємств харчової промисловості України в умовах війни. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022. 189 с. С. 82-84.uk_UA
dc.relation.references41. Парфенюк Х. Особливості діяльності підприємств харчової промисловості в період воєнного стану. Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 01-02 червня 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022. 215 с. С. 81-83. uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Parfenjuk_DRUK.pdfКваліфікаційна робота_Парфенюк Х.І.2,2 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Парфенюк_АД.pdfАвторська довідка_Парфенюк Х.І.302,85 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools