Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39600
Назва: Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства
Інші назви: Digitalization of the enterprise’s marketing management process
Автори: Семенюк, Світлана
Semenіuk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 35-44. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
Bibliographic description: Semenіuk, S. (2022) Digitalization of the enterprise’s marketing management process. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
Журнал/збірник: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Випуск/№ : 2(27)
Дата публікації: гру-2022
Дата подання: жов-2022
Дата внесення: 26-гру-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3061-4145
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.nom2.035
УДК: 338:658.5
JEL: М31
Теми: діджиталізація
управління маркетингом
процес
стратегії
комплекс маркетингу
інструменти
комунікації
digitalization
marketing management
process
strategies
marketing mix
tools
communications
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 35-44
Початкова сторінка: 35
Кінцева сторінка: 44
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методичні засади діджиталізації процесу управління маркетингом, запропоновано його основні етапи для використання в практичній діяльності суб’єктів господарювання. Зазначено, що успішна діджиталізація процесу управління маркетингом може бути тільки за умови правильного підходу до вибору цифрових технологій на всіх етапах управління маркетингом: аналіз ринкових можливостей і загроз; вибір цільових ринків; формування стратегії; розробка маркетингових програм; здійснення скоординованих маркетингових заходів. Перед менеджерами сьогодні постали питання як вижити в нових реаліях та загрозах, і які оперативні рішення щодо майбутнього бізнесу ухвалити за короткий період часу. Знадобилося вміння бізнесу адаптуватися до нових ринкових умов, реагувати на трансформації потреб споживачів і знаходити нові точки дотику, активно працювати із діджитал-інструментами, і з їх допомогою активно формувати свою стратегію. Розробка діджитал-стратегії включає в себе наступні блоки: дослідження, оффер, трафік-воронка, бюджетування та аналітика. В статті охарактеризовано ці блоки та визначено завдання щодо успішного формування діджитал-стратегії. Відзначено, що конкретизація діджитал-стратегії вимагає прийняття рішень щодо таких елементів комплексу маркетингу як товар, ціна, розподіл і просування. В сучасних умовах діджиталізації кожен із елементів комплексу маркетингу зазнає трансформації під впливом розвитку цифрових маркетингових інструментів та технологій. Розглянуто процеси діджиталізації елементів маркетингового комплексу. Як висновок зазначено, що сучасний процес управління маркетинговою діяльністю неможливий без впровадження цифрових інструментів, тобто без діджиталізації. Більшість компанії вже використовують цифрові технології в своїй діяльності, комбінуючи їх між собою. Варто пам’ятати, успішна діджиталізація процесу управління маркетингом може бути тільки за умови правильного підходу до вибору цифрових технологій на всіх етапах управління маркетингом.
The theoretical and methodological principles of digitization of the marketing management process are examined in the article, main stages of its use in the practical activities of business entities are suggested. It is noted that successful digitalization of the marketing management process can only be achieved if the right approach to the choice of digital technologies is taken at all stages of marketing management: analysis of market opportunities and threats; selection of target markets; strategy formation; development of marketing programs; implementation of coordinated marketing activities. Nowadays, managers are faced with the question of how to survive in new realities and threats, and what operational decisions regarding the future of business should be made in a short period of time. It is required the ability of business to adapt to new market conditions, respond to the transformation of consumer needs and find new points of contact, actively work with digital tools, and with their help to actively shape its strategy. The development of a digital strategy includes the following blocks: research, offer, traffic funnel, budgeting and analytics. These blocks are described and the tasks for the successful formation of a digital strategy are determined. It is noted that the specification of the digital strategy requires decision-making regarding such elements of the marketing complex as goods, price, distribution and promotion. Under digitization, each of the elements of the marketing complex undergoes transformation under the influence of the development of digital marketing tools and technologies. Processes of the enterprise’s marketing complex elements digitalization are considered.
Спонсорська підтримка: The authors received no direct funding for this research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39600
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
https://ua.scallium.pro/what-is-digital
https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1792
https://uk.uaateam.agency/blog/zv-dki-priyshli-koristuvach-vs-vidi-t/
https://hromadske.ua/posts/shcho-take-bitcoin
https://evergreens.com.ua/ua/articles/business-digitalization.html
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2020/67.pdf
http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
http://vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2020/45-2020/27.pdf
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10042.
Перелік літератури: 1. Діджиталізація – спосіб розвитку бізнесу. Блог компанії Scallium. URL: https://ua.scallium.pro/what-is-digital
2. Жосан Г. Стан розвитку діджиталізації в Україні. Економічний аналіз. 2020. Том 30. № 1. Частина 2. С. 44-52. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1792
3. Івченко Н. Звідки прийшли користувачі: всі види трафіку у Google Analytics. Блог маркетингової агенції UAATEAM. URL: https://uk.uaateam.agency/blog/zv-dki-priyshli-koristuvach-vs-vidi-t/
4. Лойко Є. Діджиталізація маркетингової комунікативної стратегії підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». 2021. № 4 (64). С. 135–142.
5. Олійник Г. Ю. Цифровізація маркетингової системи управління підприємством. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 4. С. 29–35.
6. Пивоваров С. Bitcoin та Blockchain: що це таке і як працює в Україні та світі. URL: https://hromadske.ua/posts/shcho-take-bitcoin
7. Поняття діджиталізації бізнесу:сфери та необхідність. Блог компанії Evergreen URL: https://evergreens.com.ua/ua/articles/business-digitalization.html
8. Савицька О. М., Салабай В. О. Особливості діджиталізації бізнесу компанії в умовах розвитку індустрії 4.0. Ефективна економіка. 2020. №10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2020/67.pdf
9. Фалович В. А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
10. Ярош-Дмитренко Л. О. Діджиталізація маркетингу в умовах протидії поширенню пандемії COVID-19. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2020. №45. URL: http://vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2020/45-2020/27.pdf
11. Яценко В. В. Діджиталізація – сучасний фактор розвитку бізнес-процесів. Ефективна економіка. 2022. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10042.
References: 1. Didzhytalizatsiia – sposib rozvytku biznesu [Digitalization is a way of business development]. Bloh kompanii Scallium. URL: https://ua.scallium.pro/what-is-digital (in Ukrainian)
2. Zhosan H. (2020) Stan rozvytku didzhytalizatsii v Ukraini [The state of digitalization development in Ukraine]. Ekonomichnyi analiz [Economic analysis]. Vol. 30, no 1, part 2, pp. 44-52. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1792 (in Ukrainian)
3. Ivchenko N. Zvidky pryishly korystuvachi: vsi vydy trafiku u Google Analytics [Where users came from: All types of traffic in Google Analytics]. Bloh marketynhovoi ahentsii UAATEAM. URL: https://uk.uaateam.agency/blog/zv-dki-priyshli-koristuvach-vs-vidi-t/ (in Ukrainian)
4. Loiko Ye. (2021) Didzhytalizatsiia marketynhovoi komunikatyvnoi stratehii pidpryiemstva [Digitization of the company's marketing communication strategy]. Vcheni zapysky Universytetu «KROK». [Scientific notes of "KROC" University]. no 4(64), pp. 135-142 (in Ukrainian)
5. Oliinyk H. Yu. (2021) Tsyfrovizatsiia marketynhovoi systemy upravlinnia pidpryiemstvom [Digitization of the marketing system of enterprise management]. Investytsii: praktyka ta dosvid. [Investments: practice and experience]. no 4, pp. 29-35. (in Ukrainian)
6. Pyvovarov S. Bitcoin ta Blockchain: shcho tse take i yak pratsiuie v Ukraini ta sviti. [Bitcoin and Blockchain: what it is and how it works in Ukraine and the world] URL: https://hromadske.ua/posts/shcho-take-bitcoin (in Ukrainian)
7. Poniattia didzhytalizatsii biznesu:sfery ta neobkhidnist [The concept of digitalization of business: spheres and necessity] Bloh kompanii Evergreen [Evergreen company blog]. URL: https://evergreens.com.ua/ua/articles/business-digitalization.html (in Ukrainian)
8. Savytska O. M., Salabai V. O. (2020) Osoblyvosti didzhytalizatsii biznesu kompanii v umovakh rozvytku industrii 4.0. [Features of digitalization of the company's business in the context of Industry 4.0 development] Efektyvna ekonomika [Efficient economy] no. 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2020/67.pdf (in Ukrainian)
9. Falovych V. A. (2018) Komunikaciji pidpryjemstv v interneti: trendy i naprjamy rozvytku [Communications of enterprises on the Internet: trends and directions of development] Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. [Bulletin of ONU named after II Mechnikov]. vol. 23. Part 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf (in Ukrainian)
10. Yarosh-Dmytrenko L. O. (2020) Didzhytalizatsiia marketynhu v umovakh protydii poshyrenniu pandemii COVID-19. [Digitalization of marketing in the context of countering the spread of the COVID-19 pandemic]. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. [Scientific Bulletin of the International Humanitarian University.] no. 45. URL: http://vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2020/45-2020/27.pdf (in Ukrainian)
11. Yatsenko V. V. (2022) Didzhytalizatsiia – suchasnyi faktor rozvytku biznes-protsesiv. [Digitization is a modern factor in the development of business processes.]. Efektyvna ekonomika [Efficient economy]. no. 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10042. (in Ukrainian)
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22ssbump.pdfДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА824,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.