Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39584
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorБоднар, Діана Олегівна-
dc.contributor.authorBodnar, Diana-
dc.date.accessioned2022-12-25T18:45:28Z-
dc.date.available2022-12-25T18:45:28Z-
dc.date.issued2022-12-21-
dc.identifier.citationБоднар Д. О. Формування стратегії управління діяльністю підприємства на засадах маркетингу і логістики : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Д. О. Боднар. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39584-
dc.descriptionСьогодні формування маркетингової стратегії для суб’єктів господарювання є основою планування подальшого стратегічного розвитку, виживання в кризових умовах, переорієнтації, опанування нових та закріплення поточних позицій на ринках збуту. Тому, потреба формування та подальшого вибору стратегії діяльності являється важливою складовою успішного функціонування будь-якого суб’єкту господарювання. На кожній стадії свого життєвого циклу організація має певні параметри, котрі надають уяву про умови її функціонування, характеризують поточний стан та перспективи подальшого розвитку. Варто зазначити, що сучасні ринкові умови пред’являють нові вимоги до всіх без винятку суб’єктів господарювання. Ці вимоги обумовлюються не тільки все зростаючим рівнем конкуренції та високими вимогами до параметрів якості продукції та послуг, але й спроможністю до вчасного та гнучкого реагування на зміни зовнішнього середовища, які можуть нести як можливості, так і загрози. Тож, успішна компанія має представляти собою єдиний організм, де саме стратегія виступатиме об’єднуючою ланкою всіх його складових.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2022. Розроблено маркетингово-логістичну стратегію управління ТОВ «МАГІСТР-Д», зокрема проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, а також досліджено макро- та мікросередовище, на основі якого сформовано SWOT-аналіз. Запропоновано шляхи реалізації стратегії управління маркетингово-логістичною стратегією для досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractResearch for obtaining a master's degree in specialty 075 "Marketing" - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu. – Ternopil, 2022. A marketing and logistics management strategy of "MAGISTR-D" LLC was developed, in particular, an analysis of the company's marketing activities was carried out, as well as a macro and micro environment was studied, on the basis of which a SWOT analysis was formed. Ways of implementing the marketing and logistics strategy management strategy for the enterprise under study are proposed.-
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність та необхідність розробки маркетингової стратегіїuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Види маркетингових та логістичних стратегій та принципи їх формуванняuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Вибір оптимальних логістичних та маркетингових стратегійuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «МАГІСТР-Д»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Характеристика маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз макро та мікросередовища ТОВ «Магістр -Д»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. SWOT-аналіз досліджуваного підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ТОВ «МАГІСТР-Д» НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Модель формування маркетингово-логістичної стратегії підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Шляхи управління маркетингово-логістичною стратегією для ТОВ «Магістр -Д»uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 7uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингово-логістична стратегіяuk_UA
dc.subjectSWOT- аналізuk_UA
dc.subjectринок паливно-мастильних матеріалів.uk_UA
dc.subjectstrategy-
dc.subjectmarketing and logistics strategy-
dc.subjectSWOT analysis-
dc.subjectfuel and lubricants market-
dc.titleФормування стратегії управління діяльністю підприємства на засадах маркетингу і логістикиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of an enterprise management strategy on the basis of marketing and logisticsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Боднар Діана Олегівна, 2022uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКрамар, Ірина Юріївна-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;uk_UA
dc.relation.references2. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України [прийнято ВР 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references3. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references4. Аванесова Н. Е. Сучасні тенденції дослідження моделей стратегічного управління підприємством [Текст] / Н. Е. Аванесова, А. С. Лубенська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.1. – С.6–10..uk_UA
dc.relation.references5. Антонюк А.В. Доцільність переходу українських підприємств на аутсорсинг логістичних послуг в умовах нестабільного середовища URL: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2010_6.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Андрєєва Н.М. Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику / Наталя Миколаївна Андрєєва, Дар’я Володимирівна Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць. за ред..М.І. Звєрякова. Одеса: Одеський національний економічний університет) – Вип №1 №56. С-11-18uk_UA
dc.relation.references7. Бєлова Т.Г. Оцінювання зовнішньоекономічного потенціалу підприємства за його ключовими елементами / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Т. В. Гаврилова // Наукові засади формування та використання економічного потенціалу : монографія /за заг. ред. В. Я. Швеця, В. М. Соловйова. – Черкаси : Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2013. – С. 84-93.uk_UA
dc.relation.references8. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с. 75.uk_UA
dc.relation.references9. Балабанова, Л. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід [Текст]: монографія / Л. В.Балабанова, В. В. Холод. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. – 294 с.uk_UA
dc.relation.references10. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references11. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.references12. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент [Текст]: навчальний посібник. – К.: Знання, 2010. – 332с.uk_UA
dc.relation.references13. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references14. Бузько І.Р. Конкурентне позицпозиціювання в стратегічному управлінні підприємства / І.Р. Бузько, С.А. Рекіянов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2007. - № 10. - С. 37–43.uk_UA
dc.relation.references15. Бутов А.М. Перспективи використання логістичних стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / А. М. Бутов // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С. І. Шкарабан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету „Економічна думка”, 2013. – Том 14. – № 2. – С. 124-131.uk_UA
dc.relation.references16. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references17. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.uk_UA
dc.relation.references18. Войчак A.B. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак, А.Ф. Павленко - К.: КНЕУ, 2008. – 268 с.uk_UA
dc.relation.references19. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С. С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.uk_UA
dc.relation.references20. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. – [7-ме вид.]. – Київ : Лібра, 2010. – 720 с.uk_UA
dc.relation.references21. Герасимчук В.Г. Управление маркетингом: учеб. пособие / В.Г. Герасимчук. – К. : ІСДО, 2006. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references22. Головко Т.В. Стратегічний аналіз: / Т.В. Головко, С.В. Сагова. Навч.- метод. посібник для самост. вивч. дисц. / За ред. д-ра екон. наук, проф.. М.В. Кужельного. – К.КНЕУ, 2002. – 198 с.uk_UA
dc.relation.references23. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.uk_UA
dc.relation.references24. Гончаренко Т.Г. Сучасна концепція стратегічного маркетингу:організаційно-економічний механізм / Т.П. Гончаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. Наук. Праць. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Вип.29. С.200-207.uk_UA
dc.relation.references25. Григор А.В. Дослідження інструментальних стратегій маркетингу / А. В. Григор // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 2 (44). – С. 47-52.uk_UA
dc.relation.references26. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 18. С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references27. Данько Н, Куріна С. Сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2018, С.102-108.uk_UA
dc.relation.references28. Дикань В.Л. Стратегічне управління: [навч. посіб.] / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз [та ін.]. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 272 с. 77.uk_UA
dc.relation.references29. Добриненко Т.В. Наукові підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії промислового підприємства / Т.В. Добриненко, І.О. Романенко // Економічна думка. – 2015. - № 11. – С. 59-57.uk_UA
dc.relation.references30. Економічна енциклопедія: в 3 т. / C.B. Мочерний (відп. ред.) та ін. — К.: Академія, 2001. — Т. 2. — 848 с.uk_UA
dc.relation.references31. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. З.В. Гуцайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.-200с.uk_UA
dc.relation.references32. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references33. Євдокимов А. В. Логістичні стратегії та логістичні процеси на торговельних підприємствах [Текст] / А. В. Євдокимов, Ю. В. Чорток, А. О. Родимченко // Сталий розвиток економіки: Всеукраїнський наукововиробничий журнал / ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва» ПП «Інститут економіки і технологій підприємництва». – 2012. – Вип. 1 (11). – С. 246-249.uk_UA
dc.relation.references34. Євчук З.Р. Ефективність маркетингової діяльності промислового підприємства / З.Р. Євчук, І.О. Дмитрук // Регіональна економіка. – 2017. - № 10. – С. 24-27.uk_UA
dc.relation.references35. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdfuk_UA
dc.relation.references36. Закаблук Г.О. Дослідження динаміки показників фінансовоекономічного стану промислових підприємств / Г.О. Закаблук // Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 36-41.uk_UA
dc.relation.references37. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72. 78uk_UA
dc.relation.references38. Зозульов О.В. Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії / О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2003. - №2. - С. 22-24.uk_UA
dc.relation.references39. Ковальчук С.В. Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання / С.В. Ковальчук, А.С. Бура // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький, 2014. – № 4. Т. 3. – С. 290–294.uk_UA
dc.relation.references40. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references41. Котлер Ф. Маркетинг 4.0: від традиційного до цифрового / Філіп Котлер. – К.: Вид-во «КМ-БУКС», 2020. – 104с.uk_UA
dc.relation.references42. Кочубей Д. Розробка логістичних стратегій торговельних підприємств / Д. Кочубей // Товари і ринки . - 2010. - № 1. - С. 9-17.uk_UA
dc.relation.references43. Крикавський Є. В. Логістика. Основи теорії: підруч. – 2-ге вид., доп. і перероб. / Є. В. Крикавський. – Львів: Інтелект-Захід, 2006. – С. 156.uk_UA
dc.relation.references44. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.uk_UA
dc.relation.references45. Карпенко Н. Історична ґенеза маркетингу в Україні. – Українська наука: минуле, сучасне і майбутнє, 2008. Вип.13. С. 35-44.uk_UA
dc.relation.references46. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: монографія / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2002. – 245 с.uk_UA
dc.relation.references47. Луцяк В. В. Маркетингова діяльність підприємства: навч. посіб. / В. В. Луцяк, О. П. Красняк, М. В. Кондратова ; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Вінниця : ТВОРИ, 2019. - 353 с.uk_UA
dc.relation.references48. Логистическая стратегия и какие стратегии получили наибольшее распространение URL: http://www.logsystems.ua/articles/logisticheskayastrategiya-i-kakie-strategii-poluchili-naibolshee-rasprostranenieuk_UA
dc.relation.references49.Маркетинг / за ред.. В.Руделіус. – К.:Навч-метод. центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.- 658c.uk_UA
dc.relation.references50. Маркетинг для магістрів: навчальний посібник / за заг ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2012. – 928 с.uk_UA
dc.relation.references51. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / за ред. Л.В. Балабанової. – 3-є вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2009. – 354 с.uk_UA
dc.relation.references52. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 701с.uk_UA
dc.relation.references53. Музичка Є.О. Оцінка ефективності управління збутовою діяльністю туристичних підприємств / URL: http://soskin.info/userfiles/file/2018/11- 12%202013%20EX/11-12(2)/ Muzychka.pdf.uk_UA
dc.relation.references54. Недашківська Л.М. Маркетингова стратегія підприємства / Л.М. Недашківська // Регіональна економіка. – 2016. - № 11. – С. 110-117.uk_UA
dc.relation.references55. Нечипорук С.В. Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств / С.В. Нечипорук // Збірник наукових статей ПВНЗ «Європейський університет». – 2012. – Вип. 4. – С. 24- 28.uk_UA
dc.relation.references56. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 482-490. — URL:: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdfuk_UA
dc.relation.references57. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references58. Олашевич М.Ю. Удосконалення теоретико-методичних підходів до формування оптимальної маркетингової кампанії / М.Ю.Олашевич // Вісник СНАУ. — Сер. Економіка та менеджмент. — 2015. — № 6—7. — С. 236—239.uk_UA
dc.relation.references59. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с. 80.uk_UA
dc.relation.references60. Планування маркетингу. 2-ге вид. перероб. та доп. : навч. посіб. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, В. В. Морєва, О. В. Бєлякова, О. Б. Балакай – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 352 с. URL: https://cul.com.ua/preview/plan_market.pdfuk_UA
dc.relation.references61. Пальчик І.М. Формування логістичної стратегії підприємства у сучасних умовах господарювання // Ефективна економіка. – 2014. –- №11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3575uk_UA
dc.relation.references62. Плоха О.Б. Оцінка ефективності функціонування системи управління маркетингом на підприємстві / О.Б. Плоха // БізнесІнформ. – 2012. - № 5. – С. 258-260.uk_UA
dc.relation.references63. Пономаренко В.С. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи Текст: монографія / В.С. Пономаренко, О. М. Тридід, М. О. Кизим. – Х. : ІНЖЕК, 2013. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references64. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції./ М. Е. Портер Пер. з англ. — К. Основи, 1998. - 392 с.uk_UA
dc.relation.references65. Провост Ф. Data Science для бізнесу. Як збирати, аналізувати і використовувати дані / Фостер Провост і Том Фоусетт ; пер. з англ. Анастасія Дудченко. - Київ : Наш формат, 2019. - 396с.uk_UA
dc.relation.references66. Райко Д.В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація: монографія / Д. В. Райко. – Х. : Інжек, 2008. – 632 с.uk_UA
dc.relation.references67. Ратушняк О.Г. Менеджмент та маркетинг: практикум / О. Г. Ратушняк, Н. М. Тарасюк ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2018. - 119 с.uk_UA
dc.relation.references68. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними [Текст] / Адель Світвуд ; пер. з англ. Олександра Асташова. - Київ : Наш формат, 2019. - 150 с.uk_UA
dc.relation.references69. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: навч. посіб. / М.Г. Саєнко. Тернопіль: ТАЙП, 2010. 223 с.uk_UA
dc.relation.references70. Семенюк С. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92.uk_UA
dc.relation.references71. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212.uk_UA
dc.relation.references72. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references73. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references74. Cергіїв В. І. Найбільш поширені логістичні стратегії / В. І. Сергіїв URL:http://www.elitarium.ua/2007/12/11/ logisticheskie_strategii.htmluk_UA
dc.relation.references75. Стратегічне планування у системі логістичного менеджменту: URL: https://pidru4niki.com/71744/logistika/strategichne_planuvannya_sistemi_logistichno go_menedzhmentu.uk_UA
dc.relation.references76. Стратегія і планування в комерційній логістиці URL:: https://stud.com.ua/15022/logistika/strategiya_planuvannya_komertsiyniy_log istitsi.uk_UA
dc.relation.references77. Стратегія и планування логістики URL: http://transportinform.com/logistika/57-logistics-strategy.htmluk_UA
dc.relation.references78. Стрій Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія / Л.О. Стрій // За наук. ред. проф. А.К. Голубєва. – Одеса: ВМВ, 2010. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references79. Талан М.В. Моделювання логістичних стратегій торговельних підприємств / М. В. Талан // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – №633. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – с. 696-701.uk_UA
dc.relation.references80. Ткачова С.С. Стратегічний менеджмент : методичні рекомендації для практичних та семінарських занять / уклад. С. С. Ткачова; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків : ХДУХТ, 2021. 62с.uk_UA
dc.relation.references81. Тридід О. М. Логістичний менеджмент: навч. посіб. / О. М. Тридід, К. М. Таньков; за ред. проф., д-ра екон. наук О. М. Тридіда. – Харків: ВД “ІНЖЕК”, 2015. – 224 с.uk_UA
dc.relation.references82. Фалович В. А. Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю / В. А. Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2014. – № 811: Логістика. – С. 438-445.uk_UA
dc.relation.references83. Фалович В. А. Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей / В.А. Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– Львів, 2017. – № 862. – С. 213-232.uk_UA
dc.relation.references84. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389-395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdfuk_UA
dc.relation.references85. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170- 177. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdfuk_UA
dc.relation.references86. Фатхудинов Р. А. Стратегический маркетинг: учебник / Р.А. Фатхудинов. – М. : Бизнес-школа «Интел-синтез», 2000. – 640 с.uk_UA
dc.relation.references87. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств // Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18), с.150-156.uk_UA
dc.relation.references88. Череп А. В., Сучков А. В. Стратегічне планування і управління. Навчальний посібник. — К. : «Кондор», 2011. — 334 с.uk_UA
dc.relation.references89. Харчук В.Ю. Система стратегічного ризик-планування інноваційно активних суб’єктів господарювання / Економіка та держава, 2009. № 2. С.26-28.uk_UA
dc.relation.references90. Цілі логістичної системи. URL: https://learn.ztu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=93116uk_UA
dc.relation.references91. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. / З.Є Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 589с.uk_UA
dc.relation.references92. Шкардун В. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії / В. Шкардун, Т. Ахтямов // Маркетинг. – 2010. – № 3 (58). – С. 44 – 58.uk_UA
dc.relation.references93. Якимишин Л.Я. Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів / Л.Я.Якимишин // Науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» №2. 2017. С. 109-120uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:075 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Магістерська_Боднар.pdf1,69 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Авторська довідка_Боднар.pdf425,96 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak