Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПольова, Леся-
dc.contributor.authorГуменюк, Галина-
dc.contributor.authorТкачівська, Інна-
dc.contributor.authorГуменюк, Андрій-
dc.contributor.authorPolova, Lesya-
dc.contributor.authorHumeniuk, Halyna-
dc.contributor.authorTkachivska, Inna-
dc.contributor.authorHumenyuk, Andriy-
dc.date.accessioned2022-12-22T15:06:27Z-
dc.date.available2022-12-22T15:06:27Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-10-
dc.identifier.citationПольова Л. Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні [Електронний ресурс] / Леся Польова, Галина Гуменюк, Інна Ткачівська, Андрій Гуменюк// Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 15-24. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39454-
dc.description.abstractПроаналізовано вплив соціальних мереж на просування туристичного продукту. В наш час, коли люди намагаються по максимуму все встигати, важливим є використання тих засобів, які полегшують виконання деяких завдань. Серед таких засобів і є Інтернет і соціальні мережі. Детально описано дві найбільш популярні соціальні мережі: Instagram та YouTube. Використовуючи ІТ, можна значно полегшити роботу туристичних підприємств. Системи онлайн-бронювання і туристичні сайти допомагають оформити тур, не виходячи з дому. Відзначено, що головним завданням підприємств індустрії туризму є здатність викликати у клієнта бажання купити тур. І в цьому випадку на допомогу приходить Інтернет-маркетинг, а також соціальні мережі, як один з ефективних інструментів просування туристичного продукту. Відзначено, що сьогодні існує багато різноманітних рекламоносіїв, серед них: преса, телебачення і радіо, зовнішня реклама, реклама в транспорті та ін. Ідентифіковано, що реклама у сфері туристичних послуг має охоплювати особливості регіону та країни потенційних клієнтів, їх звичаї і культуру. Встановлено, що процес просування туристичного продукту в соціальних мережах є ефективним, але досить складним процесом, який потребує спеціальних знань і навиків. Важливо відзначити, що соціальні мережі уже стали повноцінною платформою для ведення бізнесу, в тому числі і туристичного. В цих мережах вдало поєднуються функції, які необхідні для побудови ефективного маркетингу: точна цільова аудиторія; наявність та доступність інформації про потенційних споживачів послуг; можливість комунікації з клієнтами; проста форма створення пропозиції. Встановлено, що швидкість і простота доступу до інформації – головні переваги соціальних мереж. Все більше туристичних підприємств використовують можливості Інтернету для збільшення прибутків.uk_UA
dc.description.abstractThe impact of social networks on the promotion of a tourism product is researched in the article. In our time, when people are trying their best to keep up with everything, it is important to use those tools that facilitate the performance of some tasks. Among such tools are the Internet and social networks. The two most popular social networks – Instagram and YouTube are described. Using IT, it is possible to significantly facilitate the work of tourism enterprises. Online booking systems and travel sites help you arrange a tour without leaving home. It is noted that the main task of enterprises in the tourism industry is the ability to make the client to wish to buy a tour. And in this case, Internet marketing, as well as social networks, are created to be one of the effective tools for promoting the tourist product. It is stated that nowadays there are many different advertising media. Among them there are: mass media, television and radio, outdoor advertising, advertising in transport, etc. It has been identified that advertising in the field of tourist services should cover the peculiarities of the region and country of potential customers, their customs and culture. However, traditional advertising media are losing their popularity every day, because society does not stand still. For a modern traveler, the following components are important: speed and quality, price and the possibility of self-realization. In such cases, leading travel firms should use more effective marketing tools. Іt can be argued that the process of promoting a tourist product in social networks is an effective, but rather complex process that requires special knowledge and skills. It is important to note that social networks have already become a full-fledged platform for conducting business, including tourism. These networks successfully combine functions that are necessary for building effective marketing: accurate target audience; availability and availability of information about potential consumers of services; possibility of communication with clients; simple form of proposal creation. It is determined that speed and ease of access to information are the main advantages of social networks. More and more tourism businesses are using the Internet to increase their profits.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent15-24-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_12uk_UA
dc.relation.urihttps://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometerrus.2015.13.1.1?download=true&journalCode=wtobarometerrusuk_UA
dc.relation.urihttps://www.wto.org/uk_UA
dc.relation.urihttp://uk.wikipedia.org/wiki/uk_UA
dc.relation.urihttps://plusone.com.ua/uk_UA
dc.relation.urihttps://blog.hubspot.com/marketing/instagram-story-sound-preferencesuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectмаркетингові методиuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjecttourist productuk_UA
dc.subjectmarketing methodsuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україніuk_UA
dc.title.alternativeSocial networks as a mean for promoting the tourist product in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Armand Dayan. Le marketing. Presses Universitaires de France, 2010. 138 p.uk_UA
dc.relation.references2. Котлер Ф. М. Маркетинговий менеджмент: Підручник. К.: Хімджест, 2008. 720 с.uk_UA
dc.relation.references3. Мальська М. П. Адаптація підприємств індустрії гостинності до вимог зовнішнього середовища. Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. 2018. Вип. 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_12uk_UA
dc.relation.references4. Сайт Всесвітній туристичний барометр URL: https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometerrus.2015.13.1.1?download=true&journalCode=wtobarometerrus (Дата звернення:16.08.2022).uk_UA
dc.relation.references5. Сайт Всесвітньої туристичної організації URL: https://www.wto.org/ (Дата звернення: 16.08.2022).uk_UA
dc.relation.references6. Соціальна мережа URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/ (Дата звернення: 16.08.2022).uk_UA
dc.relation.references7. Facebook та Instagram в Україні. URL: https://plusone.com.ua/ (Дата звернення: 30.09.2022).uk_UA
dc.relation.references8. Do You Really Need Sound in Your Instagram Stories? Hubspot. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/instagram-story-sound-preferences (Дата звернення: 1.09.2022).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Daian A. (2010). Marketynh. Presses Universitaires de France [Marketing]. F.: 138 p. [in French].uk_UA
dc.relation.referencesen2. Kotler F. (2008). Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Textbook. K.: Khimgest Publishing House, 720 p. [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen3. Malska M. P. (2018.). Adaptatsiia pidpryiemstv industrii hostynnosti do vymoh zovnishnoho seredovyshcha. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. Seriia : Ekonomichni nauky. [Adaptation of hospitality industry enterprises to the requirements of the external environment.]. K., 272 p. [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen4. Sait Vsesvitnii turystychnyi barometr [The World Tourism Barometer website]. URL: https://www.unwto.org (accessed 16.08.2022).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Sait Vsesvitnoi turystychnoi orhanizatsii [World Tourism Organization website]. URL: https://www.wto.org/ (accessed 16.08.2022).uk_UA
dc.relation.referencesen6. Sotsialna merezha [World Tourism Organization website]. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/ (accessed 16.08.2022).uk_UA
dc.relation.referencesen7. Facebook ta Instagram v Ukraini [Facebook and Instagram in Ukraine]. URL: https://plusone.com.ua/ (accessed 30.09.2022).uk_UA
dc.relation.referencesen8. Do You Really Need Sound in Your Instagram Stories? Hubspot. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/instagram-story-sound-preferences (accessed 1.09.2022).uk_UA
dc.identifier.citationenPolova, L., Humeniuk, H., Tkachivska, I. & Humenyuk, A. (2022) Social networks as a mean for promoting the tourist product in Ukraine. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 15-24. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.nom2.015-
dc.subject.jelZ32uk_UA
dc.contributor.affiliationПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000uk_UA
dc.contributor.affiliationТОВ «Добронь», Івано-Франківськ, 76000, директорuk_UA
dc.contributor.affiliationVasyl Stefanyk Precarpathian National University str. Sevcenka, 57, Ivano-Frankivsk, Ukraine, 76000uk_UA
dc.contributor.affiliation«Dobron», Ivano-Frankivsk, 76000, director of companyuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2971-5993-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2859-8369-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8995-2483-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7409-4498-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(27)-
dc.citation.spage15-
dc.citation.epage24-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22plvpvu.pdfСОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ В УКРАЇНІ1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.