Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39451
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorВойтків, Станіслав-
dc.contributor.authorVoytkiv, Stanislav-
dc.date.accessioned2022-12-22T14:42:19Z-
dc.date.available2022-12-22T14:42:19Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-10-
dc.identifier.citationВойтків C. Економічні та соціальні аспекти розвитку та застосування тролейбусів з автономним рухом в Україні [Електронний ресурс] / Станіслав Войтків // Соціально- економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 3-14. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vsvrvu.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39451-
dc.description.abstractОднією з вагомих складових системи перевезень пасажирів у багатьох вітчизняних містах є тролейбусний транспорт як один з типів екологічно чистих міських пасажирських транспортних засобів громадського користування. З початку 2000-х років у багатьох країнах світу він інтенсивно розвивається на новому рівні завдяки застосуванню тролейбусів з автономним рухом (ходом), здатних перевозити пасажирів на ділянках маршрутів, не обладнаних контактною електричною мережею. Метою даного дослідження є аналіз економічних та соціальних аспектів розвитку й застосування тролейбусів з автономним рухом в Україні. На основні аналізу основних конструктивних параметрів тролейбусів з автономним рухом оцінено вплив величини автономного пробігу на зменшення номінальної пасажиромісткості без збільшення допустимої повної маси, регламентованої для класичних тролейбусів і автобусів. Проаналізовано ринкову вартість нових сучасних моделей тролейбусів українських та білоруських виробників, оснащених різними автономними джерелами електроенергії, зокрема тяговими акумуляторними батареями та суперконденсаторами. Показано неадекватність ринкової вартості тролейбусів з автономним рухом, яка є набагато більшою стосовно класичних тролейбусів. Запропоновано узагальнений оцінювальний показник технічної досконалості тролейбусів з автономним рухом, який враховує повну конструктивну масу, номінальну пасажиромісткість та величину автономного пробігу. Розглянуто два варіанти розвитку тролейбусного транспорту та його інтеграції в міські транспортні системи, пов’язані або з існуючими тролейбусними електромережами, або, в найближчій перспективі, з реконструкцією та будівництвом потужніших електричних підстанцій для швидшого заряджання автономних джерел електричної енергії. Їх упровадження забезпечить суттєве збільшення автономного пробігу тролейбусів без суттєвого збільшення потужності автономних джерел електроенергії. Запропоновано заходи щодо забезпечення активного розвитку систем міського та приміського пасажирського транспорту на основі використання тролейбусів з автономним рухом.uk_UA
dc.description.abstractOne of the important components of the passenger transportation system in many domestic cities is trolleybus transport, as one of the types of environmentally friendly urban passenger vehicles for public use. Since the beginning of the 2000s, in many countries of the world, its intensive development has been taking place at a new level thanks to the use of trolleybuses with autonomous running, capable of transporting passengers on sections of routes not equipped with a contact electrical network. The purpose of this study is to analyze the economic and social aspects of the development and use of trolleybuses with autonomous running in Ukraine. Based on the analysis of the main design parameters of trolleybuses with autonomous running, the effect of autonomous mileage on reducing the nominal passenger capacity without increasing the permissible gross weight regulated for classic trolleybuses and buses was assessed. The market value of new modern models of trolleybuses of Ukrainian and Belarusian manufacturers, equipped with various autonomous sources of electricity, in particular traction batteries and supercapacitors, was analyzed. The inadequacy of the market value of trolleybuses with autonomous running is shown, which is much higher than classic trolleybuses. A generalized evaluation indicator of the technical excellence of trolleybuses with autonomous running is proposed, which takes into account the total structural weight, nominal passenger capacity and autonomous mileage. Two options for the development of trolleybus transport and its integration into urban transport systems are considered, related either to the existing trolleybus electric networks or, in the near future, to the reconstruction and construction of more powerful electric substations for faster charging of autonomous sources of electric energy. Their implementation will ensure a significant increase in the autonomous mileage of trolleybuses without a significant increase in the capacity of autonomous sources of electricity. Proposed measures to ensure the active development of urban and suburban passenger transport systems based on the use of trolleybuses with autonomous running.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent3-14-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vsvrvu.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://mtu.gov.ua/files/strategy_ukr.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.123807.uk_UA
dc.relation.urihttps://cms.uitp.org/wp/wp-content/up-loads/2021/01/Knowledge-Brief-Infrastructure-May-2019-FINAL.pdf.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/su12229744/uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/wevj2020120.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/ 10.1016/j.trpro.2019.07.035.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/infrastructures6040061.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.15802/stp2017/104360.uk_UA
dc.relation.urihttps://bkm. com.ua/wp-content/uploads/2020/09/bkm-ukrayina-prezentacziya-ukr.-07.20.pdf.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/ 10.3390/en12234559.uk_UA
dc.relation.urihttps://traffic.od.ua/ blogs/antonlyagushkin/1218483.uk_UA
dc.subjectтролейбус з автономним рухомuk_UA
dc.subjectавтономні джерела електроенергіїuk_UA
dc.subjectекономічні аспектиuk_UA
dc.subjectсоціальні аспектиuk_UA
dc.subjectринкова вартість тролейбусівuk_UA
dc.subjecttrolleybus with autonomous runninguk_UA
dc.subjectautonomous sources of electricityuk_UA
dc.subjecteconomic aspectsuk_UA
dc.subjectmarket value of trolleybusesuk_UA
dc.titleЕкономічні та соціальні аспекти розвитку та застосування тролейбусів з автономним рухом в Україніuk_UA
dc.title.alternativeEconomic and social aspects of development and application of troleybuses with autonomous running in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages12-
dc.subject.udc338.45:261uk_UA
dc.subject.udc338.47uk_UA
dc.subject.udc629.014.6uk_UA
dc.relation.references1. Оновлена транспортна стратегія України. Напрямки політики. Міністерство інфраструктури України. 40 с. URL: https://mtu.gov.ua/files/strategy_ukr.pdf.uk_UA
dc.relation.references2. Tica S., Filipović S., Živanović P., Bajčetić S. Development of trolleybus passenger transport subsystems in terms of sustainable development and quality of life in cities. International Journal for Traffic and Transport Engineering, 2011. Vol. 1 (4). Р. 196-205.uk_UA
dc.relation.references3. Wołek M., Wolanski M., Bartłomiejczyk M., Wyszomirski O., Grzelec K., Hebel K. Ensuring sustainable development of urban public transport: A case study of the trolleybus system in Gdynia and Sopot (Poland). Journal of Cleaner Production. 2021. Vol. 279. 14 р. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.123807.uk_UA
dc.relation.references4. In motion charging innovative trolleybus. Knowledge Brief. 2019. 8 р. URL: https://cms.uitp.org/wp/wp-content/up-loads/2021/01/Knowledge-Brief-Infrastructure-May-2019-FINAL.pdf.uk_UA
dc.relation.references5. Wolek M., Szmelter-Jarosz A., Koniak M., Golejewska A. Transformation of Trolleybus Transport in Poland. Does In-Motion Charging (Technology) Matter? Sustainability. 2020. Vol. 12 (9744). 25 p. DOI: https://doi.org/10.3390/su12229744/.uk_UA
dc.relation.references6. Van Mulders F., Timmermans M., McCaffrey Z, Van Mierlo J., Van den Bossche P. Supercapacitor Enhanced Battery Traction Systems – Concept Evaluation. The World Electric Vehicle Journal. 2008. Vol. 2 (2). Р. 32-45. DOI: https://doi.org/10.3390/wevj2020120.uk_UA
dc.relation.references7. Grygara D., Kohánia M., Štefúnb R., Drgoňa P. Analysis of limiting factors of battery assisted trolleybuses. Transportation Research Procedia. 2019. Vol. 40. Р. 229-235. DOI: https://doi.org/ 10.1016/j.trpro.2019.07.035.uk_UA
dc.relation.references8. Bartłomiejczyk M., Połom M. Sustainable Use of the Catenary by Trolleybuses with Auxiliary Power Sources on the Example of Gdynia. Infrastructures. 2021. Vol. 6 (61). 17 р. DOI: https://doi.org/10.3390/infrastructures6040061.uk_UA
dc.relation.references9. Сорока К. О., Павленко Т. П., Личов Д. О. Система автоматизованого вибору швидкісного режиму руху засобів електротранспорту з метою зменшення витрат електроенергії. Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. 2017. № 3 (69). С. 77-90. DOI: https://doi.org/10.15802/stp2017/104360.uk_UA
dc.relation.references10. ВКМ Holding. Інновації у міському пасажирському транспорті / ТОВ "БКМ-Україна". 19 с. URL: https://bkm. com.ua/wp-content/uploads/2020/09/bkm-ukrayina-prezentacziya-ukr.-07.20.pdf.uk_UA
dc.relation.references11. Khalid M. A Review on the Selected Applications of Battery-Supercapacitor Hybrid Energy Storage Systems for Microgrids. Energies. 2019. Vol. 12, 4559. 34 р. DOI: https://doi.org/ 10.3390/en12234559.uk_UA
dc.relation.references12. Лягушкин А., Янкивский Д. Поставки троллейбусов в Украине: заказчики, поставщики, цены. Закупка новых троллейбусов через тендеры в "Прозорро". Пассажирский транспорт : веб-сайт. 2019. URL: https://traffic.od.ua/ blogs/antonlyagushkin/1218483.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Onovlena transportna stratehiia Ukrainy. Napriamky polityky [Updated transport strategy of Ukraine. Policy directions.]. Ministry of Infrastructure of Ukraine. 40 р. Available at: https://mtu.gov.ua/files/strategy_ukr.pdf. [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen2. Tica S., Filipović S., Živanović P., Bajčetić S. (2011). Development of trolleybus passenger transport subsystems in terms of sustainable development and quality of life in cities. International Journal for Traffic and Transport Engineering, Vol. 1, No. 4, Pр. 196-205. URL: http://ijtte.com/uploads/2011-12-19/d4c8811d-3ed9-537e196-205.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Wołek M., Wolanski M., Bartłomiejczyk M., Wyszomirski O., Grzelec K. & Hebel K. (2021). Ensuring sustainable development of urban public transport: A case study of the trolleybus system in Gdynia and Sopot (Poland). Journal of Cleaner Production, Vol. 279, 14 p. DOI: https:// doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.123807.uk_UA
dc.relation.referencesen4. In motion charging innovative trolleybus. Knowledge Brief. (2019). 8 p. URL: https://cms.uitp.org/wp/wp-content/up-loads/2021/01/Knowledge-Brief-Infrastructure-May-2019-FINAL.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Wolek M., Szmelter-Jarosz A., Koniak M., Golejewska A. (2020). Transformation of Trolleybus Transport in Poland. Does In-Motion Charging (Technology) Matter? Sustainability, Vol. 12 (9744), 25 p. DOI: https://doi.org/10.3390/su12229744/.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Van Mulders F., Timmermans J.-M., McCaffrey Z., Van Mierlo J., Van den Bossche P. (2008.). Supercapacitor Enhanced Battery Traction Systems – Concept Evaluation. The World Electric Vehicle Journal, 2 (2). pp. 32-45. DOI: https://doi.org/10.3390/wevj2020120.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Grygara D., Kohánia M., Štefúnb R., Drgoňa P., Grygara D. (2019). Analysis of limiting factors of battery assisted trolleybuses. Transportation Research Procedia, Vol. 40, Pp. 229-235. DOI: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2019.07.035.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Bartłomiejczyk M., Połom M. (2021). Sustainable Use of the Catenary by Trolleybuses with Auxiliary Power Sources on the Example of Gdynia. Infrastructures, Vol. 6, No. 61, 17 р. DOI: https://doi.org/10.3390/infrastructures6040061.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Soroka K. O., Pavlenko T. P., Lychov D. A. (2017). System for automatic selection of the speed rate of electric vehicles for reducing the power consumption. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, Vol. 3 (69), Pp. 77-90. DOI: https://doi.org/10.15802/stp2017/104360.uk_UA
dc.relation.referencesen10. ВКМ Holding. Innovatsii u miskomu pasazhyrskomu transporti. TOV "BKM-Ukraina", 19. URL: https://bkm.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/bkm-ukrayina-prezentacziya-ukr.-07.20.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Khalid M. (2019). A Review on the Selected Applications of Battery-Supercapacitor Hybrid Energy Storage Systems for Microgrids. Energies, Vol. 12 (4559), 34 p. DOI: https://doi.org/ 10.3390/en12234559.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Liahushkyn A., Yankyvskyi D. (2019). Postavki trolleibusov v Ukraine: zakazchiki, postavshchiki, tseny. Zakupka novykh trolleibusov cherez tendery v "Prozorro" [Delivery of trolleybuses in Ukraine: customers, suppliers, prices. Purchase of new trolleybuses through tenders in "Prozorro"]. Passazhyrskyi transport : Veb-sait. URL: https:// traffic.od.ua/blogs/antonlyagushkin/1218483.uk_UA
dc.identifier.citationenVoytkiv, S. (2022) Economic and social aspects of development and application of troleybuses with autonomous running in Ukraine. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 3-14. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vsvrvu.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.nom2.003-
dc.subject.jelR40uk_UA
dc.contributor.affiliationНауково-технічний центр "Автополіпром", вул. Зубрівська, 32/24, м. Львів, Україна, 79066uk_UA
dc.contributor.affiliationScientific and Technical Center "Autopoliprom", 32/24 Zubrivska str., 79066, Lviv, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org//0000-0002-7789-2081-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(27)-
dc.citation.spage3-
dc.citation.epage14-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
22vsvrvu.pdfЕКОНОМІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ТРОЛЕЙБУСІВ З АВТОНОМНИМ РУХОМ В УКРАЇНІ973,2 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.