Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorДжерелейко, Мар'яна Віталіївна-
dc.contributor.authorDzhereleiko, Mariana-
dc.date.accessioned2022-12-22T09:36:04Z-
dc.date.available2022-12-22T09:36:04Z-
dc.date.issued2022-12-21-
dc.identifier.citationДжерелейко М. В. Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / М. В. Джерелейко. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39444-
dc.descriptionАктуальність теми. Сучасна економіка нерозривно пов'язана з пред'явленням нових вимог щодо поведінки підприємства у тактичному та стратегічному аспектах. Основною умовою успішного функціонування є наявність стійких конкурентних переваг у процесі здійснення маркетингової діяльності. Традиційні підходи до визначення джерел конкурентних переваг ґрунтуються на внутрішніх можливостях підприємства та його взаємодії із зовнішнім середовищем. Джерелами конкурентної переваги є: - перевага в маркетингу та витратах; - унікальність товару або послуги, лідерство з витрат та лідерство у ринковій галузі; - внутрішня та зовнішня конкурентна перевага; - пропозиція споживачам більшої споживчої цінності. Посилення уваги до проблеми оцінки ефективності маркетингу в сучасних умовах обумовлено змінами принципів діяльності підприємств, коли гостро стоїть проблема не тільки зіставлення вкладених ресурсів з результатами їх використання, а й оцінка ринкового уявлення про ефективність їх діяльності. Успіх маркетингової діяльності визначається обсягом продажів, прибутком, часткою на ринку і експлуатацією наявних потужностей. Він визначається якістю послуги, ціною і способами використання інструментів підтримки маркетингу. Ефективність маркетингу визначається і зовнішніми факторами, наприклад конкуренцією, економічним станом ринку, політичною обстановкою, кліматичними умовами та іншими чинниками. Дане питання досліджувалось багатьма науковцями, зокрема: Пономаренко В., Рокоча С., Нікуленкова Т., Маргелов В. та Нечипорук О. вивчали особливості проектування підприємств, закупівлі товарів, їх розвиток та стратегію діяльності. М.Скопень, Х.Роглєв, В.Чернов, В.Худо досліджували рекламні можливості, зокрема з позиції маркетингу. Комунікаційні процеси пов’язані і з взаємодією суб’єкта господарювання із зовнішнім середовищем, у якому виробляється його репутація й партнерська привабливість. Це не лише свідчить про позитивний імідж підприємства, а й певним чином проектується на його комерційні пропозиції для ринку. Таким чином, актуалізується необхідність ґрунтовного діагностування не лише комунікаційної системи організації, але і також її працівників як ключового елементу цієї системи. Комунікаційна система підприємства формується і розвивається внаслідок впливу людського чинника. Якість, швидкість, точність та ефективність управлінських рішень працівників такої системи значною мірою зумовлює досягнення цілей її функціонування. Попри те, чимало суб’єктів господарювання і надалі не віддають належного значення активізуванню діяльності персоналу, який щодня задіяний у комунікаційній системі. Це зумовлює незацікавлення працівників вдосконалювати цю систему, раціоналізувати її структуру, а також підвищувати продуктивність своєї праці та шукати шляхи використання комунікаційної системи як джерела здобуття нових конкурентних переваг у бізнес-середовищі.uk_UA
dc.description.abstractДжерелейко М.В. Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2022. Запропонований комплекс заходів з метою вдосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві взагалі, та управління комунікативними процесами зокрема. Розроблено рекомендації щодо формування комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К». Робота пройшла апробацію на підприємстві ТОВ «Епіцентр К», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.abstractResearch for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2022. The proposed set of measures aimed at improving the system of marketing communications at the enterprise in general, and management of communication processes in particular. Recommendations for the formation of the communication policy of "Epicenter K" have been developed. The work was tested at the company "Epicenter K" LLC, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.-
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЇuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Комунікативний процес як основа успішного функціонування організаціїuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Види комунікації та їх характерні особливостіuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Маркетингові інструменти комунікаціїuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» НА РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Характеристика діяльності ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» та специфіки його маркетингових службuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз товарної політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Дослідження маркетингової комунікаційної політики ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Вибір стратегії комунікаційної діяльності ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Напрямки підвищення ефективності комунікативного процесу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Контроль за виконанням маркетингових заходівuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectmarketing-
dc.subjectcommunication-
dc.subjectmarketing communications-
dc.subjectmarketing information system-
dc.subjectadvertising-
dc.titleРозроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of enterprise communication policy-
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Джерелейко Мар'яна Віталіївна, 2022uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталя Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15.uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.uk_UA
dc.relation.references9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.uk_UA
dc.relation.references10. Андрійчук Ю. А. Теоретична сутність та зміст поняття «механізм». ШЬ: http://ena.lp.edu.Ua/bitstream/ntb/28900/1/005_010_010.pdf.uk_UA
dc.relation.references11. Артеменко Л. П. Конкурентоспроможніть підприємства та фактори її підвищення Л. П. Артеменко. Київ, 2018. 53 с.uk_UA
dc.relation.references12. Архипова Є.О., Дмитренко Н.О. Ефективна комунікація між органами державної влади та громадськістю як умова розвитку демократичного суспільства. Інвестиції:практикатадосвід.2016.№ 1. С. 92–96.uk_UA
dc.relation.references13. Балабан М.П. Оптова торгівля в ринковому середовищі: ефективність функціонування та стратегія розвитку: Монографія. Полтава: РВЦ ПУСКУ, 2005. 153 с.uk_UA
dc.relation.references14. Башинська І.О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах І.О. Башинська Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». 2012. Випуск 9 (34). Частина 1. С. 36-41.uk_UA
dc.relation.references15. Башнянин Г.І. Ефективність капіталізації і лібералізації економічних систем в умовах ринкової транзиції: методологічні проблеми метрологічного аналізу Г.І. Башнянин, Ю.І. Турянський. Львів : Вид-во ЛКА, 2008. 480 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія,технології,техніка паблік рилейшинз. Київ: МАУП, 2005. 440 с.uk_UA
dc.relation.references17. Бєлявцев М. І. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. М. І. Бєлявцев, Г. Д. Леонова, А. М. Зайцева. Донецьк : Норд-Прес, 2010. 279 с.uk_UA
dc.relation.references18. Бочко О.Ю. Основи планування діяльності підприємств невиробничої сфери: навчальний посібник /О.Ю. Бочко, В.Ф. Проскура. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 218 с.uk_UA
dc.relation.references19. Бобошко В. Конструювання стилю в мережі Instagram. Construction of style on Instagram: дипломна робота магістра В. Бобошко; наук. кер. А. Худенко; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, каф. соціології. Одеса, 2017. 57 с.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг як інструмент утримання покупця [Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія / за ред. проф. Р. В. Федоровича.- Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2017.- 303 с.]. - С.30-40.uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу [Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія / за ред. проф. Р. В. Федоровича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2018.- 308 с.]. - С.30-40uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька Оксана. Маркетинг в сегментах та організація семплінгу [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. – С.29-43.uk_UA
dc.relation.references24. Варналій З. С. Основи підприємництва : навч. посіб. З. С. Варналій К. : Знання-Прес, 2002. 239 с.uk_UA
dc.relation.references25. Васильченко М. І., Гришко В. В. Комунікативний менеджмент: підручник. Полтава: ПолтНТУ, 229 с.uk_UA
dc.relation.references26. Виноградська А. М. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку : моногр. А. М. Виноградська. К.: Центр навч. л-ри, 2004. 807 c.uk_UA
dc.relation.references27. Висоцька О.Є. Віртуальна реальність та постраціональна комунікація в контексті становлення суспільства постмодерну. Гуманітарний часопис. 2007. № 4. С. 5–11.uk_UA
dc.relation.references28. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс. Київ, 2010. 360 с.uk_UA
dc.relation.references29. Данило С.І. Формування інституційно-економічного механізму регулювання розвитку роздрібної торгівлі на регіональному рівні: автореф. дис… канд. екон. наук: 08.00.05. ДВНЗ "Ужгородський Національний Університет", Ужгород, 2017. 23 с.uk_UA
dc.relation.references30. Дзвінчук Д. І. Комунікативна політика органів місцевого самоврядування. Івано-Франківськ: 2016. 129 с.uk_UA
dc.relation.references31. Дзюбіна О. Комунікативний аспект соціальних мереж Facebook і Twitter О. Дзюбіна Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Філологічні науки. 2016. №2. С. 218–222.uk_UA
dc.relation.references32. Дніпренко Н.К.,Різун В.В. Запровадження комунікацій у суспільстві. Київ : ТОВ «Вістка», 2009. 56 с.uk_UA
dc.relation.references33. Довбенко В. І. Потенціал і розвиток підприємства : навч. посібн. В. І. Довбенко, В. М. Мельник. Вид. 2-ге, [перероб. та доп.]. Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2010. 232 с.uk_UA
dc.relation.references34. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. З.В. Гуцайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.-200с.uk_UA
dc.relation.references35. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references36. Ефективне управління торговельним підприємством : [монографія]. – Львів : Вид-во Львівського університету внутрішніх справ, 2011. 260 с.uk_UA
dc.relation.references37. Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. URL: https://usr.minjust.gov.ua/loadpubinfo.html?infolsid=4442&bdate=26.02.2017&edate=26.02.2017uk_UA
dc.relation.references38. І.В. Музика О.М. Інтернет в маркетингу. К.: Центр навчальної літератури, 2010. 512 с.uk_UA
dc.relation.references39. Інстаграм як інструмент просування бренду URL: https://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/instagram.htm.uk_UA
dc.relation.references40. Карпов В.А. Планування та аналіз підприємницьких проектів. Одеса: ОНЕУ, 2014. 243 c.uk_UA
dc.relation.references41. Комерційна діяльність: підручник за ред. В.В. Апопій; С.Г. Бабенко; Я.А. Гончарук ; 2-ге вид., перероб., доп. К. : Знання, 2008. 558 с.uk_UA
dc.relation.references42. Комерційна діяльність: підручник за ред. П. Ю. Балабана. Харків : Світ книг, 2018. 452 с.uk_UA
dc.relation.references43. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку URL: http://www.big-library.com.ua/book/.uk_UA
dc.relation.references44. Лаврова Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особивості застосування на транспорті: конспект лекцій [для студ. вищ. навч. закл.] Ю. В. Лаврова Харків: Изд-во ХНАДУ, 2012. 227 с.uk_UA
dc.relation.references45. Лаврова Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особивості застосування на транспорті: конспект лекцій [для студ. вищ. навч. закл.] Ю. В. Лаврова. Харків: Изд-во ХНАДУ, 2012. 227 с.uk_UA
dc.relation.references46. Маркіна І.А. Менеджмент підприємства. Науковий посібник для студентів ВНЗ. К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2013. 268 с.uk_UA
dc.relation.references47. Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія, практика: Монографія. КНТЕУ, 2007. 493 с.uk_UA
dc.relation.references48. Микитюк М., Косован Х. Роль комерційної роботи в діяльності торговельних підприємств: матеріали Всеукраїнської студентської інтернет-конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності", 14—15 грудня 2010 р., Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ URL: https://conf-cv.at.ua/forum/40-236-1uk_UA
dc.relation.references49. Морозов О. Деякі особливі елементи теорій менеджменту щодо управління соціально-економічними системами за правилами "спільних цілей" О. Морозов, М. Шевченко Економіст. 2017. No 10 (372). С. 19–23.uk_UA
dc.relation.references50. О.Ю. Амосов, Н. В. Діденко, К.Ю. Лебєдєва Брендинг як основний інструмент маркетингу в Україні URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/12_2015/4.pdfuk_UA
dc.relation.references51. Оксентюк Б.А. Екологічна сертифікація та екологічний аудит як напрямки екологічного маркетингу [Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: монографія / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2020 – 179 с.]. – С.87-98.uk_UA
dc.relation.references52. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references53. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 482-490. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdfuk_UA
dc.relation.references54. Онищенко, О. С. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: монографія О. С., В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. К., 2013. 220 c.uk_UA
dc.relation.references55. Оптова торгівля в Україні: монографія за ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. 208 с.uk_UA
dc.relation.references56. Отенко І. П. Оцінка гнучкості підприємства для виявлення резервів його розвитку І. П. Отенко, О. В. Грачов Економіка розвитку. Харків : ХНЕУ, 2010. No3(35). С. 77–80.uk_UA
dc.relation.references57. Офіційна веб-сторінка ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». URL: https://epicentrk.ua/ua/about/nasha-istoriya/uk_UA
dc.relation.references58. Поканевич Ю.В. Управління, як складна багатовимірна категорія URL: https://core.ac.uk/download/files/404/11824824.pdf.uk_UA
dc.relation.references59. Поліщук Т.В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні Т.В. Поліщук Актуальні проблеми економіки. № 7 (97). 2012. С. 129-137.uk_UA
dc.relation.references60. Поляруш О. В., Самофалова М. О. Роль комунікацій в управлінні персоналом. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/ all-fm-2017 / paper / download / 2105/1612.uk_UA
dc.relation.references61. Про дослідження української аудиторії Instagram URL: https://l-a-b-a.com/blog/show/504uk_UA
dc.relation.references62. Рижкова Г. А. Особливості і перспективи розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні Економічний Нобелівський вісник. 2014. № 1(7). С. 375–382.uk_UA
dc.relation.references63. Роздрібна торгівля в Україні за рік зросла до понад 800 млрд: області-лідери товарообороту. URL: https://news.finance.ua/uk_UA
dc.relation.references64. Семенюк С. Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Світлана Богданівна Семенюк // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 204-212.uk_UA
dc.relation.references65. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — С.133-138.uk_UA
dc.relation.references66. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології, 2020. – Том 4, №1. – С.61-73.uk_UA
dc.relation.references67. Смиричинський В.В. Основи логістичного менеджменту. К.: Основа, 2004. 327 с.uk_UA
dc.relation.references68. Станіславький В. В. Пошук інформації про особу в соціальних мережах В. В. Станіславський Бізнес и безпека. 2010. № 6. С. 18 – 20.;uk_UA
dc.relation.references69. Тімар І.В. Особливості формування іміджу відчизняних підприємств сфери послуг І.В. Тімар Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка і менеджмент 2015: перспективи інтеграції таінноваційного розвитку». Дніпропетровськ: Вид. Біла К.О. 2015. С. 20-23.uk_UA
dc.relation.references70. Толмачова А. Брендинг, як інструмент маркетингу URL:. Акайомова А. Інформаційно-комунікативні процеси. Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, 2012. Вип. 2. С. 77–84.uk_UA
dc.relation.references71. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 / В.А. Фалович // Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – Режим доступу до журн.: http://www.market-infr.od.ua/uk/archiveuk_UA
dc.relation.references72. Фалович В.А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок / В. А. Фалович // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. – 2013. – Вип. 25. – С. 47-54.uk_UA
dc.relation.references73. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170- 177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf 74. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Бізнесінформ. 2017. № 2. С. 196–202.uk_UA
dc.relation.references75. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств // Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18). – С.150-156.uk_UA
dc.relation.references76. Хамініч В. І. Удосконалення маркетингової діяльності торговопосередницьких підприємств України URL: http://vestnikdnu.com.ua/archive/201264/haminich.html.uk_UA
dc.relation.references77. Шеремет Д.А. Маркетинговий аналіз і його роль у стратегічному розвитку організації Аудит і фінансовий аналіз. 2007. № 5. С.421.uk_UA
dc.relation.references78. Шинкарук Л.В. Менеджмент: навчальний посібник для студентів / Л.В. Шинкарук, Т.Л. Мостенська, Т.О. Власенко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 220 с.uk_UA
dc.relation.references79. Якимишин Л. Я. Метод ієрархій в обґрунтуванні прийняття рішення підприємством про аутсорсинг/ Л.Я. Якимишин // Економічний форум. – 2014.–№1.– С. 169 –177.uk_UA
dc.relation.references80. Якимишин Л. Я. Стратегічний вимір логістичних операторів в ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту / Л.Я. Якимишин // Економічний аналіз: зб. наук. праць .– 2015. – Том 21, №2. – С. 238-244.uk_UA
dc.relation.references81. Якимишин Л.Я. Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб / Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– 2017. – № 862.– С. 245-258.uk_UA
dc.relation.references82. Яцковий Д. Сучасні методики оцінки конкурентоспроможності підприємства Д. Яцковий Вісник соціально-економічних досліджень 2013. Вип. 4 (51). С. 183–188.uk_UA
dc.relation.references83. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/ O. P. Burlitska // Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki. – 20 (130) 2016. – Р. 5-12.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джерелейко М.В..pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Джерелейко.pdf412,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора