Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39252

Назва: Функції управління збутом на підприємстві
Інші назви: Functions of sales management at the enterprise
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Радинський, Сергій Віталійович
Dyachun, Olga
Radynskiy, Serghiy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Дячун О. Д. Функції управління збутом на підприємстві / Ольга Дячун, Сергій Радинський // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 64–67. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Dyachun O., Radynskiy S. (2022) Funktsii upravlinnia zbutom na pidpryiemstvi [Functions of sales management at the enterprise]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 64-67 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Конференція/захід: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2022
Дата внесення: 15-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 658.5
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 64-67
Початкова сторінка: 64
Кінцева сторінка: 67
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39252
ISBN: 978-617-7875-46-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://library.if.ua/books/
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783
https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збуту
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785
Перелік літератури: 1. Управління збутом. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/books/
2. Терент’єва Н. В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783
3. Стимулювання збуту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збуту
4. Шереметинська О., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785
5. Росола У. В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. С. 120-122
References: 1. Upravlinnia zbutom. Biblioteka ekonomista. URL: https://library.if.ua/books/
2. Terentieva N. V. Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu v systemi upravlinnia pidpryiemstva. Efektyvna ekonomika. 2016. No 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783
3. Stimuliuvannia zbutu. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Stimuliuvannia_zbutu
4. Sheremetynska O., Nevmerzhytska Yu. Stymuliuvannia zbutu: zakhody ta zasoby, yaki dopomahaiut pry formuvanni marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva pry zdiisnenni ZED. Efektyvna ekonomika. 2016. No 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785
5. Rosola U. V. Vdoskonalennia stymuliuvannia zbutu na rynku. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal. 2016. P. 120-122
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.