Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39121

Назва: Вплив структурної неоднорідності матеріалу осей колісних пар локомотивів на мікромеханізми росту втомних тріщин
Інші назви: The influence of structural inhomogenity of the material of the wheel pair axles of locomotives on the micro-mechanisms of the fatigue cracks growth
Автори: Сорочак, Андрій Петрович
Sorochak, A.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Сорочак А. П. Вплив структурної неоднорідності матеріалу осей колісних пар локомотивів на мікромеханізми росту втомних тріщин / Андрій Петрович Сорочак // Матеріали Міжнародої науково-технічної конференції „Міцність і довговічність сучасних матеріалів та конструкцій“, 10-11 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 118–119. — (Довговічність сучасних матеріалів і конструкцій).
Bibliographic description: Sorochak A. (2022) Vplyv strukturnoi neodnoridnosti materialu osei kolisnykh par lokomotyviv na mikromekhanizmy rostu vtomnykh trishchyn [The influence of structural inhomogenity of the material of the wheel pair axles of locomotives on the micro-mechanisms of the fatigue cracks growth]. Proceedings of the International scientific and technical conference "Strength and durability of modern materials and constructions" (Tern., November 10-11, 2022), pp. 118-119 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Праці конференції Міжнародної науково-технічної конференції присвяченої 70-річчю від дня народженнячлен-кореспондента НАН України, проф. Яснія Петра Володимировича „Міцність і довговічність сучасних матеріалів та конструкцій“, 2022
Proceedings of the International scientific and technical conference dedicated to the 70th anniversary from the day of birth of Corresponding member of the National Academy of Sciences of Ukraine, professor Yasniy Petro, 2022
Конференція/захід: Міжнародна науково-технічна конференція присвячена 70-річчю від дня народженнячлен-кореспондента НАН України, проф. Яснія Петра Володимировича „Міцність і довговічність сучасних матеріалів та конструкцій“
Журнал/збірник: Праці конференції Міжнародної науково-технічної конференції присвяченої 70-річчю від дня народженнячлен-кореспондента НАН України, проф. Яснія Петра Володимировича „Міцність і довговічність сучасних матеріалів та конструкцій“
Дата публікації: 10-лис-2022
Дата внесення: 5-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 10-11 листопада 2022 року
November 10-11, 2022
УДК: 539.422.24
620.186.4
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 118-119
Початкова сторінка: 118
Кінцева сторінка: 119
Короткий огляд (реферат): To assess the residual resource of the axles of wheel pairs of railway transport and predict their durability, it is necessary to take into account the features of the structural inhomogeneity of the material. The reason for the inhomogeneity in the material of wheel pair axles is their manufacturing technology. The regularities of fatigue crack propagation in the axle material of a wheel pair are summarized
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39121
ISBN: 978-617-7875-43-6
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Перелік літератури: 1. Effect of billet strained condition on microstructure homogeneity of railway axles [Text] / G. V. Levchenko, E. G. Dyomina, E. E. Nefedyeva, I. D. Buga, Y. G. Antonov, G. A. Medinskiy // Metallurgical and Mining Industry. – 2010. – Vol. 2. – P. 207-214.
2. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture / A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis // Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166.
3. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel / P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin // Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215.
References: 1. Effect of billet strained condition on microstructure homogeneity of railway axles [Text], G. V. Levchenko, E. G. Dyomina, E. E. Nefedyeva, I. D. Buga, Y. G. Antonov, G. A. Medinskiy, Metallurgical and Mining Industry, 2010, Vol. 2, P. 207-214.
2. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture, A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis, Transport and Telecommunication, Vol. 16, No. 2, 2015, P. 158-166.
3. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel, P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin, Applied Mechanics and Materials, Vol. 770, 2015, P. 209-215.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-технічна конференція „Міцність і довговічність сучасних матеріалів та конструкцій“ присвячена 70-річчю від дня народження член-кореспондента НАН України, проф. Яснія Петра Володимировича (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.