Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпилик, Світлана-
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-09-25T17:46:39Z-
dc.date.available2022-09-25T17:46:39Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationШпилик С. Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі [Електронний ресурс] / Світлана Шпилик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 362-373. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssvuvb.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38837-
dc.description.abstractРозвиток інформаційних технологій, бурхливе зростання електронної комерції стали основою для появи нового напряму в сучасній концепції маркетингу взаємодії – інтернет-маркетингу. У статті проаналізовано роль Інтернет-технологій у комерційній та маркетинговій діяльності сучасного підприємства. Обґрунтовано переваги використання Інтернет-маркетингу та маркетингу у соціальних мережах як інструментів маркетингових комунікацій підприємства. Ринок інтернет-маркетингу стрімко змінюється, хоча ще 10 років тому про цей напрямок у нас майже ніхто нічого не чув, а деякі підприємці досі віддають перевагу оголошенням у газетах, а не контекстній рекламі. Як і будь-який інший, видавничий бізнес необхідно пристосовувати до вимог ринку, або доведеться вийти з ринку через недостатню конкурентоспроможність. Особливістю використання інструментів інтернет-маркетингу у видавничій справі є лиш те, що підприємства не мають достатньо коштів і змушені шукати та використовувати недорогі чи взагалі безкоштовні інструменти маркетингових комунікацій в інтернеті. Саме тому, особливої уваги заслуговує SMM як один із таких інструментів. Нашим завданням було здійснити аналіз інструментів просування продукту видавничих підприємств. У дослідженні приведено найбільш ефективні інструменти просування, які перетворять книгу у бестселер. Також проаналізовано основні переваги від SMM для видавців. Маркетинг у соціальних мережах містить чимало методів роботи: побудова спільнот бренду (створення представництв компанії у соціальних медіа), робота з блогосферою, репутаційний менеджмент, персональний брендинг і нестандартне SMM-просування. Усі ці методи проаналізовано більш детально у статті. Приведено ключові напрямки розвитку SMM і те, як вони вплинуть на видавців на основі аналізу основних тенденцій SMM та контент-маркетингу у 2021 році.uk_UA
dc.description.abstractThe development of information technology, the rapid growth of e-commerce have become the basis for the emergence of a new direction in the modern concept of interaction marketing - Internet marketing. The role of Internet technologies in the commercial and marketing activities of a modern enterprise is analyzed in the article. The advantages of using Internet marketing and marketing in social media as tools of the enterprise marketing communications are substantiated. The market of Internet marketing is changing rapidly, although 10 years ago almost no one heard about this area, and some entrepreneurs still prefer ads in newspapers rather than contextual advertising. Like any other, the publishing business needs to adapt to market demands, or will have to exit the market due to lack of competitiveness. The peculiarity of the use of Internet marketing tools in publishing is only that companies do not have enough funds and are forced to look for and use inexpensive or even free tools of marketing communications in the Internet. That is why SMM as one of such tools deserves special attention. Our task was to analyze the tools of product promotion of publishing companies. The research presents the most effective promotion tools that will turn a book into a bestseller. The main benefits of SMM for publishers are also analyzed. Social media marketing includes many methods of work: building brand communities (creating company offices in social media), working with the blogosphere, reputation management, personal branding and non-standard SMM-promotion. All these methods were deeply analyzed in the article. The key directions of SMM development and how they will affect publishers based on the analysis of the main trends of SMM and content marketing in 2021 are given.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent362-373-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssvuvb.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12oraipp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.cmsmagazine.ru/library/items/internet-marketing/smm-100-instruments-to-promote/uk_UA
dc.relation.urihttps://whatsnewinpublishing.com/7-pivotal-trends-in-content-marketing-for-publishers/uk_UA
dc.relation.urihttps://eprints.oa.edu.ua/6384/1/Okhrimenko%20G.%20Managing%20economic%20growth_2016.pdfuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectвидавнича справаuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectpublishinguk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeInternet marketing and social media in publishing businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages12-
dc.subject.udc004.738.5:339.138uk_UA
dc.relation.references1. Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: збірник наукових праць., Випуск 9 (34), частина 1. Луцьк: Луцький національний технічний університет, 2012. С. 36-41.uk_UA
dc.relation.references2. Влодарчик Я. Маркетинг у видавничій справі – фантазія чи дійсність? Л.: Кальварія, 2002. 144 с.uk_UA
dc.relation.references3. Ілляшенко С. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4. С. 64-74uk_UA
dc.relation.references4. Оксентюк Р. Алгоритм інтернет-просування продукту. Соціально-економічні проблеми і держава. 2012. Вип. 1 (6). С. 135-143. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12oraipp.pdf (дата звернення 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.references5. Фіалко Д. Промоція книжки в Інтернеті. Український інформаційний простір. 2013. Вип. 1, ч. 1. С. 261-265.uk_UA
dc.relation.references6. Халилов Дамир. 100 инструментов SMM-продвижения: веб-сайт. URL: http://www.cmsmagazine.ru/library/items/internet-marketing/smm-100-instruments-to-promote/ (дата звернення 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.references7. Шпилик С., Вовчук О. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу. Галицький економічний вісник. Сер. Економіка та управління підприємствами. 2018. Том 55, № 2. С. 106–113.uk_UA
dc.relation.references8. Шпилик С. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. Том 49, № 2. С. 212-223.uk_UA
dc.relation.references9. Monojoy Bhattacharjee. 7 pivotal trends in content marketing for publishers. URL: https://whatsnewinpublishing.com/7-pivotal-trends-in-content-marketing-for-publishers/ (дата звернення 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.references10. Okhrimenko G. W. Social media marketing (SMM)-tools using in publishing industry in Ukraine: descriptive analysis. Managing economic growth: marketing, management, and innovations / Illiashenko, S.M., Strielkowski, W. (eds.). 1st edition, Prague: Institute for Qualification Enhancement, 2016. Р. 329-339. URL: https://eprints.oa.edu.ua/6384/1/Okhrimenko%20G.%20Managing%20economic%20growth_2016.pdf (дата звернення 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bashynsjka I. O. (2012) Marketynghovi komunikaciji pidpryjemstva u socialjnykh merezhakh [Marketing communications of the enterprise in social networks]. Ekonomichni nauky. Serija «Ekonomika ta menedzhment»: zbirnyk naukovykh pracj., Vol. 9 (34), part 1. Lucjk: Lucjkyj nacionaljnyj tekhnichnyj universytet, pp.36-41.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Vlodarchyk Ja. (2002) Marketyngh u vydavnychij spravi – fantazija chy dijsnistj? [Publishing Marketing - Fantasy or Reality?]. L.: Kaljvarija, 144 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Illjashenko S. (2011) Suchasni tendenciji zastosuvannja Internet-tekhnologhij u marketynghu [Current trends in use of Internet technologies in marketing]. Marketyngh i menedzhment innovacij, No. 4, pp. 64-74uk_UA
dc.relation.referencesen4. Oksentjuk R. (2012) Alghorytm internet-prosuvannja produktu [Algorithm for online product promotion]. Socialjno-ekonomichni problemy i derzhava (electronic journal), Vol. 1 (6), pp. 135-143. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12oraipp.pdf (accessed 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Fialko D. (2013) Promocija knyzhky v Interneti [Online book promotion]. Ukrajinsjkyj informacijnyj prostir, Vol. 1, ch. 1, pp. 261-265.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Khalylov Damyr. 100 ynstrumentov SMM-prodvyzhenyja [100 SMM promotion tools]. Available at: http://www.cmsmagazine.ru/library/items/internet-marketing/smm-100-instruments-to-promote/ (accessed 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen7. Shpylyk S., Vovchuk O. (2018) Facebook jak efektyvnyj marketynghovyj instrument rozvytku biznesu [Facebook as an effective marketing tool for business development]. Ghalycjkyj ekonomichnyj visnyk. Vol. 55, No.2, pp. 106–113.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Shpylyk, S. V. (2015) Internet jak efektyvnyj marketynghovyj instrument suchasnogho pidpryjemstva [Internet as an effective marketing tool for modern enterprises]. Ghalycjkyj ekonomichnyj visnyk. Vol. 49, No. 2, pp. 212-223.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Monojoy Bhattacharjee. 7 pivotal trends in content marketing for publishers. Available at: https://whatsnewinpublishing.com/7-pivotal-trends-in-content-marketing-for-publishers/ (accessed 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen10. Okhrimenko G. W. (2016) Social media marketing (SMM)-tools using in publishing industry in Ukraine: descriptive analysis. Managing economic growth: marketing, management, and innovations / Illiashenko, S. M., Strielkowski, W. (eds.). 1st edition, Prague: Institute for Qualification Enhancement, pp. 329-339. Available at: https://eprints.oa.edu.ua/6384/1/Okhrimenko%20G.%20Managing%20economic%20growth_2016.pdf (accessed 10.10.2021).uk_UA
dc.identifier.citationenShpylyk, S. (2021) Internet-marketynh ta sotsialni media u vydavnychomu biznesi [Internet marketing and social media in publishing business]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 362-373. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssvuvb.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.362-
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001 Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9321-7596-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage362-
dc.citation.epage373-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21ssvuvb.pdfІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА У ВИДАВНИЧОМУ БІЗНЕСІ801,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.