Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина-
dc.contributor.authorKrause, Olga-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna-
dc.date.accessioned2022-09-23T08:53:12Z-
dc.date.available2022-09-23T08:53:12Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationКраузе О. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Ольга Краузе, Ірина Піняк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 586-593. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38793-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню практичної цінності та принципам побудови такого аналітичного інструменту маркетингу, як воронка продажів. Продажі – ключова складова успіху будь-якого комерційного підприємства, продажі є першочерговим завданням, дослідженням і вирішенням якого займаються на всіх рівнях управління. Ефективні методи управління продажем дуже важливі для успішної реалізації конкурентних і маркетингових стратегій компанії. Воронка продажів – це маркетингова модель, орієнтована на клієнта (споживача), яка чітко ілюструє всі етапи шляху клієнта до придбання продукту. Маючи змогу проаналізувати поведінку клієнта, його мотивацію, на кожному з етапів воронки, можна коригувати поведінку клієнта, ненав’язливо стимулюючи інтерес до укладання угоди та здійснення покупки. Сам термін воронки продажів або sales tunnel запропонував американський рекламіст Елайас Сент-Ельмо Льюїс ще у 1898 р. Практична цінність воронки продажів полягає у тому, вона дає можливість визначити основні етапи прийняття рішення про покупку, визначити особливості поведінки клієнта на кожному з етапів, його чутливість до маркетингових заходів, та на підставі даного аналізу побудувати спілкування з клієнтом. Досліджено, що на кожному з етапів воронки продажів клієнти вирізняються поведінкою та мотивацією до переходу (або відмови) до наступного етапу воронки. В статті розглянуто класичну ієрархію потреб за А. Маслоу та додаткові рівні до пропонованої піраміди. Принципи піраміди потреб за Маслоу надають можливість сформулювати декілька основних потреб в бізнесі і продажах, які підштовхують клієнта до здійснення покупки. Обґрунтовано, що надзвичайно важливо визначити справжню потребу потенційного клієнта і вже спираючись на неї будувати спілкування, підбираючи сильні аргументи, що здатні зацікавити клієнта та спонукати його до придбання продукту. Розглянуто приклад п’ятирівневої воронки продажів, досліджено специфіку поведінки клієнта та орієнтовний набір маркетингових заходів на кожному з етапів воронки. Наведено переваги класичної воронки продажів. Відзначено, що середньостатистичне співвідношення першого і п’ятого етапів воронки продажів становить 1 до 10. Відповідно, якщо співвідношення є більшим, необхідно виявити причину й усунути її за допомогою маркетингових заходів, якщо ж співвідношення є меншим – можна говорити про надзвичайно вдале управління продажами. Розглянуто специфіку воронки продажів для інтернет-магазину, окреслено завдання та маркетинговий інструментарій на кожному етапі воронки. Маркетинговий аналіз воронки продажів проводиться з метою максимально ефективного використання ресурсів фірми, а також для оптимальної структуризації існуючих процесів маркетингу і продажів. Також даний аналіз дає можливість визначити, де саме в ланцюжку продажів втрачено можливості конверсії, і як їх можна усунути. Коефіцієнт конверсії воронки продажів використовується для оцінювання успішності бізнесу і визначення завдань відділу маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to determining the practical value of the principles of building such a marketing tool instrument as a sales tunnel. Sales are key to the success of any enterprise, sales are the most important task, research and decision-making at all levels of management. Efficient sales management practices are essential for the success of competitive and marketing strategy of the company. Sales funnel is a marketing model aimed at the client which accurately demonstrates all stages of customer promotion before purchase of a product. Analysis of client behavior, motivation, at each stage of the funnel, makes it possible to adjust the behavior of the client, unobtrusively stimulate interest in buying. The very term of the sales funnel was proposed by American advertiser Elias Saint-Elmo Lewis in 1898. The practical value of the sales funnel is that it allows to identify major stages, define the characteristics of the client’s behavior at each stage, accept marketing techniques, and becomes the basis of this analysis to construct a communication with a client. It is researched that at each stage of sales funnels customers differ in behavior and motivation to move on to the next stage of the funnel. The article considers the classical hierarchy of needs for A. Maslow and additional levels to the proposed permutation. The principles of the Maslow pyramid make it possible to formulate several basic needs for business and sales, they’re the ones that push the client to make the purchase. It is confirmed that it is essential to determine the true need of a potential client and building on it to build communication by making strong arguments, which may interest the customer and encourage him to buy the product. An example of a five-level sales funnel is considered, the specificity of the client’s behavior and an approximate set of marketing measures at each stage of the funnel is investigated. Features of classic sales funnel are identified. The average ratio of the first and fifth stages of the funnel has been determined to be 1:10. Accordingly, if the ratio is greater, one must find the cause and pick it up with marketing measures, if the ratio is lower, it’s a very good management of sales. The peculiarity of the sales funnel for an Internet store is considered, task and marketing tools at each stage of the funnel are outlined. Sales marketing analysis is carried out to maximize the use of resources, as well as optimally structuring existing marketing and sales processes. This analysis also makes it possible to determine, where it is in the sales chain that the conversion opportunity is lost and how it can be removed. The sales funnel conversion rate is used to measure business success and defining the tasks of the marketing department.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent586-593-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://www.owox.ru/blog/articles/sales-funnel/uk_UA
dc.relation.urihttps://westudents.com.ua/glavy/37491-prodaj-yak-obkt-marketingovogo-analzu.htmluk_UA
dc.relation.urihttps://busines.in.ua/piramida-potreb-lyudyny-za-maslou-7-osnovnyh-rivniv/uk_UA
dc.relation.urihttps://www.ukraine.com.ua/uk/blog/marketing/chto-takoe-voronka-prodazh-10-shagov-k-postroeniyu-voronki.htmluk_UA
dc.subjectворонка продажівuk_UA
dc.subjectпотенційні клієнтиuk_UA
dc.subjectієрархія потребuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectsales funneluk_UA
dc.subjectpotential customersuk_UA
dc.subjecthierarchy of needsuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleВоронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeSales funnel – a marketing analytic tooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Жовтонижко Л. Что такое воронка продаж: этапы настройки и примеры использования. URL: https://www.owox.ru/blog/articles/sales-funnel/uk_UA
dc.relation.references2. Липчук В. В., Яцків І. Г., Гошко Б. В. Маркетинговий аналіз: навчальний посібник К.: Академвидав, 2008. 216 с. URL: https://westudents.com.ua/glavy/37491-prodaj-yak-obkt-marketingovogo-analzu.htmluk_UA
dc.relation.references3. Піраміда потреб людини за Маслоу: 7 основних рівнів. URL: https://busines.in.ua/piramida-potreb-lyudyny-za-maslou-7-osnovnyh-rivniv/uk_UA
dc.relation.references4. Що таке воронка продажів? 10 кроків до побудови воронки. URL: https://www.ukraine.com.ua/uk/blog/marketing/chto-takoe-voronka-prodazh-10-shagov-k-postroeniyu-voronki.htmluk_UA
dc.relation.referencesen1. Zhovtonizhko L. Chto takoe voronka prodazh: etapy nastroyki i primery ispolzovaniya. URL: https://www.owox.ru/blog/articles/sales-funnel/uk_UA
dc.relation.referencesen2. Lypchuk V. V., Jackiv I. Gh., Ghoshko B. V. (2008) Marketynghovyj analiz: navchaljnyj posibnyk K.: Akademvydav, 216 p. URL: https://westudents.com.ua/glavy/37491-prodaj-yak-obkt-marketingovogo-analzu.htmluk_UA
dc.relation.referencesen3. Piramida potreb ljudyny za Maslou: 7 osnovnykh rivniv. URL: https://busines.in.ua/piramida-potreb-lyudyny-za-maslou-7-osnovnyh-rivniv/uk_UA
dc.relation.referencesen4. Shho take voronka prodazhiv? 10 krokiv do pobudovy voronky. URL: https://busines.in.ua/piramida-potreb-lyudyny-za-maslou-7-osnovnyh-rivniv/uk_UA
dc.identifier.citationenKrause, O. & Pinyak, I. (2021) Voronka prodazhiv – analitychnyi instrument marketynhu [Sales funnel – a marketing analytic tool]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 586-593. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.586-
dc.subject.jelG30uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0374-2582-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3938-7367-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage586-
dc.citation.epage593-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21koiaim.pdfВОРОНКА ПРОДАЖІВ – АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ803,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.