Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38700

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia
dc.date.accessioned2022-09-07T06:51:03Z-
dc.date.available2022-09-07T06:51:03Z-
dc.date.created2022-02-22
dc.date.issued2022-02-22
dc.date.submitted2022-01-24
dc.identifier.citationШквиря Н. О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послуг / Наталя Олександрівна Шквиря // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 74. — № 1. — С. 171–176. — (Маркетинг).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38700-
dc.description.abstractУ статті представлено результати проведеного маркетингового дослідження споживчих переваг на ринку ресторанних послуг. Оцінено рівень задоволеності відвідувачів підприємств ресторанного бізнесу асортиментом страв, їх смаковими якостями, інтер’єром ресторану, музичним супроводом, сервіруванням, рівнем гігієни. Визначено рівень лояльності до найбільш відвідуваних підприємств ресторанного бізнесу та частоту їх відвідування. Встановлено рейтинг джерел інформації при виборі підприємств ресторанного бізнесу, так при виборі ресторану споживачі покладаються переважно на відгуки та рекомендації друзів. Виявлено найбільш значущі фактори, що впливають на вибір споживачів ресторанних послуг: якість приготовлених страв, якість обслуговування та ціна. У ході дослідження виявлено слабкі сторони підприємств ресторанного бізнесу – нечіткість у роботі, байдужість персоналу, несвоєчасність виконання своїх зобов’язань та замовлень. За результатами дослідження встановлено, що серед форм взаємодії з персоналом підприємств ресторанного бізнесу респондентів приваблює можливість поділитися зворотним зв’язком у соціальних мережах, запропонувати вирішення проблеми через форум або у соціальній мережі а також запропонувати ідеї для оформлення ресторанів; при цьому зовсім не приваблює пропозиція ідеї для розважальної програми, створення продукту з нуля та пропозиція додаткових послуг а також пропозиція рецептів нових страв та напоїв. Досліджено, що для українських ресторанних закладів характерний високий рівень цін, негнучка цінова політика, на ринку існує певний вплив конкурентів на цінову політику, але він незначний і не визначає цінових стратегії підприємств. Визначено найбільш значущі фактори, які впливають на рівень обслуговування та формати підприємств ресторанного бізнесу, якім респонденти віддають перевагу. На підставі ґрунтовного аналізу отриманих результатів анкетування розроблено модель поведінки споживачів на ринку ресторанних послуг та узагальнено джерела формування конкурентних переваг для ресторанів з урахуванням особливостей економічного та соціально-культурного середовища. Ключові слова: маркетингові дослідження, поведінка споживачів, анкетування, ринок ресторанних послуг, ресторанні послуги, підприємства ресторанного бізнесу.
dc.description.abstractThe article presents the results of a marketing study of consumer preferences in the restaurant market. The level of satisfaction of visitors to the restaurant business with the range of dishes, their taste, restaurant interior, musical accompaniment, serving, level of hygiene was assessed. A level of loyalty has been assigned to the most recent enterprises in the restaurant business, and the frequency of these changes. The rating of sources of information when choosing a restaurant business has been established, so when choosing a restaurant, consumers rely mainly on the feedback and recommendations of friends. The most significant factors influencing the choice of consumers of restaurant services are identified: the quality of cooked meals, quality of service and price. The study revealed the weaknesses of the restaurant business – vagueness in work, indifference of staff, late fulfillment of their obligations and orders. According to the results of the research, among the forms of interaction with the staff of the restaurant business, respondents are attracted by the opportunity to share feedback on social networks, offer solutions through the forum or social network, and offer ideas for restaurants; at the same time it is not at all attractive to offer an idea for an entertainment program, create a product from scratch and offer additional services, as well as offer recipes for new dishes and drinks. It is investigated that Ukrainian restaurants are characterized by high prices, inflexible pricing policy, there is a certain influence of competitors on the market pricing policy, but it is insignificant and does not determine the pricing strategies of enterprises. The most significant factors have been designated, as they infuse into the level of service and the format of the restaurant business enterprises, which are responsive to the pass. Based on a thorough analysis of the results of the survey, a model of consumer behavior in the market of restaurant services and generalized sources of competitive advantage for restaurants, taking into account the peculiarities of the economic and socio-cultural environment.
dc.format.extent171-176
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 1 (74), 2022
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 1 (74), 2022
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31388/2519-884X-2018-37-63-65
dc.relation.urihttps://doi.org/10.37332/2309-1533.2020.7-8.15
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31388/2519-884X-2021-43-175-180
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31388/2519-884X-2020-42-214-219
dc.subjectмаркетингові дослідження
dc.subjectповедінка споживачів
dc.subjectанкетування
dc.subjectринок ресторанних послуг
dc.subjectресторанні послуги
dc.subjectпідприємства ресторанного бізнесу
dc.subjectmarketing research
dc.subjectconsumer behavior
dc.subjectquestionnaires
dc.subjectrestaurant services market
dc.subjectrestaurant services
dc.subjectrestaurant business enterprises
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послуг
dc.title.alternativeMarketing research of consumer behavior of restaurant services
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages6
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Арестенко Т. В Планування рекламної кампанії сучасного підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). 2018. № 2 (37). С. 63–69. DOI: https://doi.org/10.31388/2519-884X-2018-37-63-65
dc.relation.references2. Коноваленко А. С. Маркетинговий аспект споживчої соціалізації дітей шкільного віку. Інноваційна економіка. 2020. № 7–8. С. 112–118. DOI: https://doi.org/10.37332/2309-1533.2020.7-8.15
dc.relation.references3. Коноваленко А. С. Маркетингові аспекти організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти: теорія, методологія, практика: монографія. Мелітополь: Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», 2020. 333 с.
dc.relation.references4. Шквиря Н. О. Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства. Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–18 жовт. 2019 р. Херсон: ФОП Вишемирський В. С., 2019. С. 421–424.
dc.relation.references5. Шквиря Н. О., Арестенко Т. В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів готельних послуг. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). Мелітополь, 2021. № 1 (43). С. 169–175. DOI: https://doi.org/10.31388/2519-884X-2021-43-175-180
dc.relation.references6. Шквиря Н. О., Сокіл Я. С. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). Мелітополь, 2020. № 2 (42). С. 214–219. DOI: https://doi.org/10.31388/2519-884X-2020-42-214-219
dc.relation.referencesen1. Arestenko T. V. (2018) Planuvannya reklamnoyi kampaniyi suchasnogo pidpriyemstva [Planning an advertising campaign of a modern enterprise]. Zbіrnik naukovih prac TDATU (ekonomіchnі nauki). No. 2 (37). P. 63–69. DOI: https://doi.org/10.31388/2519-884X-2018-37-63-65
dc.relation.referencesen2. Konovalenko A. S. (2020) Marketingovii aspekt spojivchoї socіalіzacії dіtei shkіlnogo vіku [Marketing aspect of consumer socialization of school-age children]. Іnnovacіina ekonomіka. No. 7–8. P. 112–118. DOI: https://doi.org/10.37332/2309-1533.2020.7-8.15
dc.relation.referencesen3. Konovalenko A. S. (2020) Marketingovі aspekti organіzacії harchuvannya dіtei u zakladah zagalnoї serednoї osvіti: teorіya, metodologіya, praktika: monohrafiia [Marketing aspects of childrenʼs nutrition in general secondary education: theory, methodology, practice]. Melіtopol: Vidavnicho_polіgrafіchnii centr “Lyuks”. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen4. Shkvirya N. O. (2019) Rozrobka tovarnoї strategії pіdpriemstva [Development of enterprise product strategy] Ekonomіchna analіtika: suchasnі realії ta prognostichnі mozhlivostі (Ukraine, Kiev, April 19, 2019), Kiev: KNEU, P. 67–71.
dc.relation.referencesen5. Shkvirya N. O., Arestenko T. V. (2021) Marketingovі doslіdjennya povedіnki spojivachіv gotelnih poslug [Marketing research of behavior of consumers of hotel services]. Zbіrnik naukovih prac TDATU іmenі Dmitra Motornogo: ekonomіchnі nauki. Melіtopol: Lyuks. No. 1 (43). P. 169–175. DOI: https://doi.org/10.31388/2519-884X-2021-43-175-180
dc.relation.referencesen6. Shkvirya N. O., Sokil Y. S. (2020) Marketingovi doslidzhennya yak instrument viznachennya strategichnih napryamkiv rozvitku pidpriyemstva [Marketing research as a tool for determining strategic directions of enterprise development]. Zbіrnik naukovih prac TDATU іmenі Dmitra Motornogo: ekonomіchnі nauki, Melіtopol: Lyuks. No. 2 (42). P. 214–219. DOI: https://doi.org/10.31388/2519-884X-2020-42-214-219
dc.identifier.citationenShkvyria N. (2022) Marketynhovi doslidzhennia povedinky spozhyvachiv restorannykh posluh [Marketing research of consumer behavior of restaurant services]. Galician economic journal (Tern.), vol. 74, no 1, pp. 171-176 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.01.171
dc.contributor.affiliationТаврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного, Мелітополь, Україна
dc.contributor.affiliationDmytro Motornyi Tavria State Agrotechnological University, Melitopol, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume74
dc.citation.issue1
dc.citation.spage171
dc.citation.epage176
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2022, № 1 (74)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.