Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38648
Назва: Підвищення конкурентоспроможності й якості продукції та надання послуг підприємства готельно-ресторанного бізнесу (на прикладі ГРК «Гетьман»)
Інші назви: Increase of competitiveness and products and services quality of a hotel-restaurant business enterprise (HRC “Hetman” as a case study).
Автори: Буняк, Марія Романівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Буняк М.Р. Підвищення конкурентоспроможності й якості продукції та надання послуг підприємства готельно-ресторанного бізнесу (на прикладі ГРК «Гетьман»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М.Р. Буняк . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 81 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 23-сер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Малюта, Людмила Ярославівна
Теми: конкуренція
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
стратегія
управління
якість
competition
competitive advantages
competitiveness
strategy
management
quality
Короткий огляд (реферат): Буняк М.Р. Підвищення конкурентоспроможності й якості продукції та надання послуг підприємства готельно-ресторанного бізнесу (на прикладі ГРК «Гетьман») Кваліфікаційна робота бакалавра: 81сторінка, 6 рисунків, 27 таблиць, 2 додатка, 70 літературних джерел. Предмет дослідження − теоретичні і прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності та якості продукції (послуг) підприємства. Об'єкт дослідження − готельно-ресторанний комплекс «Гетьман». Метою роботи є проведення аналізу основних техніко-економічних показників діяльності досліджуваного підприємства, а також розробка заходів щодо удосконалення системи якості надання послуг та конкурентоспроможності продукції готельно-ресторанної сфери ведення бізнесу. Методи дослідження − монографічний, спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, графічний, табличний. У роботі досліджено понятійний апарат щодо визначень «конкуренція», «конкурентна перевага» «конкурентоспроможність», «якість»; здійснено порівняльний аналіз зарубіжних та вітчизняних методів оцінки конкурентоспроможності та якості продукції; проведено аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства та виявлення ключових факторів впливу на якість та конкурентоспроможність його продукції та послуг; розроблено пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності продукції підприємства, зокрема, якості продукції та удосконалення процесу ціноутворення. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність готельно-ресторанного комплексу «Гетьман».
Bunyak M.R. Increase of competitiveness and products and services quality of a hotel-restaurant business enterprise (HRC “Hetman” as a case study). Bachelor's thesis: 81 pages, 6 figures, 27 tables, 2 appendices, 70 references. Subject of research − theoretical and applied aspects of improving the competitiveness and quality of products (services) of the enterprise. The object of study is the hotel and restaurant complex "Hetman". The purpose of the work is to analyze the main technical and economic indicators of the researched enterprise, as well as to develop measures to improve the quality of services and competitiveness of products of hotel and restaurant business. Research methods - monographic, observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, graphic, tabular. The paper examines the conceptual apparatus of the definitions of "competition", "competitive advantage", "competitiveness", "quality"; a comparative analysis of foreign and domestic methods of assessing the competitiveness and quality of products; the analysis of production and economic activity of the researched enterprise and the identification of key factors influencing the quality and competitiveness of its products and services; proposals have been developed to improve the competitiveness of the company's products, in particular, product quality and improve the pricing process. The results of the study are recommended for implementation in the hotel and restaurant complex "Hetman".
Зміст: ВСТУП...8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ Й ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ...11 1.1. Сутність конкурентних переваг у контексті підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств...11 1.2. Формування базової стратегії забезпечення конкурентних переваг підприємства на ринку...15 1.3. Якість та конкурентоспроможність продукції та послуг на ринку готельно-ресторанної індустрії...25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗУВАНЯ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГРК «ГЕТЬМАН»….36 2.1. Загальна характеристика підприємства та аналіз його кадрового потенціалу...36 2.2. Структура витрат та калькулювання собівартості готельного номера ГРК «Гетьман» у контексті визначення його конкурентоспроможності...40 2.3. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ГРК «Гетьман»….45 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ І ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ...53 3.1. Основні напрями вирішення ключових проблем у забезпеченні конкурентоспроможності розвитку індустрії гостинності...53 3.2 Підвищення якості продукції як засіб росту конкурентоспроможності підприємства ГРК «Гетьман»…..59 3.3. Розрахунок планових показників забезпечення ефективності виробничо-господарської діяльності ГРК «Гетьман» на 2022 рік...64 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...68 4.1. Забезпечення безпеки та охорони праці досліджуваним закладом розміщення ГРК «Гетьман»….68 4.2. Упровадження ГРК «Гетьман» заходів з безпечної життєдіяльності і виробничої санітарії...72 ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ...74 ДОДАТКИ.…82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38648
Власник авторського права: © Буняк М.Р., 2022
Перелік літератури: 1. Агафонова Л.Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Київський ун-т туризму, економіки і права. Київ: «Знання України», 2002. 351 с. 2. Антонюк Л.Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: теорія та механізми реалізації : монографія. Київ: КНЕУ, 2004. 275 с. 3. Арестенко В.В. Методи і моделі оцінювання конкурентоспроможності підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2012. №10(88). С. 10 –15. 4. Байлик С.І. Готельне господарство. Обладнання. Євроремонт. Експлуатація. К.: Дакор., К.: Вира-Р., 2003. 334 с. 5. Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посібник. Київ: ВД “Професіонал”, 2006. 448 с. 6. Балабанова Л. В., Кривенко А.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу: монографія. Донецьк: Дон ГУЕТ ім. Туган-Барановського, 2014. 147 с. 7. Бичківський Р. Управління якістю: навч. посібник. Л.:ДУ «Львівська політехніка», 2000. 329 с. 8. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: підручник. К.: Таксон, 2004. 704 с. 9. Бортник Л.В. Комплексна оцінка конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Економічний аналіз. 2013. Т. 14, № 2. С. 100-110. 10. Брopщeвський П., Сичeвський М. Хapчoвa пpoмислoвість Укpaїни: сучaсні тeндeнції тa пepспeктиви poзвитку. Eкoнoмікa Укpaїни. 2013. № 8. С.45-49. 11. Вакуленко А. В. Управління якістю продукції. Стандартизація та сертифікація : навч. посібник. К.: КНЕУ, 2008. 197 с. 12. Войчак А.В., Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. Вип.2. 2015. С. 50–54. 13. Волинський Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації. Економіка України. 2016. №12. С. 68–72. 14. Воронкова А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства. Економіст. 2007. №8. С. 14–17. 15. Вівчарчин Н. Маркетингові підходи до забезпечення конкурентоспроможності посередницько-збутових структур: регіональний аспект. Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України. 2008. №12. С.126–132. 16. Всеобщее управление качеством: учебник для вузов под ред. О.П. Глудкина. К.: Горячая линия. Телеком, 2011. 600 с. 17. Гайдук В. А. Розвиток теорії конкурентних переваг. Інвестиції: практика та досвід. 2007. №2. С.20–23. 18. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2008. №2. С. 60–65. 19. Герман О. М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010 №8. С.72–77. 20. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія. К.: Вища школа, 2012. 205 с. 21. Гончаров В. А. Проблемы оценки конкурентоспособности предприятия на современном этапе. Вопросы экономических наук. 2007. №5. С.48–54. 22. Гончаров Н. П. Роль маркетингу у конкурентних відносинах. Актуальні проблеми економіки. 2010. № 11. С. 44 – 49 23. Грейсон Дж.К.мл., О`Делл К. Американский менеджмент на пороге ХХІ века: пер. с англ. Экономика, 1991. 319с. 24. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2017. №2. С.123–130. 25. ДСТУ ISO 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги. – К.: Держстандарт України, 2001. 26. ДСТУ ISO 9000-2001. Системи управління якістю. Основні положення та словник. К.: Держстандарт України, 2001. 27. ДСТУ ISO 9004-2001. Системи управління якістю. Настанови щодо поліпшення діяльності. К.: Держстандарт України, 2001. 28. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства : монографія. К.: Центр навчальної літератури, 2002. 282с. 29. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2015. №3. С. 204–212. 30. Емельянов С. В. Международная конкурентоспособность американских производителей: политика фирм и конкурентные преимущества Вестн. Дон. ун–та. Сер.6. Экономика. 2001. № 6. С.60–73. 31. Івахненко В. М. Курс економічного аналізу: навч. посібник. К.: Знання-Перес, 2000. 207с. 32. Завідна Л.Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с. 33. Завідна Л.Д. Аналіз, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного господарства в Україні. Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. 2015. Т.20. Вип.3. С. 91-95. 34. Загородній А. Г. Оцінювання конкурентоспроможності інноваційної продукції у процесі вибору інноваційної стратегії підприємства Фінанси України. 2017. №1. С.99–110. 35. Иноземцев Ю. Взаимосвязь факторов конкурентоспособности. Экономист. 2005. № 10. С.92–94 36. Карпенко Н.М. Цінова політика та особливості формування конкурентних переваг підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2007. №8. С.14–19. 37. Касич А. О. Інноваційно–інвестиційна складова конкуренто-спроможності підприємства. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2007. № 1. С.49–54. 38. Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посібник. К.: КНЕУ, 2006. 527 с. 39. Клименко В. І. Особливості інноваційної політики під час зростання конкурентних переваг підприємств. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2012. №1. С. 57–62. 40. Кныш М. И. Конкурентные стратегии: учеб. пособие. К., 2000. 284 с. 41. Кондратська Л.П. Методологія побудови системи управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили. Актуальні проблеми економіки.– 2010. №12. С. 169–180. 42. Котлер Ф., Боузн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг : учебник для вузов, перевод с англ. под ред. Р.Б.Ноздревой. ЮНИТИ, 1998. 648с. 43. Мазур В.М. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: конспект лекцій. Д.: ДУЕП, 2007. 106 с. 44. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності: навчальний посібник. Дрогобич, 2007. 102с. 45. Михайлик Г. В. Конкурентні переваги та шляхи їх формування на підприємствах України. Актуальні проблеми економіки. 2008. №11. С. 130–136. 46. Менеджмент якості: конспект лекцій за заг. ред. В. В. Ляшенко. Краматорськ: ДДМА, 2007. 188 с. 47. Новак В. О. Інформатизація як конкурентна перевага підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. 2007. №2. С.36–39. 48. Новаківський І.І. Оцінювання ефективності internet-реклами. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2009. № 640. С. 175– 18249. Мерсер Д. ИБМ: управление в самой преуспевающей корпорации мира, пер. с англ. Прогресс, 1991. 456с. 50. Мартиненко В.П. Оцінка сучасного стану конкурентоспроможності промислового виробництва. Формування ринкових відносин в Україні. 2007. №7–8. С.109–113. 51. Мартиненко М. М. Конкурентні переваги як шлях до розвитку підприємницької діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12. С.88–96. 52. Новая технология и организационные структуры: сокр. пер. с англ. под ред. И. Пиннингса и А. Бьюитандама. Экономика, 1990. 269с. 53. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Дніпропетровськ: Вид-во ДУЕП, 2006. 370с. 54. Портер М. Международная конкуренция: конкурентные преимущества стран: пер. с англ. Невзоровой А.П. Международные отношения, 1993. 896 с. 55. Попович Д.В., Тарнавська О.Д. Бенчмаркінг як дієвий інструмент управління ефективністю підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. №4. С. 544–548. 56. Родіонова Ю.М. Чинники формування конкурентних переваг підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2007. №5. С. 129–138. 57. Смірнов О. Якість продукції як джерело зростання конкурентних переваг підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2011. №11. С.116–125. 58. Рябенька М.О. Оцінка якості послуг у готелях і ресторанах Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 52. Ч.2. C.46-51. 59. Твисс Б. Управление научно–техническими нововведениями. Экономика, 1989. 346 с. 60. Теслюк Н. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка. Фінанси. Право. 2010. №11. С.17–26. 61. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств: навч.посіб. за гаг. ред. Ю.В.Макогон. Київ: ЦНЛ, 2006.456 с62. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. за гаг. ред. Ю.В.Макогон. Київ: ЦНЛ, 2008.394 с. 63. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. ИНФРА-М, 2000. 312 с. 64. Фінансовий аналіз під ред. акад. Г. Б. Поляка. К.: Фінанси, 1997. 296с. 65. Царенко О. В. Генезис та еволюція теорії конкурентних переваг. Економіка та держава. 2007. №12. С. 16–18. 66. Цогла О. О. Формування конкурентних переваг підприємства шляхом диверсифікації його діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2006. №4. С.104–109. 67. Чулаков П. Г. Дослідження конкретних стратегій та ідентифікація конкурентних переваг підприємств. Економіка та держава. 2009. №12. С. 19–28. 68. Чередниченко А.О. Якість надання послуг як ключовий фактор привабливості підприємств готельного господарства // Вісник економіки транспорту і промисловості. 2016. №56. С.68-73. 69. Шандова Н. Ключові елементи системи забезпечення конкурентних переваг підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2004. №11. С.48–53. 70. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика: учеб.-практ. пособие. ГНОМ и Д, 2001. 304 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Bunyak M_R_2022.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Буняк.docx19,89 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора