Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38408
Título: Дослідження впливу кризи 13 років на особистісний розвиток підлітка
Outros títulos: Study of the impact of the crisis of 13 years on the personal development of adolescents
Autor: Бондарук, Ілона Андріївна
Bondaruk, Ilona
Bibliographic description (Ukraine): Бондарук І. А. Особистісні якості як передумова волонтерської діяльності в часі війни : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю „053 — психологія“ / І. А. Бондарук. — Тернопіль : ТНТУ, 2022. — 64 с.
Data: 15-Jun-2022
Submitted date: 5-Jun-2022
Date of entry: 1-Jul-2022
Editora: ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
Supervisor: Періг, Ірина Мирославівна
UDC: 159.9
Palavras-chave: Дослідження впливу кризи 13 років на особистісний розвиток підлітка
кризовий стан
підліток
емпіричне дослідження
експеримент
adolescents
crisis situation
empirical study
experiment
Number of pages: 58
Resumo: У дипломній роботі представлені теоретичні аспекти підліткової кризи, здійснено емпіричне дослідження за допомогою 3 психодігностичних методик: «Методика діагностики суб'єктивного відчуття самотності», «Методика визначення психічних станів», «Методика визначення рівня самооцінки», описано та запропоновано корекційну програму у вигляді тренінгових занять, щодо профілактики кризових станів, здійснено аналіз індивідуальних та групових результатів. У експерименті залучено групу підлітків вікової категорії 11-13 років, аналіз результатів здійснювався до та після проходження тестувань, для порівняння, перевірки ефективності корекційної програми та усвідомлення підлітків даного стану. Для підліткового віку характерні певні ознаки: емансипація, негативізм, прагнення до самостійності та незалежності, зниження продуктивної діяльності та формування ідентичності. Оскільки в підсумку результати аналізу суттєво покращились, це свідчить про ефективність проведення емпіричних досліджень та корекційної програми.
Content: ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДЛІТКОВОЇ КРИЗИ 6 1.1. Основні наукові підходи до визначення поняття «криза» 6 1.2. Передумови та особливості перебігу вікової кризи підлітків 10 1.3. Вплив підліткової кризи на становлення особистості та її розвиток 14 Висновок до розділу I 16 РОЗДІЛ II ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КРИЗОВОСТІ ВІКУ НА СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 17 2.1. Організація експериментального дослідження: опис та обґрунтування психодіагностичних методик 17 2.2. Аналіз індивідуальних та групових результатів емпіричного дослідження 21 Висновок до розділу II 29 РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПРОГРАМА ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ КРИЗОВОГО ПЕРІОДУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 30 3.1. Розробка тренінгової програми 30 3.2. Перевірка ефективності проведеного тренінгового заняття 34 3.3. Способи подолання кризових станів у підлітків 37 Висновки до розділу III 43 РОЗДІЛ IV. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 43 4.1. Загальні положення безпеки життєдіяльності та охорони праці… 43 4.2. Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України 46 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ………………………………………………………………………
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38408
Copyright owner: © Бондарук І. А., 2022
References (Ukraine): 1. Савчин М., Л. Василенко. Вікова психологія : навч. посіб. Київ, Академія, 2011. 368 с. 2. Поліщук В. М. Вікові кризи в підлітковому і юнацькому віці : базові симптомокомплекси : монографія. Суми : Університетська книга, 2015. 478с. 3. Козлова С., Куликова Т. Дошкольная литература : навч. посіб. Москва : Ваклер, 2010 . 482 с. 4. Грінченко С. Я підліток. Відверта розмова з батьками. Для турботливих батьків : навч. посіб. Суми : Основа, 2020. 144 с. 5. Кутішенко В. Вікова та педагогічна психологія : курс лекцій. Київ : Центр навчальної літератури, 2005. 128 с. 6. Чайковська О. Психологія конфліктності молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки: монографія. Київ : КНТ, 2019. 166 с. 7. Кляйндінст А. Дитина в умовах кризи: навч. посіб. Основа, 2019. 192 с. 8. Титаренко Т. Життєвий світ особистості: навч. посіб. Київ : Лебідь, 2003. 376 с. 9. Кузікова С. Теорія і практика вікової психокорекції: навч. посіб. Суми : Університетська книга, 2020. 384 с. 10. Поліщук В. Криза 13 років: монографія. Суми : Університетська книга, 2006. 187 с. 11. Кері Т. Про що думає підліток: Ранок, 2021. 224 с. 12. Фельдштейн Д. Психологія розвитку людини як особистості: практикум. Київ : МОДЕК, 2009. 564 с. 13. Ферерро Б., О. Мандріко. Час дорослішання: навч. посіб. Свічадо, 2014. 192 с. 14. Бурлака О., Купріян О., Макарик В. Про і для підлітків: Академія, 2021. 1056 с. 15. Стейнберг Л. Переходный возраст. Не упустите момент. Москва : Манн, Иванов и Фербер. 2017. 304 с. 16. Поліщук В. Від кризи 7 років до кризи входження в дорослість : монографія. Суми : Університетська книга, 2013. 142 с. 17. Видра О. Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. Центр навчальної літератури, 2019. 112 с. 18. Кацавець Р. Вікова психологія : навч. посіб. Алерта, 2019. 112 с. 19. Максименко Д. Як справлятись з гнівом дитини. Практична психологія : навч. посіб. Центр навчальної літератури, 2020. 173 с. 20. Варій М. Психологія : навч. посіб. Центр навчальної літератури, 2009. 288 с. 21. Фройд З. Психологія сексуальності. Фоліо, 2019. 160 с. 22. Мікер М. Мама й син : навч. посіб. Book chef, 2021. 464 с. 23. Боярина В. Стосунки в родині. Як стати усвідомленими батьками і сформувати сімейну культуру : навч. посіб. Yakaboo Publishing, 2022. 352 с. 24. Чольвінська – Школік А. Порадник для підлітка. Як витримати в школі і не з’їхати з глузду. Харків : навч. посіб. Талант, 2020. 160 с. 25. Максименко С. Якщо підлітку важко навчатись у школі: навч. посіб. Центр навчальної літератури, 2020. 142 с. 26. Перлман К. Ігноруйте. Щасливе виховання без надмірного контролю. Київ : Книголав, 2018. 240 с. 27. Москаленко Г. Перш ніж ваша дитина зведе вас з розуму. Київ : Центр навчальної літератури, 2020. 222 с. 28. Дуткевич Т. Дитяча психологія : практ. посіб. КНТ, 2019. 204 с. 29. Тарашкевич М. Як підтримувати дітей у кризових ситуаціях. Львів : Свічадо, 2022. 104 с. 30. Павлюкевич П. З підлітками спокійно про батьків. З батьками спокійно про підлітків. Львів : Свічадо, 2010. 256 с. 31. Де Вітте К. Посібник з виживання для дівчат. Про тіло, школу, кохання й інші труднощі підліткового віку : навч. посіб. Книголав, 2020. 256 с. 32. Пихтіна Н., Пихтін М., Федорченко Т. Профілактика девіантної поведінки дітей і молоді: психолого-педагогічні та соціально-правові аспекти. Київ : КНТ, 2018. 376 с. 33. Леман К. Новий підліток до п'ятниці: навч. посіб. Брайт Букс, 2011. 336 с. 34. Письмак Л. Підліткова криза. Як зарадити та допомогти. Харків : Шкільний світ, 2018. 152 с. 35. Ланге М. Щоб у 16 не було запізно. ІРІО, 2021. 312 с. 36. Петрик О., Трухан Н. Формування безпечної поведінки у дітей та підлітків, причини та шляхи вирішення проблем, викликаних кризовими явищами : навч. посіб : Книгоноша, 2021. 184 с. 37. Зубенко І. Психологические особенности кризисов подростков : Центр навчальної літератури, 2017. 200 с. 38. Кові Ш. 7 звичок високоефективних підлітків : навч. посіб. ВСЛ, 2015. 264 с. 39. Ліндсі К. Дорослі діти емоційно незрілих батьків. Видавництво Наталії Переверзєвої, 2021. 240 с. 40. Титаренко М. Комунікація від нуля. Есеї для Мані : Видавництво Старого Лева, 2019. 232 с. 41. Віннікот Д. Розмова з батьками. Не страшний психоаналіз Віннікота : Центр навчальної літератури. 2019. 118 с. 42. Дім - Вілле Г. Латентность. Золотые годы детства : Видавництво Ростислава Бурлаки, 2020. 214 с. 43. Boyce T. The Orchid and the Dandelion : Macmillan Ltd, 2019. 304 p. 44. Forward T. Toxic Parents: Overcoming Their Hurtful Legacy and Reclaiming Your Life : Transworld Digital, 2002. 310 p. 45. Кошовенко Л. Виховання дитини. Львів : Ранок, 2018. 112 с. 46. Меріммен Е., По Бронсон: навч. посіб. Фабула, 2018. 400 с. 47. Гіппенрейтер Ю. Як спілкуватися з дитиною? навч. посіб. Bookchef, 2021. 240 с. 48. Дракермен П. Французьке виховання. навч. посіб. Критика, 2013. 320 с. 49. Єфременкова С. Емоції без фейків. Путівник підлітка step by step. Основа, 2022. 142 с. 50. Фільоза І. Ми більше не розуміємо одне одного! Долаємо період грюкання дверима. 12-17 років. Основа, 2021. 240 с.
Content type: Bachelor Thesis
Aparece nas colecções:053 — Психологія (бакалаври)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Авторська довідка Бондарук.doc48,5 kBMicrosoft WordVer/Abrir
Dyplom_Bondaruk_I_2022 pdf1,32 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas