Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37172

Titre: Маркетингова стратегія освоєння нових ринків
Autre(s) titre(s): Marketing strategy for developing new markets
Auteur(s): Лавро, Надія
Lavro, Nadiia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Лавро Н. Маркетингова стратегія освоєння нових ринків / Лавро Надія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 96–97. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Lavro N. (2021) Marketynhova stratehiia osvoiennia novykh rynkiv [Marketing strategy for developing new markets]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 96-97 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 22-nov-2021
Date of entry: 10-jan-2022
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 96-97
Start page: 96
End page: 97
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37172
References (Ukraine): 1. Акулюшина М.О. Стратегічне управління підприємством в умовах кризи. Економіка, фінанси, право. – Київ :ТОВ « Міжнародний бізнес центр», 2016. №6 (1) 2016. С.17-20;
2. Котлер, Ф. Маркетинг. Менеджмент. СПб.: Питер, 2000, 752 с. 290;
3. Ціх Г., Крамар Г. Особливості вибору маркетингової стратегії. Галицький економічний вісник. 2010. №2(27). с.79-83
References (International): 1. Akuliushyna M.O. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh kryzy. Ekonomika, finansy, pravo, Kyiv :TOV " Mizhnarodnyi biznes tsentr", 2016. No 6 (1) 2016. P.17-20;
2. Kotler, F. Marketinh. Menedzhment. SPb., Piter, 2000, 752 p. 290;
3. Tsikh H., Kramar H. Osoblyvosti vyboru marketynhovoi stratehii. Galician economic bulletin. 2010. No 2(27). P.79-83
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.