Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37168

Tittel: Формування конкурентних переваг
Alternative titler: Formation of competitive advantages
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Формування конкурентних переваг / Голда Надія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 88–89. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Golda N. (2021) Formuvannia konkurentnikh perevah [Formation of competitive advantages]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 88-89 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 22-nov-2021
Date of entry: 10-jan-2022
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 88-89
Start page: 88
End page: 89
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37168
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright