Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача 401

Всього відвідувань на місяць

лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025
Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача 2 7 2 2 5 1 30

Звантажень файлу

Переглядів
MTEMSTE_2021_Shafranska_V-Neuromarketing_as_a_tool_80-81.pdf 89
MTEMSTE_2021_Shafranska_V-Neuromarketing_as_a_tool_80-81.djvu 28
MTEMSTE_2021_Shafranska_V-Neuromarketing_as_a_tool_80-81__COVER.png 22

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 301
Netherlands 36
Sweden 27
Ireland 7
Україна 5
Belgium 4
Japan 4
Australia 3
United Kingdom 3
Greece 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
San Mateo 33
Mountain View 25
Louisville 13
Menlo Park 11
Dublin 6
Andover 5
Jackson 4
Villa Park 4
Athens 3