Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37160

Заглавие: Стратегії взаємодії з клієнтом
Други Заглавия: Client engagement strategies
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Стратегії взаємодії з клієнтом / Краузе Ольга // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 74–75. — (Інноваційні технології продажів).
Bibliographic description (International): Krause O. (2021) Stratehii vzaiemodii z kliientom [Client engagement strategies]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 74-75 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 22-Ное-2021
Date of entry: 10-Яну-2022
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 74-75
Start page: 74
End page: 75
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37160
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.