Статистика

Общо Посещения

Посещения
Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства 349

Общо Посещения за Месец

December 2024 January 2025 February 2025 March 2025 April 2025 May 2025 June 2025
Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства 0 8 5 3 1 5 6

Изтеглени Файлове

Посещения
MTEMSTE_2021_Kirilovich_B-Sales_hopper_analytical_72-73.pdf 43
MTEMSTE_2021_Kirilovich_B-Sales_hopper_analytical_72-73.djvu 38
MTEMSTE_2021_Kirilovich_B-Sales_hopper_analytical_72-73__COVER.png 16

Посещения по Страна

Посещения
United States 277
Netherlands 35
Australia 5
Greece 5
United Kingdom 4
Germany 3
Ireland 3
Japan 3
Ukraine 3
Belgium 2

Посещения по Град

Посещения
San Ramon 55
Mountain View 30
Menlo Park 16
Louisville 13
Athens 5
San Mateo 4
Ann Arbor 2
Ashburn 2
New York 2
Villa Park 2