Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37154

Tytuł: Стратегії ремаркетингу
Inne tytuły: Remarketing strategies
Authors: Шпилик, Світлана Василівна
Михалович, Катерина
Shpylyk, Svitlana
Mykhalovych, Kateryna
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Шпилик С. В. Стратегії ремаркетингу / Шпилик Світлана, Михалович Катерина // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 62–63. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Shpylyk S., Mykhalovych K. (2021) Stratehii remarketynhu [Remarketing strategies]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 62-63 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 62-63
Główna strona: 62
Strona końcowa: 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37154
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi