Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37142

Назва: Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування
Інші назви: Communication policy of higher education institutions of Ukraine as the basis of their successful functioning
Автори: Савчук, Юлія
Скрипник, Олександр
Savchuk, Yuliia
Skrypnyk, Oleksandr
Приналежність: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Савчук Ю. Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування / Савчук Юлія, Скрипник Олександр // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 39–41. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description: Savchuk Y., Skrypnyk O. (2021) Komunikatsiina polityka zakladiv vyshchoi osvity Ukrainy yak osnova yikh uspishnoho funktsionuvannia [Communication policy of higher education institutions of Ukraine as the basis of their successful functioning]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 39-41 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 338
37
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 39-41
Початкова сторінка: 39
Кінцева сторінка: 41
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37142
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://gisap.eu/ru/node/534
Перелік літератури: 1.Бакуліна Н. Інноваційні технології в управління брендом роботодавця в освіті. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2018. Вип. 22. С. 103-106.
2. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія «Економіка і управління». Т.31(70), №2, 2020. С. 150-153.
3. Carreras E. Corporate Reputation / E. Carreras, А. Alloza. ‒ London : LID Publishing Ltd., 2013. 501 p.
4. Слюсарєва Л.А. Удосконалення комунікаційної політики підприємства /Л.А. Слюсарєва, О.М. Костіна //Економіка та управління підприємствами. ‒ 2018. Вип.6. С.484-494.
5. Пономарьова Н. М., Пономарьов А. М. Новітні підходи до сучасних маркетингових комунікацій. URL: http://gisap.eu/ru/node/534
References: 1.Bakulina N. Innovatsiini tekhnolohii v upravlinnia brendom robotodavtsia v osviti. Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy. 2018. Iss. 22. P. 103-106.
2. Bakulina N.M., Falovych V.A. Marketynhovi tekhnolohii formuvannia reputatsii robotodavtsia v umovakh hih-ekonomiky. Vcheni zapysky tavriiskoho natsionalnoho universytetu imeni V.I. Vernadskoho. Seriia "Ekonomika i upravlinnia". V.31(70), No 2, 2020. P. 150-153.
3. Carreras E. Corporate Reputation, E. Carreras, A. Alloza. ‒ London : LID Publishing Ltd., 2013. 501 p.
4. Sliusarieva L.A. Udoskonalennia komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva /L.A. Sliusarieva, O.M. Kostina //Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. ‒ 2018. Iss.6. P.484-494.
5. Ponomarova N. M., Ponomarov A. M. Novitni pidkhody do suchasnykh marketynhovykh komunikatsii. URL: http://gisap.eu/ru/node/534
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.