Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37142

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Юлія
dc.contributor.authorСкрипник, Олександр
dc.contributor.authorSavchuk, Yuliia
dc.contributor.authorSkrypnyk, Oleksandr
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:16Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:16Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationСавчук Ю. Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування / Савчук Юлія, Скрипник Олександр // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 39–41. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37142-
dc.format.extent39-41
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.relation.urihttp://gisap.eu/ru/node/534
dc.titleКомунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування
dc.title.alternativeCommunication policy of higher education institutions of Ukraine as the basis of their successful functioning
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc338
dc.subject.udc37
dc.relation.references1.Бакуліна Н. Інноваційні технології в управління брендом роботодавця в освіті. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2018. Вип. 22. С. 103-106.
dc.relation.references2. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія «Економіка і управління». Т.31(70), №2, 2020. С. 150-153.
dc.relation.references3. Carreras E. Corporate Reputation / E. Carreras, А. Alloza. ‒ London : LID Publishing Ltd., 2013. 501 p.
dc.relation.references4. Слюсарєва Л.А. Удосконалення комунікаційної політики підприємства /Л.А. Слюсарєва, О.М. Костіна //Економіка та управління підприємствами. ‒ 2018. Вип.6. С.484-494.
dc.relation.references5. Пономарьова Н. М., Пономарьов А. М. Новітні підходи до сучасних маркетингових комунікацій. URL: http://gisap.eu/ru/node/534
dc.relation.referencesen1.Bakulina N. Innovatsiini tekhnolohii v upravlinnia brendom robotodavtsia v osviti. Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy. 2018. Iss. 22. P. 103-106.
dc.relation.referencesen2. Bakulina N.M., Falovych V.A. Marketynhovi tekhnolohii formuvannia reputatsii robotodavtsia v umovakh hih-ekonomiky. Vcheni zapysky tavriiskoho natsionalnoho universytetu imeni V.I. Vernadskoho. Seriia "Ekonomika i upravlinnia". V.31(70), No 2, 2020. P. 150-153.
dc.relation.referencesen3. Carreras E. Corporate Reputation, E. Carreras, A. Alloza. ‒ London : LID Publishing Ltd., 2013. 501 p.
dc.relation.referencesen4. Sliusarieva L.A. Udoskonalennia komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva /L.A. Sliusarieva, O.M. Kostina //Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. ‒ 2018. Iss.6. P.484-494.
dc.relation.referencesen5. Ponomarova N. M., Ponomarov A. M. Novitni pidkhody do suchasnykh marketynhovykh komunikatsii. URL: http://gisap.eu/ru/node/534
dc.identifier.citationenSavchuk Y., Skrypnyk O. (2021) Komunikatsiina polityka zakladiv vyshchoi osvity Ukrainy yak osnova yikh uspishnoho funktsionuvannia [Communication policy of higher education institutions of Ukraine as the basis of their successful functioning]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 39-41 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЗахідноукраїнський національний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage39
dc.citation.epage41
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.