Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37137

Tytuł: Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейлами
Inne tytuły: Pandemic as a cathalizer of retail marketing innovative tools
Authors: Гарасим, Людмила
Harasym, Liudmyla
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Bibliographic description (Ukraine): Гарасим Л. Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейлами / Гарасим Людмила // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 30–32. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description (International): Harasym L. (2021) Pandemiia yak katalizator zastosuvannia marketynhovykh innovatsiinykh instrumentiv riteilamy [Pandemic as a cathalizer of retail marketing innovative tools]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 30-32 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Strony: 3
Zakres stron: 30-32
Główna strona: 30
Strona końcowa: 32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37137
Związane URL literatura: https://hub.kyivstar.ua/news/strimka-didzhitalizacziyaczifrova-transformacziya-ritejlu-pid-chas-karantinu/
https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf
https://logist.fm/publications/innovaciyi-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-douvagigravcyamukrayinskogo-rinku
Wykaz piśmiennictwa: 1.Стрімка діджиталізація: цифрова трансформація рітейлу під час карантину - URL: https://hub.kyivstar.ua/news/strimka-didzhitalizacziyaczifrova-transformacziya-ritejlu-pid-chas-karantinu/.
2.Майбутнє споживчих ринків – PwC – URL: https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf»>https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf.
3. Інновації в ритейлі. Що варто взяти до уваги гравцям українського ринку – URL: Logistic FM since 02.03.2021 – https://logist.fm/publications/innovaciyi-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-douvagigravcyamukrayinskogo-rinku.
References: 1.Strimka didzhytalizatsiia: tsyfrova transformatsiia riteilu pid chas karantynu - URL: https://hub.kyivstar.ua/news/strimka-didzhitalizacziyaczifrova-transformacziya-ritejlu-pid-chas-karantinu/.
2.Maibutnie spozhyvchykh rynkiv – PwC – URL: https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf">https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf.
3. Innovatsii v ryteili. Shcho varto vziaty do uvahy hravtsiam ukrainskoho rynku – URL: Logistic FM since 02.03.2021 – https://logist.fm/publications/innovaciyi-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-douvagigravcyamukrayinskogo-rinku.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi