Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36757
Назва: Сучасні підходи та методи реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва (на прикладі ТОВ «Маркетингові технології ПБС»)
Інші назви: Modern approaches and methods of goods and services sales by micro entrepreneurship entities (LLC “Marketing technologies PBS” as a case study)
Автори: Мірошник, Соломія Андріївна
Miroshnyk, Solomiya
Бібліографічний опис: Мірошник С. А. Сучасні підходи та методи реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва (на прикладі ТОВ «Маркетингові технології ПБС») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / С. А.Мірошник. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 78 с.
Дата публікації: гру-2021
Дата подання: гру-2021
Дата внесення: 23-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Тимошик, Наталія Степанівна
УДК: 338.2
Теми: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
збутова політика
просування продукції та послуг
маркетинг
реалізація товарів
інвестиційний проект
стимулювання збуту
sale of goods
promotion of products and services
marketing
sales policy
investment project
sales promotion
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає фінансово-господарська діяльність підприємства ТОВ «Маркетингові технології ПБС», а предметом дослідження є взаємовідносини в процесі забезпечення реалізації продукції на вітчизняному ринку рекламної продукції та послуг. Метою даного дослідження виступають сучасні підходи та методи реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва, а також можливості удосконалення системи збуту (просування продукції) на вітчизняних підприємствах. У даній роботі досліджено теоретичні основи та практику використання сучасних підходів та методів реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва. Здійснено дослідження теоретико-методичних основ реалізації товарів та послуг суб’єктами мікропідприємництва. Проведено дослідження використання підходів та методів реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва (на прикладі підприємства ТОВ «Маркетингові технології ПБС»). Запропоновано заходи шляхи підвищення реалізації продукції на підприємстві ТОВ «Маркетингові технології ПБС».
The object of the study is the financial and economic activities of the company «Marketing Technologies PBS», and the subject of the study is the relationship in the process of ensuring the sale of products on the domestic market of advertising products and services. The purpose of this study are modern approaches and methods of selling goods and services by micro-enterprises, as well as opportunities to improve the sales system (product promotion) at domestic enterprises. This paper investigates the theoretical foundations and practice of using modern approaches and methods of selling goods and services by microenterprise entities. A study of the theoretical and methodological foundations of the sale of goods and services by microenterprises. A study of the use of approaches and methods of selling goods and services by micro-enterprises (on the example of the company LLC «Marketing Technologies PBS»). Measures to increase sales at the company LLC «Marketing Technologies PBS» are proposed.
Зміст: ВСТУП..8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ СУБ’ЄКТАМИ МІКРОПІДПРИЄМНИЦТВА..12 1.1 Економічна сутність процесу реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства..12 1.2 Чинники, що впливають на реалізацію товарів та послуг підприємства..19 1.3 Методичні основи аналізу реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства..24 Висновки до розділу 1..28 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДХОДІВ ТА МЕТОДІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ СУБ’ЄКТАМИ МІКРОПІДПРИЄМНИЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПБС»)..30 2.1Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства – об’єкту дослідження.. 30 2.2 Основні методи та підходи в організації продажу та стимулювання збуту продукції підприємства..39 2.3 Оцінка ефективності реалізації продукції, вплив на основні показники фінансового стану підприємства..48 Висновки до розділу 2..55 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПБС»..57 3.1 Розробка програми просування продукції та стимулювання збуту на підприємстві..57 3.2 Обґрунтування реалізації заходів та бюджету фінансування стимулювання збуту на підприємстві..67 3.3 Оцінка ефективності запропонованих заходів..71 Висновки до розділу 3..74 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ..76 4.1 Організація охорони праці на підприємстві ТОВ «Маркетингові технології ПБС» ..76 4.2 Реалізація заходів щодо створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків..78 4.3 Організація і проведення досліджень з оцінки стійкості роботи об’єктів під час воєнних дій..79 Висновки до розділу 4..81 ВИСНОВКИ..82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..87 ДОДАТКИ..93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36757
Власник авторського права: © Мірошник Соломія Андріївна, 2021
Перелік літератури: 1. Абрамович І.А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067(дата звернення до ресурсу 2.12.2021 року) 2. Андрушевич З.М. Оптимізація рівня витрат у збутовій діяльності підприємства. Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте 2016 : сб. науч. тр. SWorld. К, 2013. Вып. 4, т. 42. С. 74 – 78. 3. Андрущенко Л.О. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств оптової торгівлі продовольчими товарами. Фінанси України. 2017. № 8. С. 23 – 25 4. Апопій В.В., Бабенко С.Г., Гончарук Я.А. та ін.Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг: підруч. для студ. вищ. навч. закл. Навч.-метод. центр «Укоопосвіта». К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2018. 457 с. 5. Апопій В.В., Ребицький В.М., Рудницький С.І., Хом’юк Ю.М. Організація торгівлі: підручник. К. ЦНЛ. 2018. 616 с. 6. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2019. 240 с. 7. Балтук В.А., Кулик М. П., Яцюк Р. А. Охорона праці: навч. посіб. М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка» - 3-є вид., доповн. Львів: Львів. політехніка, 2016. 386 с. 8. Березуцький В. В., Бондаренко Т. С., Валенко Г. Г. та ін. Основи охорони праці. Х.: Факт, 2018. 480 с. 9. Близнюк С.В. Стратегічний маркетинг торговельної фірми : Метод. і орг. аспекти упр. К.: Логос, 2017. 145 с. 10. Божкова В. В., Мельник Ю. М. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. К.: Центр учбової літератури, 2019. 200 с. 11. Братушка С. М. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних економічних систем. Вісник Української академії банківської справи. 2019. № 2 (27). С. 113—118. 12. Виноградська A.M. Технологія комерційного підприємництва: Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2019. 780 с. 13. Войцеховский О. Что такое магазин самообслуживания. Маркетинг и реклама. 2017. № 5 – 6. С. 31 – 33. 14. Гаврилко П.П. Фактори впливу на збут продукції. Формування ринкових відносин в Україні. 2016. №4 (131). С. 154 – 158. 15. Гамалій В.Ф., Романчук С.А., Фабрика І.В. Сучасні проблеми збутової політики українських підприємств. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2016. Вип. 22(2). С. 10 – 13. 16. Гандзюк М.П. Основи охорони праці: Підручник. 2-е вид. [М. П.Гандзюк, Є. П. Желібо, М. О. Халімовський]. К.: Каравела, 2018. 408 с. 17. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл.К.: Лібра, 2018. 708 с. 18. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економіка підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2019. 488 с. 19. Головкіна Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи. Маркетинг в Україні. 2021. № 2. C.35 – 37 20. Грабовецький Б.Є. Економічний аналіз. Навчальний посібник.; Вінниц. нац. техн. ун-т. Вид. 2-ге, доповн. та переробл. Вінниця: ВНТУ, 2019. 84c. 21. Грибан В.Г., Негодченко О. В. Охорона праці: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2018. 280 с. 22. Економічний аналіз. Навчальний посібник. Х.: Компанія СМІТ, 2019. 69 с. 23. Запорожець О.І., Халмурадов Б.Д., Применко В.І. та ін. Безпека життєдіяльності: підручник. К.: «Центр учбової літератури», 2019. 448 с. 24. Зацарний В. В., Зацарна О.В., Землянська О. В., Праховнік Н. А. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. Київ, НТУУ «КПІ», 2016. 230 с. 25. Ілляшенка С.М.Маркетинг: бакалаврський курс. : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Суми: Унів. кн., 2017. 975 с. 26. Катренко Л. А., Кіт Ю. В., Пістун І. П. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. Суми: Університетська книга, 2019. 540 с. 27. Ковач С. І. Реалізація продукції та оплата праці в сільськогосподарських підприємствах. Економіка АПК. 2019. № 3. С. 91–106. 28. Койдан Н.С. Формування збутової політики аграрних підприємств. URL:http://www.readera.org/reader/10188118 (дата звернення до ресурсу 16.11.2021 року) 29. Кривов’язюк І. В., Божидарнік Т. В. Комплексна економічна діагностика підприємства : монографія. Луцьк : РВВ Луцького НТУ, 2018. 226 с. 30. Крикавський С.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження. Львів: Інтелект-Захід. 2018. 422 с. 31. Лагоцька Н.З. Уточнення змісту та актуальні принципи збутової політики підприємства. Бізнес-Інформ. 2018. №5. С. 302 – 305. 32. Левицький В.В. Дослідження складових організаційно-економічного механізму збуту продукції. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Збірник наукових праць. 2019. №4 (17). С. 185 – 190. 33. Лишиленко О. В. Бухгалтерський облік : підруч. 3-тє вид., перероб і допов. К. : ЦНЛ, 2019. 670 с. 34. Лобов С.П. Система управления продажами предприятия. Економіка. Фінанси. Право. 2018. № 8. C.22 – 29. 35. Лугунова Д.О., Котова М.В. Шляхи вибору оптимального каналу збуту. Труды Одесского политехнического университета. 2018. вып.1 (29). С. 266 – 268. 36. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: навч. посібник. 2-ге вид., доп. і перероб. К.: КНЕУ, 2017. 524 с. 37. Ляшенко В. І. Франчайзинговий режим формування регіональної мережі елементів інноваційної підприємницької інфраструктури. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2016. Вип. 97. С. 31 – 42. 38. Марцин В. С. Економіка торгівлі : Підручник. К.: Знання, 2016. 402 с. 39. Марченко О. Роздрібна торгова мережа великих міст: стан і основні тенденції розвитку. Підприємництво, господарство і право. 2021. № 4. С. 145 – 147. 40. Музичка Є.О. Оцінка ефективності збутової діяльності торгівельних підприємств. Економічний часопис XXI. 2021. №11-12 (2). С.64 – 67. 41. Надтока Т. Б., Жигуліна А. Ю. Удосконалення збутової політики підприємства коксохімічної промисловості в умовах вступу до СОТ на основі соціального підходу. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 5. С. 98 – 102. 42. Нолюрак В.А. Маркетингові дослідження : навч. посібник. Київ, 2018. 447 с. 43. Огійчук М. Ф., Плаксієнко В. Я., Беленкова М. І. та ін. Фінансовий та управлінський облік за національними стандартами : підруч. 6-те вид., перероб. І допов. К. : Алерта, 2018. 1042 с. 44. Основи охорони праці : підручник. [М.С. Одарченко, А.М. Одарченко, В.І. Степанов, Я. М. Черненко]. X.: Издат, 2017. 334 с. 45. Основи охорони праці: Підручник. 2-ге видання. [К. Н. Ткачук, М. О. Халімовський, В. В. Зацарний та ін]. К.: Основа, 2016 448 с. 46. Офіційний сайт підприємства ТОВ «Маркетингові технології ПБС». URL: https://mt-pbs.te.ua/ (дата звернення до ресурсу 30.11.2021 року) 47. Павлова І.В. Прогнозування фінансових показників як елемент планування розвитку діяльності підприємства. Логістика. 2017. № 690. С. 752—755. 48. Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т.К. Комерційна справа: Навч. посіб. для вузів: Пер. з рос. Рівне: Вид. агенція «Вертекс», 2021. 350 с. 49. Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні: Закон України від 16.11.1992 № 2782-XII. Відомості Верховної Ради України. 1993. № 1. Ст. 1. 50. Про захист прав споживача: Закон України від 12.05.1991 № 1023-XII. Відомості Верховної Ради України. 1991. № 30. Ст. 379. 51. Про охорону прав на знаки для товарів і послуг: Закон України від 15.12.1993 № 3689-XII. Відомості Верховної Ради України. 1994. № 7. Ст. 36. 52. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 р. № 270/96 ВР. Відомості Верховної Ради України. 1996. № 39. Ст. 181. 53. Радєва О.Г., Грінченко А. Ю. Аналіз обсягу випуску та реалізації готової продукції на підприємстві ТОВ «Тісіес груп». URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.04.35.html (дата звернення до ресурсу 2.12.2021 року) 54. Романчук К.В., Лисюк А.В. Правове регулювання рекламної діяльності: зарубіжний досвід та національні перспективи. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, кон¬тролю і аналізу. 2018. Вип. 3 (21). Ч.II. С.311 – 319. 55. Садовська І. Б., Божидарнік Т. В. , Нагірська К. Є. Бухгалтерський облік : навч. посіб. К. : «Центр учбової літератури», 2019. 688 с. 56. Сахарова Т.В. Товарна аргументація в системі маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми економіки. 2021. №4. С.91 – 96. 57. Сисоєва І.М. Моделі прогнозування прибутку підприємства в залежності від методів облікової політики. URL: http://intkonf.org/sisoeva-im-modeli-prognozuvannya-pributku-pidpriemstva-vzalezhnosti-vidmetodiv-oblikovoyi-politiki (дата звернення до ресурсу 18.11.2021 року) 58. Сіменко І.В., Косова Т.Д. Аналіз господарської діяльності. Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2019. 384 с. 59. Соловйов І.А. Асортиментна політика підприємств в роздрібній торгівлі. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 17 – 20. 60. Солодкий В.О. Прогнозування обсягів реалізації продукції підприємств галузі торгівлі будівельними матеріалами. 2010. URL: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/ Chem_Biol/Vnuvgp/ekon/2010_1/v49e29.pdf (дата звернення до ресурсу 25.11.2021 року) 61. Спіріна М. Механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Вісник КІБІТ. 2019. Вип. 1(2). С. 33 – 35. 62. Спіріна М.В. Стратегія управління збутовою діяльністю підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 8. С. 176 – 182. 63. Сук Л. К., Сук П. Л. Фінансовий облік : навч. посіб. К. : Знання, 2018. 647 с. 64. Тропов О.В. Збутова політика підприємства: сутність та складові. Управління розвитком. 2018. № 2. С. 119 – 121. 65. Химич, І.Г. Винник Т.М., Константюк Н.І., Тимошик Н.С., Юрик Н.Є.. Фінансова безпека підприємства як антикризовий метод управління. Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics», №25. 2021. С. 153-159. URL: https://modecon.mnau.edu.ua 66. Хрупович С. Є., Борисова Т.М. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві. Галицький економічний вісник. 2012. № 3. С. 34 – 38. 67. Хрупович С. Є., Борисова Т.М. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві. Галицький економічний вісник. 2019. № 2. С. 57 – 61. 68. Червак Р. Секреты создания атмосферы супермаркета. Маркетинг и реклама. 2017. № 5-6. С. 23 – 27. 69. Чмихало Н.В. Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Запорожский медицинский журнал. 2017. т. 12, № 3. С. 126 – 131. 70. Шаповалова Є. О., Золотарьова Н. С. Як завершеної стадії кругообігу засобів на підприємстві. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/32610087.pdf (дата звернення до ресурсу 27.11.2021 року) 71. Шпанський І.К. Маркетингові дослідження: інформація, аналіз, прогноз: навч. посібник. М.: Фінанси і статистика, 2019. 325 с. 72. Щербань В.М. Маркетинг: Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2016. 208 с. 73. Яковлев Ю.П. Економіка торгівлі: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. Херсон: Олді-плюс, 2019. 257 с. 74. Ямкова О.М. Зміст формування збутової політики підприємства. Економіка і бізнес. 2021. №2. С. 53 – 59. 75. Яремко З. М., Тимошук С. В., Третяк О. І., Ковтун Р. М. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. 374 с. 76. Bilyk, V., Kolomytseva, O., Myshkovych, O., Tymoshyk, N., & Shcherbatykh, D. (2021). Modeling sensitivity indices of industrial enterprise organizational change. Amazonia Investiga, 10(45), pp. 230-241.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Мірошник_АД.pdfАвторська довідка253,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
2_Мірошник_КР.pdfКваліфікаційна робота6,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора