Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36756
Назва: Моделювання програми підвищення рівня ефективності комерційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ВК-Лакофарба»)
Інші назви: Modeling of the program of increase of level of efficiency of commercial activity of the enterprise (on an example of Open Company "VK-Lakofarba")
Автори: Калінін, Назар Володимирович
Kalinin, Nazar
Бібліографічний опис: Калінін Н.В. Моделювання програми підвищення рівня ефективності комерційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ВК-Лакофарба») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / Н.В.Калінін. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 88 с.
Дата публікації: гру-2021
Дата подання: гру-2021
Дата внесення: 23-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Маркович, Ірина Богданівна
УДК: 330
Теми: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
реалізація продукції
управління комерційною діяльністю
комерційна діяльність
комерційна служба
маркетинг
commercial activity management
сommercial activity
commercial service
product realization
marketing
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає комерційна діяльність торгівельного підприємства ТОВ «ВК-Лакофарба», а предметом дослідження є взаємозв’язки в процесі організації та реалізації моделювання комерційної діяльності підприємства. Метою даного дослідження є з’ясування особливостей моделювання програми підвищення рівня ефективності комерційної діяльності підприємства та дослідження шляхів її вдосконалення. Практичне значення отриманих результатів. Основні положення роботи використані у практичній діяльності підприємства ТОВ «ВК-Лакофарба» та інших суміжних підприємств при реалізації моделювання програми підвищення рівня ефективності комерційної діяльності підприємства. У даній роботі досліджено теоретичні основи моделювання програми підвищення рівня ефективності комерційної діяльності підприємства. Здійснено дослідження теоретико-методичні основи оцінювання рівня ефективності комерційної діяльності підприємства. Проведено аналіз та кількісне оцінювання результатів комерційної діяльності на підприємстві. Запропоновано заходи моделювання підвищення рівня ефективності комерційної діяльності підприємства.
The object of the study is the commercial activity of the trading company LLC «VK-Lakofarba», and the subject of the study is the relationship in the process of organizing and implementing modeling of the commercial activity of the enterprise.The purpose of this study is to clarify the features of modeling a program to increase the efficiency of commercial activity of the enterprise and explore ways to improve it.The practical significance of the results. The main provisions of the work are used in the practical activities of the company LLC «VK-Lakofarba» and other related companies in the implementation of modeling programs to increase the level of efficiency of commercial activities of the enterprise.In this work the theoretical bases of modeling of the program of increase of level of efficiency of commercial activity of the enterprise are investigated.The research of theoretical and methodical bases of estimation of a level of efficiency of commercial activity of the enterprise is carried out. The analysis and quantitative evaluation of the results of commercial activity at the enterprise is carried out. Measures of modeling of increase of level of efficiency of commercial activity of the enterprise are offered.
Зміст: ВСТУП..5.РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА..8 1.1. Сутність, значення та особливості організації комерційної діяльності підприємства..8 1.2. Різновиди та напрями управління комерційною діяльністю на підприємстві..14 1.3. Методичний інструментарій оцінки ефективності комерційної діяльності підприємства..19 Висновки до розділу 1..27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА КІЛЬКІСНЕ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВК-ЛАКОФАРБА»)..28 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства..28 2.2. Основні підходи до організації комерційної діяльності підприємства..35 2.3. Оцінка рівня ефективності організації комерційної діяльності підприємства..42 Висновки до розділу 2..50 РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЮВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА..52 3.1. Розробка моделі підвищення результативності комерційної діяльності підприємства..52 3.2. Визначення фінансування та розрахунок ефективності проєкту підвищення комерційної діяльності..59 3.3.Економічний ефект від реалізації запропонованих заходів..66 Висновки до розділу 3..69 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ..71 4.1.Організація охорони праці на підприємстві ТОВ «ВК-Лакофарба»..71 4.2. Оцінка впливу радіоактивного забруднення на технологічний процес виробництва і засоби захисту..73 4.3.Підготовка та виконання заходів щодо дезактивації технологічного обладнання (агрегатів, машин) інших видів техніки під час радіоактивного забруднення..75.Висновки до розділу 4.77 ВИСНОВКИ..78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..81 ДОДАТКИ..88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36756
Власник авторського права: © Калінін Назар Володимирович, 2021
Перелік літератури: 1. Алєксєєв С.Б. Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2018. № 4. С. 36–39. 2. Анфіногенова Є. Б. Методи оцінки ефективності маркетингових заходів. Проблеми і перспективи економіки і управління : матеріали міжнар. заоч. науч. конф. (Київ, квітень 2017 р.). К. : Реноме, 2017. С. 147–149. 3. Апопій В.В. Сучасні проблеми та стратегічні пріоритети розвитку внутрішньої торгі¬влі України. Вісник Дон НУЕТУ. Сер.: Економічні науки. 2018. № 4. С 153-163. 4. Апопій В.В., Міщук І.П., Вербицький В.М. та ін. Організація торгівлі: підручник. К. : Вид-во ЦУЛ, 2019. 632 с. 5. Балановська Т. І. Управління маркетинговою діяльністю на агропродовольчому ринку. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. 2020. Вип. 154, Ч. 1. С. 368-373. 6. Балтук В.А., Кулик М. П., Яцюк Р. А. Охорона праці: навч. посіб.; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка» - 3-є вид., доповн. Львів: Львівська Політехніка. 2018. 386 с. 7. Бедрій Я.І., Боярська В.М., Голубєв А.К. Безпека життєдіяльності: Посібник для студентів технічних вузів. К. ЦНЛ: 2017. 275 с. 8. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством : підручник. Харків, 2017. 420 с. 9. Богацька Н.М., Дуржинська А.Ю. Критерії ефективності діяльності підприємства. Науковий вісник НЛТУ України. 2020. Вип. 25.1. С. 13 - 18 10. Бурак І.О. Галузеві особливості торговельних підприємств. Економіка. Управління. Інновації. 2019. № 1(11). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_16 (дата звернення до ресурсу 11.11.2021 року) 11. Брагіна А.С. Формування комерційної політики підприємства. Вісник НБУ. 2019. №5. С.22-29 12. Виноградська А. М. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку : монографія. К.: Центр навч. л-ри, 2018. 807 c. 13. Височина М.В. Аналіз методів оцінювання ефективності управління діяльністю підприємства. URL: dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/24535 /34-Vysochyna.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу 28.11.2021 року) 14. Власова Н. О., Круглова О. А., Шуміло О. С. Формування ефективної системи обслуговування споживачів на підприємствах роздрібної торгівлі : монографія. Х. : АдваАтм, 2017. 132 с. 15. Гаврилюк С.П. Конкурентні переваги як основа розробки стратегії торговельних підприємств. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2021. № 4. С. 74–80. 16. Гандзюк М.П., Желібо Є. П., Халімовський М. О. Основи охорони праці: Підручник. 2-е вид. К.: Каравела, 2019. 408 с. 17. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. К.: Лібра, 2019. 708 с. 18. Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Маркетинг: навч. посібн. Львів : Вид-во ЛБІ НБУ, 2016. 255 с. 19. Голошубова Н. О. Структурна перебудова торгівлі споживчими товарами в Україні. Товари і ринки. 2019. № 1.С. 16–28. 20. Голубєва Т.С., Колос І.В. Методологічні підходи до оцінки ефективності діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2016. №5(59). С. 66-71. 21. Гонський М. Д. Комерційна функція як основа ефективної комерційної діяльності торговельного підприємства. Економіка розвитку. 2018. № 2 (70). С. 103 − 107. 22. Гонський М.Д. Сутність і зміст комерційної діяльності торговельного підприємства. Науковий вісник НЛТУ України. 2019. Вип. 21.1. С. 177 - 182 23. Григор′єва О.В., Поросюк В.С. Забезпечення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства. URL: nauka.kushnir.mk.ua/?p=71673 (дата звернення до ресурсу 28.11.2021 року) 24. Гуменюк М.М. Удосконалення організаційно-економічного механізму забезпечення ефективності сільськогосподарських підприємств. Ефективна економіка: електронне наукове фахове видання. 2018. №12. URL: www.economy.nayka.ua/?op=1&z=2637 (дата звернення до ресурсу 28.11.2021 року) 25. Злупко Л.А., Діда Х.Ю. Формування товарного асортименту – засіб підвищення ефективності товарної політики. Науковий вісник НЛТУ України. 2020. Вип. 22.4. С. 210 – 214. 26. Іляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми: ВТД «Університетська книга», 2016. 234 с. 27. Канцуров О.О., Білоусова О.С. Удосконалення методики оцінки ефективності управління підприємством державного сектору економіки. Фінанси України. 2016. №9. С. 143-151. 28. Ковалевський В. Місце та роль Інтернету в концепціях інформаційного суспільства. URL: http://kovalevsky.webs.com.ua/uis/uis4.htm (дата звернення: 30.10.2021 року) 29. Красневич Г.Л. Методичні підходи економічного обґрунтування проекту розвитку «впровадження електронної форми продажу товарів» (відкриття інтернет-магазину). Ефективна економіка. 2020. № 8. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_8_10. (дата звернення: 30.10.2021 року) 30. Краснокутская Н. С., Круглова Е. А., Андросов В. Ю. Влияние ресурсного потенциала на формирование ценности предприятиями торговли. Бизнес Информ. 2016. № 5. С. 202 − 207 31. Крикавський Є. В. Ефективність і результативність в управлінні ланцюгами поставок. Логістика проблеми і рішення. Міжнародний науково-практичний журнал. Харків, 2017. № 1. С. 16-21. 32. Криковцева Н.О., Казакова О.Б., Саркісян Л.Г., Авдєєнко Л.Л., Дяченко Г.А., Курська Л.С., Сахарова О.Н. Комерційна діяльність. К.: Центр учбової літератури, 2017. 296 c. 33. Крисько Ж. Сутність та види комерційної діяльності. Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. 2020. Вип.18. с.75-82. 34. Куцик П.О., Медвідь Л.Г., Шевчук В.О., Харинович-Яворська Д.О. Діяльність торговельних підприємств у конкурентному середовищі: контрольно-аналітичне забезпечення системи управління : монографія. Чернівці : Технодрук, 2017. 370 с. 35. Лагода Т.О., Красноруцький О.О., Власенко Т.В., Артеменко О.О. Організація підприємницької діяльності : методичні рекомендації для підготовки до практичних занять та тестового контролю знань. Харків : ХНТУСГ, 2016. 57 с. 36. Лисак Г. Г. Управління комерційною діяльністю підприємства оптової торгівлі на основі ціннісних пріоритетів. Бізнес Інформ. 2018. № 5. С. 146-151 37. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства: Підруч. для студентів вузів за спец.: «Економіка підприємства», «Менеджмент організації», «Менеджмент зовнішньоекон. діяльності», «Маркетинг». К.: Хрещатик, 2020. 797 с. 38. Макаренко О.І. Критерії економічної ефективності роботи підприємства в умовах антикризового управління. Актуальні проблеми економіки. 2016. №7(61). С. 121-125. 39. Маркович І.Б., Бажанова Н.В. Структурна модель управління корпорацією із узгодження інтересів. Галицький економічний вісник. 2020. Том 65. № 4., С. 200-208 40. Меженська В. В., Шпіріна Н. С. Механізми управління комерційною діяльністю торговельного підприємства. Бізнес-Інформ. 2019. № 4. С. 144 − 146. 41. Меженська В.В., Спірна Н.С. Механізм управління комерційною діяльністю підприємства. Бізнес-інформ. 2019. №4. С.144-146 42. Мошек Г., Ціпуринда В. Структуризація комерційної діяльності торговельного підприємства. Вісник КНТЕУ. 2018. № 5. С. 5–13. 43. Мошек Г.Є., Гомба Л.А., Піддубна Л.П. Менеджмент підприємства: підручник. К. : Вид-во КНТЕУ, 2019. 186 с. 44. Музичка Є. О. Оцінка ефективності управління збутовою діяльністю туристичних підприємств. Економiчний часопис-XXI. 2017. № 11-12 (2). С. 64-67. 45. Пан Л. В., Абрамович О. К. Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу. Экономика Крыма. 2019. № 25. С. 33-36. 46. Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т.К. Комерційна справа: Навч. посіб. для вузів: Пер. з рос. Рівне: Вид. агенція «Вертекс», 2021. 350 с. 47. Пилипенко С. М. Теоретичні засади оцінки ефективності діяльності підприємства. URL: http://global–national.in.ua/archive/10–2016/94.pdf (дата звернення: 1.11.2021 року) 48. Подольчак Н. Ю., Кулиняк І. Я. Метод комплексного оцінювання рівня ризиків підприємств-лізингодавців. Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. К.: 2018. № 4 (142). С. 144-157. 49. Покропивний С.Ф., Грещак М.Г., Колот В.М. та ін. Економіка підприємства: Структурно-логіч. навч. посіб. Київ. нац. екон. ун-т. К., 2001. 457 с. 50. Про охорону праці. Закон України від 14.10.1992 № 2694-XII. Відомості Верховної Ради України (ВВР). 1992. № 49. ст.668 51. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 р. № 270/96 ВР. Відомості Верховної Ради України. 1996. № 39. Ст. 181. 52. Русева О.Н., Балан А.С. Стратегическое управление коммерческой деятельностью предприятия. Труды Одесского политехнического университета. 2019. Вып. 2(20). С. 1-4. 53. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво : навчально-методичний посібник. Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2017. 214 с. 54. Сатир Л. М., Кепко В. М., Стаднік Л. І., Шевченко А. О. Комерційна діяльність у системі бізнес-аналітичного забезпечення розвитку ринкової інфраструктури на основі здійснення оптової та роздрібної торгівлі. Агросвіт. 2020. № 16. С. 3–8. 55. Сінгаєвський І.О., Розумей С.Б., Гаврилова Т.В., Скригун Н.П. Комерційна діяльність. Київ: НУХТ, 2019. 101 с. 56. Соболєва-Терещенко О., Жарнікова В. Теоретико-методологічні основи ефективних систем лояльності. Журнал Менеджер. 2017. № 2(75). С.82-91. URL: http://dsum.edu.ua/wp-content/uploads/2015/11/%E2%84%96-2-75-2017.pdf (дата звернення: 15.10.2021 року) 57. Соболєва-Терещенко О.А., Жарнікова В. В. Особливості бухгалтерського обліку розрахунків з покупцями в умовах застосування програм лояльності. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. 2017. № 2(50). С. 325–332. 58. Струпинська, Н. В. Методичний підхід до забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства. Бізнес Інформ. 2019. № 8. С. 379-387. 59. Турило А.М., Турило А.А. Дальнейшее исследование сущности экономической эффективности и классификация ее видов. Актуальні проблеми економіки. 2021. №3(33). С. 152-157. 60. Тюха І. В. Ефективність комерційної діяльності підприємств харчової промисловості – суб’єктів ЗЕД. Ефективна економіка. 2018. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1320 (дата звернення до ресурсу 28.11.2021 року) 61. Уткіна Ю. М. Веретельник Р. Г. Чинники забезпечення економічної ефективності виробничо–комерційної діяльності підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. Вип. 50. С. 273-277. 62. Філіпішина Л. М. Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі. Вісник економічної науки України. 2019. № 2 (16). С. 156-160. 63. Чухрай Н. І., Млинко І. Б. Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 3. С. 24-34. 64. Чучук Ю. В. Теоретична сутність понять економічна ефективність та ефективність діяльності. Ефективна економіка. 2019. №2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_2_42. (дата звернення: 19.10.2021 року) 65. Шарко В. Особливості створення інтернет-магазину як форма електронного продажу товарів. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/46239/2/2018_Sharko_V-Osoblyvosti_stvorennia_internet_118-120.pdf (дата звернення: 30.10.2021 року) 66. Шляга О. В. Ефективність господарської діяльності: сутність та підходи. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. Вип. 1. С. 43-48. 67. Шляга О. В., Гальцев М. В. Шляхи підвищення ефективності роботи підприємства. Економічний вісник. 2016. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_7_066.pdf (дата звернення: 30.10.2021 року) 68. Щедрій Я. І., В. Я. Нечай Безпека життєдіяльності : навч. Посібник. Л. : Магнолія 2006, 2017. 499 с. 69. Яким Р.С. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник. Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2016. 304 с. 70. Яковлев Ю.П. Економіка торгівлі: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. Херсон: Олді-плюс, 2019. 257 с. 71. Ямкова О.М. Зміст формування збутової політики підприємства. Економіка і бізнес. 2019. №2. С. 53 – 59. 72. Янишин Я.С., Кашуба Ю.П. Удосконалення організації управління збутом продукції. Економіка АПК. 2018. №9. С.67 – 70.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Калінін_АД.pdfАвторська довідка244,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
1_Калінін_КР.pdfКваліфікаційна робота7,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора