Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36728

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленко, Наталія
dc.contributor.authorЗеленко, Василь
dc.contributor.authorZelenko, Natalia
dc.contributor.authorZelenko, Vasyl
dc.date.accessioned2021-12-23T08:30:51Z-
dc.date.available2021-12-23T08:30:51Z-
dc.date.created2021-08-31
dc.date.issued2021-08-31
dc.date.submitted2021-09-02
dc.identifier.citationЗеленко Н. Пенсійна реформа у Франції як баланс між адекватністю та стабільністю / Наталія Зеленко, Василь Зеленко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 72. — № 5. — С. 95–102. — (Публічне управління та адміністрування).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36728-
dc.description.abstractПроведено аналіз основних аспектів та проблем щодо реформування пенсійної системи Франції. Більшість держав-учасниць були змушені переглянути свою систему через кризу коронавірусу, принаймні провести її тимчасові корективи. З огляду на старіння населення Європи, зниження рівня народжуваності та збільшення тривалості життя, пов’язане з цим зростання коефіцієнта залежності від похилого віку створює напруження для недофінансованих пенсійних систем із визначеними виплатами. Цей неявний пенсійний борг має важливі макроекономічні наслідки. У Франції структура пенсійної системи передбачає існування солідарного складника, професійних пенсійних схем, а також – особистих (які у цій країні не є популярними). Інколи спостерігаються суттєві відмінності в пенсійних виплатах між працівниками державного та приватного секторів із однаковими заробітками, хоча у порівнянні з багатьма іншими країнамичленами ЄС, така різниця є набагато нижча. Починаючи з 1 липня 2017 р. у Франції так і не було впроваджено нових пенсійних реформ, оскільки запропонований урядом та президентом Макроном проект отримав значний спротив як профспілок, так і значної частини населення, оскільки створення т.з. «універсальної пенсійної схеми» передбачає суттєве скорочення прав майбутніх пенсіонерів. У загальному, вибір обмежувальних правил, що відображають тенденції у заробітній платі, зайнятості й тривалості життя, є критично важливим для належного управління оновленою системою. Збереження пенсійної системи Франції вже у найближчій перспективі передбачає збільшення пенсійного віку або продовження страхового стажу для отримання пенсійних виплат у повному розмірі. Пропонована урядом та президентом реформа більше спрямовується на досягнення довготермінової фінансової стійкості пенсійної системи. Що ж до адекватності пенсійних виплат, то для окремих категорій громадян вона навпаки може знизитись. За допомогою результатів наукових досліджень вказується на необхідність застосування відкоригованої стратегії подальших реформ у порівнянні з їх первинними варіантами.
dc.description.abstractIn this paper the authors analyze the main aspects and problems of reforming the French pension system. Most EU member states have been forced to review their system due to the coronavirus crisis, at least to make temporary adjustments. Given European aging population, declining birth rates and increased life expectancy, the associated increase in the age dependency ratio is creating tensions for underfunded defined benefit pension systems. This implicit pension debt has important macroeconomic implications. In France, the structure of the pension system provides for the existence of solidarity component, occupational pension schemes, as well as personal (which are not popular in this country). Sometimes there are significant differences in pension benefits between public and private sector workers with the same earnings, although this difference is much lower than in many other EU member states. Starting from July 1, 2017, no new pension reforms have been implemented in France, as the project proposed by the government and President Macron has received significant opposition from both trade unions and a large part of the population, as the creation of the so-called “Universal pension scheme” provides significant reduction in the rights of future retirees. In general, the choice of restrictive rules that reflect trends in wages, employment and life expectancy is critical for the proper updated system management. Preservation of the French pension system in the near future provides the increase in retirement age or extension of insurance to receive full pension benefits. The results of scientific research indicate the need to apply the adjusted strategy for further reforms, compared to their original versions. The reform proposed by the government and the president is aimed mostly at achieving long-term financial stability of the pension system. As for the adequacy of pension benefits, for some categories of citizens it can be decreased. Therefore, the reform envisages new configurations between the financial stability of the pension system along with ensuring the adequacy of the pension benefits amount.
dc.format.extent95-102
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 5 (72), 2021
dc.relation.ispartofGalician economic journal of the Ternopil National Technical University, 5 (72), 2021
dc.relation.urihttps://www.oecdilibrary.org/economics/objectives-and-challenges-in-the-implementation-of-a-universal-pension-systemin-france_5a476f15-en
dc.relation.urihttps://www.intereconomics.eu/contents/year/2020/number/2/article/towards-a-universal-pensionpoints-system-in-france.html
dc.relation.urihttps://www.oecd-ilibrary.org/sites/pens_outlook-2016-9-en/index.html?itemId=/content/component/pens_outlook-2016-9-en
dc.relation.urihttps://www.securite-sociale.fr/files/live/sites/SSFR/files/medias/CCSS/2019/CCSS_RAPPORTSEPT2019-tome%201.pdf
dc.relation.urihttps://www.oecd.org/els/publicpensions/pag2017.htm/
dc.relation.urihttps://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4ee6cadd-cd83-11eb-ac72-01aa75ed71a1/language-en/format-PDF/source-search
dc.relation.urihttps://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4849864a-cd83-11eb-ac72-01aa75ed71aS
dc.relation.urihttps://www.intereconomics.eu/pdf-download/year/2020/number/2/article/the-cost-of-growing-olderchallenges-for-european-pension-systems-6147.html
dc.relation.urihttps://www.legifrance.gouv.fr/jorf/id/JORFTEXT000036339090?r=MkGWlsrLvq
dc.relation.urihttps://www.oecd-ilibrary.org/economics/objectives-and-challenges-in-the-implementation-of-a-universal-pension-system-in-france_5a476f15-en
dc.relation.urihttps://www.securitesociale.fr/files/live/sites/SSFR/files/medias/CCSS/2019/CCSS_RAPPORT-SEPT2019-tome%201.pdf
dc.relation.urihttps://www.intereconomics.eu/pdfdownload/year/2020/number/2/article/the-cost-of-growing-older-challenges-for-european-pension-systems6147.html
dc.subjectпенсійна система
dc.subjectпенсійна реформа
dc.subjectсолідарна пенсійна система
dc.subjectпрофесійна пенсійна система
dc.subjectпенсійні внески
dc.subjectстраховий стаж
dc.subjectпенсійна схема
dc.subjectpension system
dc.subjectpension reform
dc.subjectsolidary pension system
dc.subjectoccupational pension system
dc.subjectpension contributions
dc.subjectinsurance record
dc.subjectpension scheme
dc.titleПенсійна реформа у Франції як баланс між адекватністю та стабільністю
dc.title.alternativePension reform in France as a balance between adequacy and stability
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages8
dc.subject.udc331.25.021.8(44)
dc.relation.references1. Boulhol H. Objectives and challenges in the implementation of a universal pension system inFrance, OECP, 2019, Робочі документи економічного відділу, № 1553. URL: https://www.oecdilibrary.org/economics/objectives-and-challenges-in-the-implementation-of-a-universal-pension-systemin-france_5a476f15-en (дата звернення 06.08.2021).
dc.relation.references2. Boulhol Hervé. Towards a Universal Pension Points System in France. Intereconomics. 2020. № 2.URL: https://www.intereconomics.eu/contents/year/2020/number/2/article/towards-a-universal-pensionpoints-system-in-france.html (дата звернення 10.08.2021).
dc.relation.references3. Civil service pension: Toward a unified system with the private sector. Pensions Outlook, ОЕСР,2016, розділ 6. URL: https://www.oecd-ilibrary.org/sites/pens_outlook-2016-9-en/index.html?itemId=/content/component/pens_outlook-2016-9-en (дата звернення 15.08.2021).
dc.relation.references4. Les Comptes de la Sécurité Sociale. Звіт із соціального забезпечення, частина І, вересень 2019.URL: https://www.securite-sociale.fr/files/live/sites/SSFR/files/medias/CCSS/2019/CCSS_RAPPORTSEPT2019-tome%201.pdf (дата звернення 16.08.2021).
dc.relation.references5. Pensions at a Glance 2017, OECD Publishing, Paris, 2017. URL: https://www.oecd.org/els/publicpensions/pag2017.htm/ (дата звернення 5-8.08.2021).
dc.relation.references6. The 2021 Pension Adequacy Report: current and future income adequacy in old age inthe EU: Щорічний звіт Європейської Комісії та Соціального Комітету, частина І, 2021 р., 152 с. URL:https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4ee6cadd-cd83-11eb-ac72-01aa75ed71a1/language-en/format-PDF/source-search (дата звернення: 15.08.2021).
dc.relation.references7. The 2021 Pension Adequacy Report: current and future income adequacy in old age in the EU. Countryprofiles. Щорічний звіт Європейської Комісії та Соціального Комітету. Частина ІІ. 2021 р. 359 с.URL: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4849864a-cd83-11eb-ac72-01aa75ed71aS (дата звернення 14.08.2021).
dc.relation.references8. The Cost of Growing Older: Challenges for European Pension Systems. Intereconomics.Reivew of European Economic Policy. Частина 55. Березень/квітень 2020 р., № 2.URL: https://www.intereconomics.eu/pdf-download/year/2020/number/2/article/the-cost-of-growing-olderchallenges-for-european-pension-systems-6147.html (дата звернення 10.08.2021).
dc.relation.references9. Про фінансування соціального захисту: Закон Французької Республіки від 30.12.2017 р. № 2017–1836. URL: https://www.legifrance.gouv.fr/jorf/id/JORFTEXT000036339090?r=MkGWlsrLvq (дата звернення 18.08.2021).
dc.relation.referencesen1. Boulhol H. Objectives and challenges in the implementation of a universal pension system in France, OECP,2019. Economics Department Working Papers, No. 1553. URL: https://www.oecd-ilibrary.org/economics/objectives-and-challenges-in-the-implementation-of-a-universal-pension-system-in-france_5a476f15-en.
dc.relation.referencesen2. Boulhol Hervé. Towards a Universal Pension Points System in France, Intereconomics. 2020. No. 2.URL: https://www.intereconomics.eu/contents/year/2020/number/2/article/towards-a-universal-pensionpoints-system-in-france.html.
dc.relation.referencesen3. Civil service pension: Toward a unified system with the private sector, in OECD, Pensions Outlook.Volume 6. URL: https://www.oecd-ilibrary.org/sites/pens_outlook-2016-9-en/index.html?itemId=/content/component/pens_outlook-2016-9-en.
dc.relation.referencesen4. Les Comptes de la Sécurité Sociale. Report. Volume І. September 2019. URL: https://www.securitesociale.fr/files/live/sites/SSFR/files/medias/CCSS/2019/CCSS_RAPPORT-SEPT2019-tome%201.pdf.
dc.relation.referencesen5. Pensions at a Glance 2017, OECD Publishing, Paris, 2017. URL: https://www.oecd.org/els/publicpensions/pag2017.htm/.
dc.relation.referencesen6. The 2021 Pension Adequacy Report: current and future income adequacy in old age in the EU. Volume I: Jointreport prepared by the Social Protection Committee (SPC) and the European Commission (DG EMPL), 2021,152 p. URL: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4ee6cadd-cd83-11eb-ac72-01aa75ed71a1/language-en/format-PDF/source-search.
dc.relation.referencesen7. The 2021 Pension Adequacy Report: current and future income adequacy in old age in the EU. Countryprofiles. Volume II: Joint report prepared by the Social Protection Committee (SPC) and the EuropeanCommission (DG EMPL), 2021, 359 p. URL: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4849864a-cd83-11eb-ac72-01aa75ed71aS.
dc.relation.referencesen8. The Cost of Growing Older: Challenges for European Pension Systems, Intereconomics. Reivew of EuropeanEconomic Policy. Volume 55. March–April 2020. No. 2. URL: https://www.intereconomics.eu/pdfdownload/year/2020/number/2/article/the-cost-of-growing-older-challenges-for-european-pension-systems6147.html.
dc.relation.referencesen9. Law No. 2017–1836 of 30 December 2017 on the financing of social security for 2018. URL:https://www.legifrance.gouv.fr/jorf/id/JORFTEXT000036339090?r=MkGWlsrLvq.
dc.identifier.citationenZelenko N., Zelenko V. (2021) Pensiina reforma u Frantsii yak balans mizh adekvatnistiu ta stabilnistiu [Pension reform in France as a balance between adequacy and stability]. Galician economic journal (Tern.), vol. 72, no 5, pp. 95-102 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
dc.contributor.affiliationЛьвівський національний університет імені Івана Франка, Львів, Україна
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
dc.contributor.affiliationIvan Franko National University of Lviv, Lviv, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume72
dc.citation.issue5
dc.citation.spage95
dc.citation.epage102
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2021, № 5 (72)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.