Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЖаровський, Руслан Олегович-
dc.contributor.advisorZharovskyi, Ruslan-
dc.contributor.authorДармопук, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorDarmopuk, Dmytro Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2021-12-20T21:17:39Z-
dc.date.available2021-12-20T21:17:39Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.date.submitted2021-12-
dc.identifier.citationДармопук Д. В. Методи і засоби інтелектуалізованого аналізу та прогнозування успішності студентів у системах електронного навчання : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 123 — Комп’ютерна інженерія“ / Д. В. Дармопук. — ТНТУ : Тернопіль, 2021. — 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36542-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі визначено та проаналізовано характеристики систем дистанційного навчання та онлайн навчання, що дало змогу встановити фактори і програмні модулі, які необхідні для забезпечення успішності студентів і навчального процесу в цілому, проаналізовано особливості застосування сучасних платформ для провадження навчального процесу На основі аналізу факторів впливу на успішність студентів під час електронного навчання запропоновано їх формалізацію у вигляді елементів множини, що дало змогу побудувати модель, яка враховує ефективність програмно-апаратного забезпечення, якість навчального контенту та кваліфікацію інструкторів курсів. Для прогнозування успішності студентів обгрунтовано та формально представлено алгоритми, які використовують підходи дерев прийняття рішень та випадкових лісів, методу опорних векторів та глибокого навчання і виконано їх програмну реалізацію.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis identifies and analyzes the characteristics of distance learning and online learning, which allowed to establish the factors and software modules that are necessary to ensure student success and the learning process in general, analyzes the features of modern platforms for the learning process. Based on the analysis of factors influencing student achievement in e-learning, their formalization in the form of set elements was proposed, which allowed to build a model that takes into account the effectiveness of software and hardware, quality of educational content and qualification of course instructors. To predict the success of students, algorithms that use the approaches of decision-making trees and random forests, the method of reference vectors and deep learning are substantiated and formally presented, and their software implementation is performed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ І СКОРОЧЕНЬ ... 8 ВСТУП ...9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ТА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ ...13 1.1. Аналіз особливостей організації освітнього середовища в Україні ...13 1.2. Аналіз вимог до систем електронного навчання ...17 1.3. Аналіз характеристик сучасних систем дистанційної освіти ...21 1.4. Висновки до розділу ...29 РОЗДІЛ 2 ВИЗНАЧЕННЯ ТА ФОРМАЛІЗАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ І МЕТОДІВ ПРОГНОЗУВАННЯ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ ...31 2.1. Фактори впливу на успішність онлайн навчання та їх формалізація ...31 2.2. Методи інтелектуалізованого прогнозування успішності студентів ...38 2.3. Формальне представлення алгоритмів прогнозування успішності студента з використанням дерев прийняття рішень та методу опорних векторів ...39 2.4. Метод прогнозування успішності навчання з використанням глибоких нейронних мереж ...48 2.5. Висновки до розділу ...52 РОЗДІЛ 3 ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ МОДЕЛЕЙ ПРОГНОЗУВАННЯ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ ...54 3.1. Прогнозування успішності студентів у системах електронного навчання на основі алгоритмів лінійної залежності ...54 3.1.1. Аналіз та візуалізація вхідних даних ...54 3.1.2. Виявлення та аналіз кореляції факторів щодо успішності навчання ...63 3.1.3. Реалізація алгоритмів прогнозування успішності студентів ...68 3.2. Результати прогнозування успішності на основі глибоких нейронних мереж та архітектури GritNet ...73 3.3. Висновки до розділу ...78 ВИСНОВКИ ... 79 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...89 Додаток А Тези конференцій ...92uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject123uk_UA
dc.subjectкомп’ютерна інженеріяuk_UA
dc.subjectpredictionuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectsuccessuk_UA
dc.subjectуспішністьuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.titleМетоди і засоби інтелектуалізованого аналізу та прогнозування успішності студентів у системах електронного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeMethods and means of intellectualized analysis and forecasting of students' success in e-learning systemsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Дармопук Дмитро Володимирович, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМацюк, Олександр Васильович-
dc.contributor.committeeMemberMatsiuk, Olexandr-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages97-
dc.subject.udc004.4uk_UA
dc.relation.references1. Y. Bengio, R. Ducharme, and P. Vincent. A neural probabilistic language model. In Advances in Neural Information Processing Systems 13 (NIPS 2000). 2001. p. 932–938. 2. Graves and J. Schmidhuber. Framewise phoneme classification with bidirectional LSTM networks. In 2005 International Joint Conference on Neural Networks (ICJNN’05). 2005. p. 23–43. 3. J. D. Keeler, D. E. Rumelhart, and W. K. Leow. Integrated segmentation and recognition of hand-printed numerals. In Advances in Neural Information Processing Systems 3 (NIPS 1990). 1991. p. 557–563. 4. F. Mi and D.-Y. Yeung. Temporal models for predicting student dropout in massive open online courses. In Proceedings of 15th IEEE International Conference on Data Mining Workshop (ICDMW 2015)/ Atlantic City, New Jersey. 2015. p. 256–263. 5. Y. Ng. Feature selection, L1 vs. L2 regularization, and rotational invariance. In Proceedings of the 21st International Conference on Machine Learning (ICML 2004). Banff, Alberta, Canada. 2004. p. 78–85. 6. C. Rudin, B. Letham, A. Salleb-Aouissi, E. Kogan, and D. Madigan. Sequential event prediction with association rules. In 24th Annual Conference on Learning Theory (COLT 2011). 2011. p. 615–634. 7. Жаровський Р.О., Дармопук Д.В. Характеристики систем електронного навчання. Матеріали X міжнародної науково - технічної конференції молодих учених і студентів «Актуальні задачі сучасних технологій» (24-25 листопада 2021 р.) Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Тернопіль: ТНТУ. 2021. С. 91. 8. Жаровський Р.О., Дармопук Д.В. Аналіз успішності студентів на основі технології GritNet. Матеріали ІХ науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (8-9 грудня 2021 року). Тернопіль: ТНТУ. 2021. C. 108.90 9. Python-recsys on Github. URL: https://github.com/ocelma/python-recsys (дата звернення 22.10.2021 р). 10. Preprocessing data. URL: https://scikit-learn.org/stable/modules/ preprocessing.html#preprocessing (дата звернення 02.11.2021 р.). 11. API reference. URL: https://pandas.pydata.org/docs/reference/index.html (дата звернення 10.11.2021 р.). 12. NumPy Reference. URL: https://numpy.org/doc/stable/reference/index.html (дата звернення 12.11.2021 р.) 13. Барсегян А. Анализ данных и процессов. 3 изд. БХВ-Петербург. 2009. 512 с. 14. Breese J., Heckerman D., Kadie C. Empirical Analysis of Predictive Algorithms for Collaborative Filtering. Proc. 14th Conf. Uncertainty in Artificial Intelligence. 1998. pp. 223-234. 15. Install TensorFlow. URL: https://www.tensorflow.org/install (дата звернення 17.11.2021 р.). 16. TensorFlow Datasets: a collection of ready-to-use datasets. URL: https://www.tensorflow.org/datasets (дата звернення 17.11.2021 р.) 17. Cuda. URL: https://opencv.org/platforms/cuda/ (дата звернення 21.04.2021 р.) 18. Микитишин А.Г., Митник М.М., Стухляк П.Д., Пасічник В.В. Комп’ютерні мережі. Книга 1. Львів, «Магнолія 2006». 2013. 256 с. 19. Микитишин А.Г., Митник М.М., Стухляк П.Д., Пасічник В.В. Комп’ютерні мережі. Книга 2. Львів, «Магнолія 2006», 2014. 312 с. 20. Beginner’s Guide to Object Detection Algorithms. URL: https://medium.com/analytics-vidhya/beginners-guide-to-object-detectionalgorithms- 6620fb31c375 (дата звернення 01.12.2021). 21. NumPy v1.20 Manual. URL: https://numpy.org/doc/stable/ (дата звернення 25.11.2021р.). 22. Python Tutorial. URL: https://www.w3schools.com/python/default.asp (дата звернення 15.10.2021 р.).91 23. Pandas documentation. URL: https://pandas.pydata.org/docs/index.html (дата звернення 28.11.2021 р.). 24. НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». Київ. 2018. 25. Катренко Л.А., Катренко А.В. Охорона праці в галузі комп’ютинґу. Львів: Магнолія-2006. 2012. 544 с. 26. Желібо Е.Н. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. Київ: «Каравела», Львів: «Новий світ - 2000». 2001. 320с.uk_UA
dc.identifier.citationenDarmopuk D. Methods and means of intellectualized analysis and forecasting of students' success in e-learning systems: master qualification work "123 - Computer Engineering"/ D. Darmopuk, Ternopil, TNTU, 2021, p - 97uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical Universityuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Darmopuk_D_V.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська_довідка_Дармопук.docx19,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора