Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36538
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.advisorЯцишин, Василь Володимирович-
dc.contributor.advisorYatsyshyn, Vasyl-
dc.contributor.authorШуптарський, Володимир Вікторович-
dc.contributor.authorShuptarskyi, Volodymyr Viktorovych-
dc.date.accessioned2021-12-20T20:47:35Z-
dc.date.available2021-12-20T20:47:35Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.date.submitted2021-12-
dc.identifier.citationШуптарський В. В. Методи та засоби сегментації множини користувачів при проектуванні та експлуатації комп’ютерних маркетингових систем : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю “123 — Комп’ютерна інженерія” / В. В. Шуптарський. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36538-
dc.description.abstractУ роботі запропоновано метод сегментації користувачів електронної комерції, що враховує особливості товарів і послуг, а також споживчу поведінку покупців, що дало змогу автоматизувати та інтегрувати модуль кластеризації у маркетингові комп’ютерні системи та використовувати дані з CRM-систем і систем обліку показників ефективності бізнес-діяльності.. Застосовано алгоритм кластеризації k-means, що враховує критерії опису товарів при виявленні груп подібних продуктів, а також дозволяє проводити сегментацію користувачів, кластери яких враховують тип продуктів, кількість відвідувань сайту електронної комерції і витрачені суми протягом 10 місяців, що в подальшому дає змогу проводити прогнозування і класифікацію нових покупців на основі вказаних критеріїв та визначених кластерів. За допомогою мови програмування Python реалізовано процедури препроцесингу даних та алгоритм кластеризації k-means, який дозволяє проводити сегментацію користувачів і товарів без міток категорій та приймати ефективні управлінські рішення при маркетингових дослідженнях.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ І СКОРОЧЕНЬ ... 8 ВСТУП ...9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ПРОЕКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ...13 1.1. Аналіз задач у сфері проектування маркетингових комп’ютерних систем ...13 1.2. Аналіз основних понять сегментації користувачів і ринків при побудові маркетингових систем ...16 1.3. Аналіз вимог і принципів сегментації ринків при проектуванні комп’ютерних маркетингових систем ...19 1.4. Аналіз підходів до сегментації товарів і послуг ...22 1.5. Висновки до розділу ...25 РОЗДІЛ 2 ПРОЕКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗРОБКА АЛГОРИТМУ СЕГМЕНТАЦІЇ КОРИСТУВАЧІВ ...26 2.1. Аналіз методів і критеріїв сегментації ...26 2.2. Проектування архітектури маркетингової системи сегментації користувачів і товарів ...30 2.3. Методи алгоритми сегментації користувачів і товарів при проектуванні маркетингових комп’ютерних систем ...32 2.4. Аналіз вхідних даних для сегментації користувачів і товарів ...39 2.5. Визначення та аналіз інформації про користувачів ...44 2.6. Висновки до розділу ...51 РОЗДІЛ 3 ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ АЛГОРИТМУ СЕГМЕНТАЦІЇ КОРИСТУВАЧІВ І ТОВАРІВ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ...53 3.1. Формування сегментів товарів ...53 3.2. Сегментація користувачів ...64 3.3. Висновки до розділу ...75РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ...76 4.1. Охорона праці ...76 4.2. Здоровий спосіб життя людини та його вплив на професійну діяльність ...79 ВИСНОВКИ ...83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...85 Додаток А Тези конференцій ...88uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject123uk_UA
dc.subjectкомп’ютерна інженеріяuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна системаuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectoperationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.titleМетоди та засоби сегментації множини користувачів при проектуванні та експлуатації комп’ютерних маркетингових системuk_UA
dc.title.alternativeMethods and tools for multiple users segmentation in the design and use of computer marketing systemsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шуптарський Володимир Вікторович, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДуда, Олексій Михайлович-
dc.contributor.committeeMemberDuda, Olexiy-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages92-
dc.subject.udc004.893uk_UA
dc.relation.references1. Філановський О. Головна маркетингова книга. Фабула. 2018 р. 304 с. 2. Гладуелл М. Поворотний момент. Як дрібні зміни спричиняють великі зрушення. Family Leisure Club. 2017 р. - 163 с. 3. Карада Ю. Прибыльный маркетинг. Litres. 2019 р. 187 с. 4. Python-recsys on Github. URL: https://github.com/ocelma/python-recsys (дата звернення 22.09.2021 р). 5. Preprocessing data. URL: https://scikit-learn.org/stable/modules/ preprocessing.html#preprocessing (дата звернення 02.05.2021 р.). 6. API reference. URL: https://pandas.pydata.org/docs/reference/index.html (дата звернення 10.09.2021 р.). 7. NumPy Reference. URL: https://numpy.org/doc/stable/reference/index.html (дата звернення 12.10.2021 р.) 8. Барсегян А., Куприянов М.,Степаненко В., Холод И. Технологии анализа данных. СПб. : Изд-во " БХВ-Петербург". 2008. 384 c. 9. Яцишин В.В., Шуптарський В.В., Цісарук Д.А. Алгоритми машинного навчання для сегментації користувачів у маркетингових комп’ютерних систем. Матеріали X міжнародної науково - технічної конференції молодих учених і студентів «Актуальні задачі сучасних технологій» (24-25 листопада 2021 р.) Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Тернопіль: ТНТУ. 2021. С. 145. 10. Луцків А.М., Цісарук Д.А., Шуптарський В.В. Аналіз життєвого циклу процесу тестування програмного забезпечення комп’ютерних систем. Матеріали ІХ науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (8-9 грудня 2021 року). Тернопіль: ТНТУ. 2021. C. 142. 11. Garbade M. J. Understanding K-means Clustering in Machine Learning. URL: https://towardsdatascience.com/understanding-k-means-clustering-in-machine- learning-6a6e67336aa1 (дата звернення 10.11.2021 р.).12. Pulkit Sharma. The Most Comprehensive Guide to K-Means Clustering You’ll Ever Need. URL: https://www.analyticsvidhya.com/blog/2019/08/ comprehensive-guide-k-means-clustering/ (дата звернення 12.11.2021 р.) 13. Shirkhorshidi A. S. Big data clustering: a review. International Conference on Computational Science and Its Applications. Springer, Cham, 2014. pp. 707-720. 14. Kurasova O. Strategies for big data clustering/ O. Kurasova et al. // 2014 IEEE 26th International Conference on Tools with Artificial Intelligence. IEEE, 2014. pp. 740- 747. 15. B. Panda at al. MapReduce and its application to massively parallel learning of decision tree ensembles // Scaling Up Machine Learning: Parallel and Distributed Approaches. 2012. P. 16. Li Deng and Dong Yu. Deep Learning: Methods and Applications. Foundations and Trends in Signal Processing, Vol. 7. N. 3-4. 2014. pp. 197–387. 17. Bengio Y. Representation Learning: A Review and New Perspectives. IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence, Vol. 35. N. 8. August 2013. pp. 1798–1828. 18. LeCun, Y., Bengio, Y., Hinton, G. Deep learning. Nature.2015. 521 (7553). pp. 436–444. 19. Golovko, V.A. Deep learning: an overview and main paradigms. Optical Memory and Neural Networks (Information Optics). Vol. 26, No 1. 2017. pр. 1–17. 20. Oliveira, T.P., Barbar, J.S., Soares, A.S.: Multilayer Perceptron and Stacked Autoencoder for Internet Traffic Prediction. In: IFIP International Conference on Network and Parallel Computing. Springer, Heidelberg. 2014. pp. 61–71. 21. Микитишин А.Г., Митник М.М., Стухляк П.Д., Пасічник В.В. Комп’ютерні мережі. Книга 2. Львів, «Магнолія 2006», 2014. 312 с. 22. Микитишин А.Г., Митник М.М., Стухляк П.Д. Телекомунікаційні системи та мережі. Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 384 с. 23. НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». Київ. 2018.24. Катренко Л.А., Катренко А.В. Охорона праці в галузі комп’ютинґу. Львів: Магнолія-2006. 2012. 544 с. 25. Желібо Е.Н. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. Київ: «Каравела», Львів: «Новий світ - 2000». 2001. 320с.uk_UA
dc.identifier.citationenShuptarskyi V. Methods and tools for multiple users segmentation in the design and use of computer marketing systems: master qualification work "123 - Computer Engineering" / V. Shuptarskyy - Ternopil: TNTU, 2021. p - 92uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical Universityuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:123 — комп’ютерна інженерія

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Авторська_довідка_Шуптарський.docx19,73 kBMicrosoft Word XMLÖffnen/Anzeigen
Shuptarskyy_V_V_K.pdf3,21 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge