Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36480

Назва: Формування суспільної думки в соціальних мереж на прикладі мережі Twitter
Інші назви: Formation of public opinion in social networks on the example of the Twitter network
Автори: Тиш, Євгенія Володимирівна
Кохан, В. В. Б.
Tysh, Ie. V.
Kokhan, V. V. B.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Тиш Є. В. Формування суспільної думки в соціальних мереж на прикладі мережі Twitter / Євгенія Володимирівна Тиш, В. В. Б. Кохан // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том I. — С. 127–128. — (Компютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description: Tysh Ie. V., Kokhan V. V. B. (2021) Formuvannia suspilnoi dumky v sotsialnykh merezh na prykladi merezhi Twitter [Formation of public opinion in social networks on the example of the Twitter network]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24th-25th November 2021), vol. I, pp. 127-128 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (1), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (1), 2021
Конференція/захід: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: I
1
Дата публікації: 24-лис-2021
Дата внесення: 18-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-25 листопада 2021 року
24th-25th November 2021
УДК: 004.77-042.3
316.4
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 127-128
Початкова сторінка: 127
Кінцева сторінка: 128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36480
ISBN: 978-617-7875-25-2
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://s22.q4cdn.com/826641620/files/doc_financials/2021/q3/Final-Q321-earnings-release.pdf
https://datareportal.com/essential-twitter-stats
https://twitter.com/elonmusk/status/1256239815256797184
https://www.inc.com/don-reisinger/elon-musks-tweets-move-markets-this-time-downward.html
https://aip.scitation.org/doi/full/10.1063/1.4866011
https://doi.org/10.3389/frai.2020.00045
Перелік літератури: 1. Microsoft Word - Q3-21 Earnings Release Final_10.25.21__702pm.docx [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://s22.q4cdn.com/826641620/files/doc_financials/2021/q3/Final-Q321-earnings-release.pdf.
2. The Latest Twitter Stats: Everything You Need to Know — DataReportal – Global Digital Insights [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://datareportal.com/essential-twitter-stats.
3. Elon Musk on Twitter: "Tesla stock price is too high imo" / Twitter [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://twitter.com/elonmusk/status/1256239815256797184.
4. Elon Muskʼs Tweets Move Markets. This Time, Downward | Inc.com [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.inc.com/don-reisinger/elon-musks-tweets-move-markets-this-time-downward.html.
5. Xiong F. Opinion formation on social media: An empirical approach: Chaos: An Interdisciplinary Journal of Nonlinear Science: Vol 24, No 1 [Електронний ресурс] / F. Xiong, Y. Liu // Chaos: An Interdisciplinary Journal of Nonlinear Science. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://aip.scitation.org/doi/full/10.1063/1.4866011.
6. Opinion Formation on the Internet: The Influence of Personality, Network Structure, and Content on Sharing Messages Online [Електронний ресурс] / L.Burbach, P. Halbach, M. Ziefle, A. Calero Valdez // Frontiers in Artificial Intelligence. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.3389/frai.2020.00045.
References: 1. Microsoft Word - Q3-21 Earnings Release Final_10.25.21__702pm.docx [Electronic resource] – Access mode: https://s22.q4cdn.com/826641620/files/doc_financials/2021/q3/Final-Q321-earnings-release.pdf.
2. The Latest Twitter Stats: Everything You Need to Know - DataReportal – Global Digital Insights [Electronic resource] – Access mode: https://datareportal.com/essential-twitter-stats.
3. Elon Musk on Twitter: "Tesla stock price is too high imo", Twitter [Electronic resource] – Access mode: https://twitter.com/elonmusk/status/1256239815256797184.
4. Elon Muskʼs Tweets Move Markets. This Time, Downward | Inc.com [Electronic resource] – Access mode: https://www.inc.com/don-reisinger/elon-musks-tweets-move-markets-this-time-downward.html.
5. Xiong F. Opinion formation on social media: An empirical approach: Chaos: An Interdisciplinary Journal of Nonlinear Science: Vol 24, No 1 [Electronic resource], F. Xiong, Y. Liu, Chaos: An Interdisciplinary Journal of Nonlinear Science, 2014, Access mode: https://aip.scitation.org/doi/full/10.1063/1.4866011.
6. Opinion Formation on the Internet: The Influence of Personality, Network Structure, and Content on Sharing Messages Online [Electronic resource], L.Burbach, P. Halbach, M. Ziefle, A. Calero Valdez, Frontiers in Artificial Intelligence, 2020, Access mode: https://doi.org/10.3389/frai.2020.00045.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.