Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorЛавро, Надія Іванівна-
dc.contributor.authorLavro, N.-
dc.date.accessioned2021-12-17T12:40:45Z-
dc.date.available2021-12-17T12:40:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-
dc.identifier.citationЛавро Н. І. Обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Н. І. Лавро. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36385-
dc.descriptionВідповідно до обраної теми кваліфікаційної роботи за основну мету визначено особливості процесу обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці. Досягнення поставленої мети передбачає формування та вирішення наступних завдань: – досліджено теоретико-методичні підходи до управління ціновою політикою підприємства; – подано характеристику господарської діяльності досліджуваного підприємства; – здійснено аналіз комплексу маркетингу; – проведено діагностику профілю споживача та впливу факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства; – визначено цінові стратегічні альтернативи підприємства; – розроблено маркетингову цінову стратегію для досліджуваного підприємства; – здійснено обґрунтування доцільності впровадження запропонованих заходів.uk_UA
dc.description.abstractЛавро Н.І. Обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиці. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2021. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, сформовано профіль споживача та проведено діагностику впливу факторів маркетингового середовища на діяльність виробника. З метою формування ефективної цінової політики визначено стратегічні пріоритети розвитку та розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення цінової політики досліджуваного підприємства. Обґрунтовано ефективність пропонованих заходів.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР 5uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 6uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність та особливості цінової політики підприємства в ринкових умовах господарювання 10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Інформаційне забезпечення процесу ціноутворення 15uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Управління ціновою політикою підприємства: сутність, методи та моделі управлінських рішень 19uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1 24uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 25uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства 25uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз комплексу маркетингу підприємства 31uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Діагностика профілю споживача та впливу факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства 35uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2 42uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ Зuk_UA
dc.description.tableofcontentsМЕТОЮ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 44uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Визначення цінових стратегічних альтернатив підприємства 44uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Моделювання маркетингової цінової стратегії підприємства 48uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Обґрунтування ефективності пропонованих заходів 53uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3 56uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 59uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4 61uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИ 62uk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 66uk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИ 74uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectринок пивоварінняuk_UA
dc.subjectцінова політика підприємстваuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectbrewing market-
dc.subjectenterprise pricing policy-
dc.subjectcompetition-
dc.subjectpricing strategy-
dc.titleОбґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій ціновій політиціuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of strategic and tactic decisions in the enterprise marketing price policyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Лавро Надія Іванівна, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.relation.references1. Про акціонерні товариства: Закон України //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, № 50-51, ст.384). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/514-17#Text 2. Про рекламу: Закон України //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text 3. Про захист прав споживачів //Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text 4. Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 19, ст. 98). – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80#Text 5. Про ціни і ціноутворення: Закон України від 21.06.2015 № 5007-VI, зі 6. змінами і доп. /ВР. – URL: https://ips.ligazakon.net/document/T125007?an=1 7. Офіційний сайт ТОВ «Львівська пивна компанія». – URL: https://protec-lpk.com.ua/heohrafiia 8. Річна фінансова звітність ТОВ «Львівська пивна компанія» за 2017-2020 рр. 9. Статут ТОВ «Львівська пивна компанія» 10. Агєєв Є. Я. Закупівельна логістика: матеріально-технічне постачання підприємства: навчальний посібник /Є. Я. Агєєв, М. Л. Заєв, С. В. Піча. –Львів : Новий Світ-2000, 2017. –719 с. 11. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – URL: www.economy.nayka.com.ua 12. Ансофф И. И. Стратегическое управление: Учебное пособие /И.И. Ансофф. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 2002. – 453 с. 13. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с 14. Барабась Д. Впровадження управлінських інновацій на мікрорівні /Д. Барабась, Ю. Стебеняк //Управлінські інновації. – 2012. – № 2. – С. 137-150. 15. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /[Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін]. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с. 16. Безугла Л. С. Формування маркетингової збутової політики підприємства /Л. С. Безугла, К. Р. Пороходніченко //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 24. – С. 111-116. 17. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук //Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308. 18. Божкова В.В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення /В.В. Божкова, І.М. Рябченко //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 4. – С. 74-80. 19. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник /І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с. 20. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.:ЦУЛ, 2017. – 620 с. 21. Бородкіна Н.О. Маркетинг: навч. посібник /Н.О.Бородкіна. – К.: Кондор, 2007. – 362 с. 22. Власова Н. О. Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари: монографія /Н.О. Власова, Л.І. Безгінова, В.А. Гросул та ін. Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. – Х. : ХДУХТ 2012. – 376 с. 23. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів /В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с. 24. Воркут Т.А. Управління портфелями реалізації логістичних стратегій в мережах організацій ланцюгів постачань. Монографія /Т. А. Воркут, І. І. Галак, А. В. Петунін, В. С. Харута. – Київ: Міленіум, 2020. – 210 с. 25. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник /І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с. 26. Голда Н. Використання евристичних методів в маркетинговому моделюванні /Н. Голда, І. Піняк, Н. Поліщук //Галицький економічний вісник. – 2021. – Том 68. – №1. – С. 166-174. 27. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581 28. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник /С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с. 29. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. /П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с. 30. Денисенко М. П. Організація та проектування логістичних систем: підручник /М. П. Денисенко, Л. Г. Шморгун, В. С. Марунич та ін. –К.: Міленіум, 2016. –388 с. 31. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018. – 357 с. 32. Дубас Я.Ю. Цінова стратегія підприємства /Я.Ю. Дубас //Международный научный журнал «Интернаука». – 2018. – № 3(43). – Т 2. – С. 47-49. 33. Жуков С.А. Дистрибуція як координація каналів розподілу з елементами маркетинг-мікс /С.А. Жуков //Наукові праці ДонНТУ. Серія: економіка. – 2019. – № 2 (21). – С. 48-56. 34. Закаблук Г. О. Дослідження динаміки показників фінансово-економічного стану промислових підприємств /Г. О. Закаблук //Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 12. – С. 36-41. 35. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6. – С. 64-72. 36. Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. – К.: ЦНЛ, 2006. 192 с. 37. Іщенко С.В. Методичні аспекти визначення рівня ефективності товарної політики промислового підприємства /С.В. Іщенко, О.І. Маслак //Ефективна економіка. – 2014. – № 9. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3316 38. Каплун О. А. Облік і контроль виробничих витрат пивоварної промисловості: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. ек. наук: спец. 08.06.04 «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит» /О.А. Каплун – Тернопіль, 2003. – 20 с. 39. Ковальчук С. В. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення в практичній діяльності українських підприємств /С.В. Ковальчук, Д.Г. Тимофеєв //Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6. – Т. 4. – С. 85-89. 40. Краузе О. І. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів /О.І. Краузе, І.Л. Піняк, Ю. І. Кулик //Регіональна економіка та управління. – 2021. – № 4 (34). – С. 72-95. 41. Кузьмович А.І. Оптимізаційні методи і моделі. Моделювання засобами MS Exel: навчальний посібник /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. – 216 с. 42. Кузьмович А.І. Планування та управління проектами. Моделювання засобами MS Exel: практикум /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 180 с. 43. Кудренко Н.В. Обґрунтування цінової політики підприємства /Н.В. Куденко, Т.Ю. Редзюк, Т.М. Муравська //Економіка і суспільство. – 2017. – № 13. – С. 210-214. 44. Кузіна В.Ю. Трансформація солодової галузі України на шляху інтеграції до європейського економічного простору /В.Ю. Кузіна //Економіка та держава. – 2020. – № 2. – С. 127-130. 45. Лінтур М.В. Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи /М.В. Лінтур, М.Г. Рега //Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. – 2016. – Вип. 3 (03). – С. 118-122. 46. Литвиненко Я.В. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник /Я.В. Литвиненко. – К.: ДП «Видавничий дім «Персонал», 2008. – 244 с. 47. Ляшко К. Дослідження українського ринку пива: тенденції та прогноз /К. Ляшко. – URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/issledovanie-ukrainskogo-rynka-piva.html 48. Мазур О.Є Управління ціновою політикою: організаційні аспекти /О.Є. Мазур, А.С. Гончар //Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – Вип. 3 (46). – 2020. – Т. 20. – С. – 247-258. 49. Мазур О.Є. Ринкове ціноутворення: навчальний посібник /О.Є Мазур. – URL: https://pidru4niki.com/1842112036835/marketing/strategiyi_tsinoutvorennya 50. Маркетингова цінова політика та її зміст. – URL: https://pidru4niki.com/11641102/marketing/marketingova_tsinova_politika_zmist 51. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. – URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz-rynka-instrukciya-po-primeneniyu 52. Матриця Бостонської консультаційної групи (БКГ) «зростання-частка ринку» URL: https://buklib.net/books/24933/ 53. Михайленко О.В. Управління витратами і цінова політика на підприємстві /О. В. Михайленко, Т.В. Лаленко //Економіка і суспільство. – 2017. – Вип. 12. – С. 304-309. 54. Окландер М.А. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник /М. А. Окландер, О. П. Чукурна. К.: Центр учбової літератури, 2020. – 284 с. 55. Оксентюк Б. А. Споживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарів /Б. А. Оксентюк, С. О. Оксентюк //Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2017. – Том 52. – № 1. – С. 96-103. 56. Павленко А.Ф. Маркетинг: підручник /А.Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. 57. Пєтухова О.М. Аналіз та перспективи розвитку пивоварної галузі України /О.М. Пєтухова, М.К. Римаренко //Ефективна економіка. – 2015. – № 10. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4373 58. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки /І. Піняк, О. Бурліцька //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 250-256. – URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 59. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /В.А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. – URL: https://pidru4niki.com/1584072060636/marketing/marketingovi_doslidzhennya_ 60. Просквирина А. Маркетингове дослідження ринку пива в Україні 2015 р. /А. Просквирина. – URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/marketingovoe-issledovanie-rynka-piva-v-ukraine-2015-g.html 61. Рожко Н. Я. Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств України /Н. Я. Рожко //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2017. – Вип. 2. – С. 154-161. 62. Сус Л.М. Особливості цінової політики та ціноутворення в Україні /Л.М. Сус //Вісник Хмельницького національного університету. – 2016. – № 1. – С. 272-275. 63. Тимовеєв В.М. Теоретико-методичні підходи щодо формування ціни підприємства /В.М. Тимовеєв, Н.Ю. Мардус //Проблеми економіки. – 2012. – № 4. – с. 141-145. 64. Українці різко зменшили споживання пива URL: https://ua.news/ua/ukrayintsi-rizko-zmenshyly-spozhyvannya-pyva/ 65. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів /В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин//Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. – № 3. – С.129-132. 66. Федірець О. В. Стратегічні аспекти управління матеріально-технічними ресурсами підприємства /О. В. Федірець, О. В. Даценко, Є. О. Кекало //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 69-73. 67. Фомін О. Моделювання маркетингових процесів з використанням інтегрованих динамічних моделей /О. Фомін //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1 Т2. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/29 68. Хурдей В. Д. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи /В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 96-100. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/793/769 69. Чичуліна К.В. Впровадження сучасних методів ціноутворення на сільськогосподарських підприємствах /К.В. Чичуліна, А.М. Метелиця //Ефективна економіка. – 2015. – № 10. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4442 70. Чукурна О.П. Технологія цінового позиціонування брендів /О.П. Чукурна //Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2016. – Вип. 17. – Ч. 4. – С. 68-71. 71. Шпилик С.В. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу /С.В.Шпилик, О.М.Вовчук //Галицький економічний вісник. – Тернопіль : ТНТУ, 2018. – № 2. – С. 106-113 72. Шпилик С.В. Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського союзу в умовах пандемії: досвід для України /С.В.Шпилик, Н.М.Шведа, І.Л. Піняк //Х: Бізнесінформ, 2020. – №11. – C. 43-48. 73. Якимишин Л.Я. Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів /Л.Я.Якимишин //Науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» – №2. – 2017. – С. 109-120. 74. Якимишин Л.Я. Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб /Л.Я. Якимишин //Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– 2017. – № 862.– С. 245-258. 75. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/ O. P. Burlitska //Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki. – 20 (130) 2016. – Р. 5-12. 76. Golda N. Marketing Internet technologies in the field of services [Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] /Nadiia Golda, Olga Krause, Yuliia Kulyk. Galati, Romania, 2021. – pp. 104-116. 77. Falovych, V., Irtyshcheva I., Sukhostavets A., Kovbasa O., Liashok O., Kolesnik E. Modelling the Innovative Competitiveness of an Enterprise with a Change in Investment Provision. Estudios de Economia Aplicada, 2021, 39(5). – URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85072029928&origin=resultslist 78. Yakymyshyn L. Support System of Solutions for Planning Sales Activities in the Tourism Industry /Iryna Davydenko, Olga Shykina, Petro Gudz, Oleh Tovkan, Olena Golovchenko// International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT) ISSN: 2249 – 8958, Volume-8 Issue-6, August, 2019.- P. 3979- 3983.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Лавро.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора