Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36379

Назва: Особливості розвитку інтернет-торгівлі в Україні та світі
Інші назви: Peculiarities of internet trade development in Ukraine and the world
Автори: Радинський, Сергій Віталійович
Дячун, Ольга Дмитрівна
Radynskiy, Serghiy
Dyachun, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Радинський С. В. Особливості розвитку інтернет-торгівлі в Україні та світі / Радинський Сергій, Дячун Ольга // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 214–217. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Radynskiy S., Dyachun O. (2021) Osoblyvosti rozvytku internet-torhivli v Ukraini ta sviti [Peculiarities of internet trade development in Ukraine and the world]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 214-217 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2021
Дата внесення: 17-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 05 листопада 2021 року
05 November 2021
УДК: 339
004.738.5
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 214-217
Початкова сторінка: 214
Кінцева сторінка: 217
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36379
ISBN: 978-617-7875-24-5
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://rau.ua/uk/novyni/onlajn-diktaturaecommerce/
http://www.ukrstat.gov.ua/
https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics
http://hbswk.hbs.edu/item/2165.html
Перелік літератури: 1. Гейтс Б. Бизнес со скоростью мысли. Москва: Эксмо, 2003. 227 с.
2. Кузьо Н.Є., Косар Н.С., Мельниченко І.І. Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми. Маркетинг і цифрові технології. 2021.Том 5. №1.С.27-41
3. Куклінова Т.В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні. Вісник соціальноекономічних досліджень. 2018. № 1 (65). С. 95–10
4. Офіційний сайт Асоціації Ритейлерів України. URL: https://rau.ua/uk/novyni/onlajn-diktaturaecommerce/ (дата звернення до ресурсу 16.10.2021 року)
5. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення до ресурсу 16.10.2021 року)
6. Michael Keenan. Global Ecommerce Explained: Stats and Trends to Watch in 2021. URL: https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics (дата звернення до ресурсу 16.10.2021 року)
7. Porter M. Strategyandthe Internet. URL: http://hbswk.hbs.edu/item/2165.html (дата звернення до ресурсу 16.10.2021 року)
8. Tapscott D., Ticoll D., Lowy A. Digital Capital: Harnessing the Power of Business Webs, Harvard Business Press. Boston, Mass: Harvard Business School Press, 2000. 272 p.
References: 1. Heits B. Biznes so skorostiu mysli. Moskva: Eksmo, 2003. 227 p.
2. Kuzo N.Ye., Kosar N.S., Melnychenko I.I. Elektronna komertsiia v Ukraini: suchasnyi stan, haluzevi osoblyvosti ta orhanizatsiini formy. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2021.V. 5. No 1.P.27-41
3. Kuklinova T.V. Suchasni tendentsii ta faktory Internet-torhivli v Ukraini. Visnyk sotsialnoekonomichnykh doslidzhen. 2018. No 1 (65). P. 95–10
4. Ofitsiinyi sait Asotsiatsii Ryteileriv Ukrainy. URL: https://rau.ua/uk/novyni/onlajn-diktaturaecommerce/ (Date of appeal do resursu 16.10.2021 roku)
5. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (Date of appeal do resursu 16.10.2021 roku)
6. Michael Keenan. Global Ecommerce Explained: Stats and Trends to Watch in 2021. URL: https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics (Date of appeal do resursu 16.10.2021 roku)
7. Porter M. Strategyandthe Internet. URL: http://hbswk.hbs.edu/item/2165.html (Date of appeal do resursu 16.10.2021 roku)
8. Tapscott D., Ticoll D., Lowy A. Digital Capital: Harnessing the Power of Business Webs, Harvard Business Press. Boston, Mass: Harvard Business School Press, 2000. 272 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.