Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36283

Назва: Сучасний стан та проблеми розвитку в’їзного туризму в Україні
Інші назви: Current state and problems of inbound tourism development in Ukraine
Автори: Тараненко, Олександр
Животенко, Віталій
Карпенко, Ніна
Taranenko, Alexander
Zhyvotenko, Vitaliy
Karpenko, Nina
Приналежність: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», Полтава, Україна
Higher Educational Establishment of Ukoopspilka «Poltava University of Economy and Trade», Poltava, Ukraine
Бібліографічний опис: Тараненко О. Сучасний стан та проблеми розвитку в’їзного туризму в Україні / Олександр Тараненко, Віталій Животенко, Ніна Карпенко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 71. — № 4. — С. 14–19. — (Економіка).
Bibliographic description: Taranenko A., Zhyvotenko V., Karpenko N. (2021) Suchasnyi stan ta problemy rozvytku viznoho turyzmu v Ukraini [Current state and problems of inbound tourism development in Ukraine]. Galician economic journal (Tern.), vol. 71, no 4, pp. 14-19 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (71), 2021
Galician economic journal of the Ternopil National Technical University, 4 (71), 2021
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 4
Том: 71
Дата публікації: 31-сер-2021
Дата подання: 17-чер-2021
Дата внесення: 16-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.014
УДК: 338.48-6-043.86(477)
Теми: в’їзний туризм
розвиток
турист
туристичне обслуговування
туристичний потік
inbound tourism
development
tourist
tourist service
tourist flow
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 14-19
Початкова сторінка: 14
Кінцева сторінка: 19
Короткий огляд (реферат): В’їзний туризм має свої особливості, що робить його економічно привабливим для будь-якої країни світу. Його розвиток позитивно впливає на стимулювання інвестиційного процесу, структуру платіжного балансу, надходження до бюджетів різних рівнів, добробут населення, розвиток інфраструктури в регіонах та інше. Дослідження в’їзного, виїзного та внутрішнього туристичного потоку на туристичному ринку України дозволило виділити тенденції їх розвитку за останні роки. Переважання виїзного туристичного потоку в структурі загального туристичного потоку засвідчило необхідність зосередження державної політики у сфері туризму в напрямі стимулювання внутрішнього та в’їзного туризму, що дозволить отримати позитивні соціально-економічні наслідки від їх розвитку. Аналіз в’їзного туристичного потоку за метою подорожі показав види туризму, за якими Україна в нинішній час може конкурувати на міжнародному туристичному ринку за умови посилення та зміцнення відповідних конкурентних переваг. Це також може переорієнтувати частину виїзних туристів на внутрішні напрямки. В’їзний туристичний потік в Україні характеризується нерівномірністю туристичної привабливості різних регіонів України серед іноземних туристів. Це не дозволяє повною мірою реалізувати туристичний потенціал окремих регіонів. Аналіз структури в’їзного туристичного потоку за країнами прибуття іноземних туристів дозволив виділити пріоритетні географічні напрями міжнародної маркетингової політики просування національного туристичного продукту. Розглянуто вплив поширення Covid-19 на в’їзні туристичні потоки в Україну в останні роки, а також низку ключових проблем, що стримують розвиток вітчизняного в’їзного туризму протягом останнього десятиліття. Це дозволило визначити ключові інструменти стимулювання розвитку в’їзного туризму в Україні. Вони ґрунтуються на оптимізації подат-кової політики у сфері туризму, державному фінансуванні модернізації туристичної інфраструктури, оптимізації туристичних формальностей, маркетинговій стратегії просування національного туристич-ного продукту на міжнародному рівні та її інформаційній підтримці.
Inbound tourism has its own characteristics, which makes it economically attractive for any country in the world. Its development has positive effect on stimulating the investment process, the structure of the balance of payments, budget revenues at various levels, the welfare of the population, the development of infrastructure in the regions etc. The investigation of incoming, outgoing and domestic tourist flow in the tourist market of Ukraine has identified trends in their development during the recent years. The predominance of the outbound tourist flow in the structure of the general tourist flow testified the need to concentrate the state policy in the field of tourism in the direction of stimulating domestic and inbound tourism, which will allow to ob tain positive socio-economic consequences from their development. The analysis of the incoming tourist flow for travelling shows the types of tourism in which Ukraine can currently compete in the international tourist market, provided that the corresponding competitive advantages are strengthened and reinforced. It can also reorient some outbound tourists to domestic destinations. Inbound tourist flow in Ukraine is characterized by uneven tourist attractiveness of different regions of Ukraine among foreign tourists. This does not allow to implement completely the tourism potential of certain regions. The analysis of the incoming tourist flow structure by the countries of arrival of foreign tourists make it possible to identify the priority geographical directions of the international marketing policy for promotion of the national tourist product. The impact of Covid-19 on inbound tourist flows to Ukraine in recent years is considered, as well as a number of key issues hindering the development of domestic inbound tourism over the past decade. This allows us to identify the key tools to stimulate the development of inbound tourism in Ukraine. They are based on the optimization of tax policy in the field of tourism, public funding for the modernization of tourist infrastructure, optimization of tourist formalities, marketing strategy to promote the national tourist product at the international level and its information support.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36283
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.ukrstat.gov.ua/
http://uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12504
https://www.unwto.org/unwto-world-tourism-barometer-data
https://www.tourism.gov.ua/blog/statistichni-dani-shchodo-peretinu-ukrayinskogo-kordonu-inozemcyami
https://doi.org/10.15407/socium2014.02.071
https://www.pravda.com.ua/rus/columns/2019/09/23/7227119/ективи
https://dspace
https://www.unwto.org/news/2020-worst-year-in-tourism-history-with-1-billion-fewer-international-arrivals
https://www.unwto.org/unwto-world-tourismbarometer-data
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12504
https://www.pravda.com.ua/rus/columns/2019/09/23/7227119/
Перелік літератури: 1. Офіційний сайт Державної служби статистики. Туризм. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/.
2. 2020: worst year in tourism history with 1 billio http://uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12504.
3. Unwto world tourism barometer. URL: https://www.unwto.org/unwto-world-tourism-barometer-data.
4. Статистичні дані щодо перетину українського кордону громадянами інших держав. URL:https://www.tourism.gov.ua/blog/statistichni-dani-shchodo-peretinu-ukrayinskogo-kordonu-inozemcyami
5. Ангелко І. В. Сучасний стан та перспективи розвитку туристичної галузі в Україні. Український соціум. 2014. № 2. С. 71–79. DOI: https://doi.org/10.15407/socium2014.02.071
6. Гризовська Л. О. Особливості та сучасні тенденції управління туристичним бізнесом в Україні. Причорноморські економічні студії. 2018. № 26. С. 115–118.
7. Гук Н. А. Міжнародний туризм в Україні: реалії та персп http://uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12504.
8. Заячковська Г. А. Міжнародний туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішення. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2010. № 4. С. 129–133.
9. Карпук Д. В. Туристсько-рекреаційний сектор України як провідна галузь національної економіки. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2010. № 31. С. 173–176.
10. Романова А. Простые рецепты для украинского туризма. URL: https://www.pravda.com.ua/rus/columns/2019/09/23/7227119/ективи. URL: https://dspace.
References: 1. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky. Turyzm [Official site of the State Statistics Service. Tourism]. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/. [In Ukrainian].
2. 2020: worst year in tourism history with 1 billion fewer international arrivals. URL: https://www.unwto.org/news/2020-worst-year-in-tourism-history-with-1-billion-fewer-international-arrivals. [In English].
3. UNWTO WORLD TOURISM BAROMETER Available at: https://www.unwto.org/unwto-world-tourismbarometer-data [in English]
4. Statystychni dani shchodo peretynu ukrainskoho kordonu hromadianamy inshykh derzhav[Statistics on the crossing of the Ukrainian border by citizens of other states]. URL: https:// www.tourism.gov.ua/blog/statistichni-dani-shchodo-peretinu-ukrayinskogo-kordonu-inozemcyami. [In Ukrainian].
5. Anhelko I. V. (2014) Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku turystychnoi haluzi v Ukraini [Current state and prospects of development of the tourism industry in Ukraine]. Ukrainskyi sotsium. No 2. P. 71–79. [In Ukrainian]. DOI: https://doi.org/10.15407/socium2014.02.071
6. Hryzovska L. O. (2018) Osoblyvosti ta suchasni tendentsii upravlinnia turystychnym biznesom v Ukraini [Features and current trends in tourism business management in Ukraine]. Prychornomorski ekonomichni studii. No 26. P. 115–118. [In Ukrainian].
7. Huk N. A. Mizhnarodnyi turyzm v Ukraini: realii ta perspektyvy [International tourism in Ukraine: realities and prospects]. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12504. [In Ukrainian].
8. Zaiachkovska H. A. (2010) Mizhnarodnyi turyzm v Ukraini: problemy rozvytku ta shliakhy vyrishennia [International tourism in Ukraine: development problems and solutions]. Visnyk Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu. No 4. P. 129–133. [In Ukrainian].
9. Karpuk D. V. (2010) Turystsko-rekreatsiinyi sektor Ukrainy yak providna haluz natsionalnoi ekonomiky [Tourism and recreation sector of Ukraine as a leading sector of the national economy]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia “Ekonomika”. No 31. P. 173–176. [In Ukrainian].
10. Romanova A. (2019) Prostye recepty dlya ukrainskogo turizma [Simple recipes for Ukrainian tourism]. URL: https://www.pravda.com.ua/rus/columns/2019/09/23/7227119/. [In Russsian].
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2021, № 4 (71)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.