Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36282

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондрацька, Лілія
dc.contributor.authorKondratska, Liliya
dc.date.accessioned2021-12-16T15:28:14Z-
dc.date.available2021-12-16T15:28:14Z-
dc.date.created2021-08-31
dc.date.issued2021-08-31
dc.date.submitted2021-06-01
dc.identifier.citationКондрацька Л. Інвестиційна привабливість індустрії туризму в теперішніх умовах / Лілія Кондрацька // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 71. — № 4. — С. 7–13. — (Економіка).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36282-
dc.description.abstractДосліджено поняття інвестиційної привабливості сфери туризму як сукупності мікро- та макрофакторів, що формують загальне уявлення потенційного інвестора про стан та рівень розвитку туризму в певній країні та надають йому можливість визначити, наскільки досліджувана країна може бути привабливою та вигідною для інве стування цієї сфери. Зазначено, що за результатами дослідження Європейської Бізнес-Асоціації Україна протягом 2016–2020 років демонструвала зменшення прихильності опитаних респонден тів щодо інвестування в країну, про що свідчить спад індексу інвестиційної привабливості. Висвітлено економічне значення та особливості залучення інвестицій у вітчизняну туристичну галузь. Проаналізовано динаміку та здійснено прогноз вкладень у досліджувану сферу. З’ясовано, що найбільші обсяги інвестиційних ресурсів у 2019 році надійшли із таких країн, як Кіпр, Нідерланди, Швейцарія, Австрія, Угорщина, Польща, США та ряд інших у страхову діяльність, промисловість, гуртову та роздрібну торгівлю, професійну та науково-технічну діяльність, будівництво. Розкрито сутність чинників впливу на розвиток української туристичної діяльності, серед як их недостатність організаційної підтримки галузі, невідповідність об’єктів відпочинку світовим стандартам якості, застарілий характер матеріально-технічної бази туристичного комплексу, низька якість автомобільних доріг у сільських місцевостях та ін. Охарактеризовано осно вні проблеми, які ускладнюють залучення інвестицій та запропоновано перелік заходів підвищення інвестиційної привабливості вітчизняної індустрії туризму. Вважаю, що найефективнішими серед них є побудова потужної туристичної політики країни, популяризація вітчизняних туристичних можливостей, покращення матеріально -технічного стану туристичних «магнітів», створення нових та маркування наявних туристичних маршрутів, поліпшення якості ринку екскурсійних послуг та умов відпочинку й оздоровлення населення, створення цифрового каталогу послуг та продуктів, покращення рівня інформаційно -рекламного забезпечення туристичної діяльності, вдосконалення безпеки перебування туристів на туристичних об’єктах.
dc.description.abstractThe concept of investment attractiveness of tourism as a set of micro - and macro-factors is investigated in this paper. These factors form the general idea of the potential investor about the state and level of tourism development in the country and give him the opportunity to determine how attractive and profitable are the country’s investments in this area. It is noted that according to a the European Business Association research, in 2016–2020 Ukraine demonstrated decrease in the commitment of respondents to invest in the country, as evidenced by the decline in investment attractiveness index. The economic significance and peculiarities of attracting investments in the domestic tourism industry are highlighted. The dynamics and the forecast of investments in the investigated sphere are analyzed. It is found that the largest amounts of investment resources in 2019 came from countries such as Cyprus, the Netherlands, Switzerland, Austria, Hungary, Poland, USA and others in insurance, industry, wholesale and retail trade, professional and scientific and technical activities, construction. The essence of factors influencing the development of Ukrainian tourism, including lack of organizational support for the industry, non-compliance of recreation facilities with world quality standards, outdated nature of the material and technical base of the tourist complex, low quality roads in rural areas, etc. is revealed. The main problems that complicate the attraction of investments are characterized and a list of measures to increase the investment attractiveness of the domestic tourism industry is proposed. We believe that the most effective among them are development of strong tourism policy of the country, popularization of domestic tourism opportunities, improvement of material and technical condition of tourist «magnets», creation of new and marking existing tourist routes, improvement of the excursions and recreation services market, creation of digital catalog of services and products, improvement of the level of information and advertising support of tourist activities, improvement of the tourists at tourist sites safety.
dc.format.extent7-13
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (71), 2021
dc.relation.ispartofGalician economic journal of the Ternopil National Technical University, 4 (71), 2021
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_68
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_1_9
dc.relation.urihttps://www.weforum.org
dc.relation.urihttp://www2.unwto.org/en
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.ua/
dc.relation.urihttps://eba.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/EBAInvestIndex_2H-2020.pdf
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-26
dc.relation.urihttps://eba.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/EBA-InvestIndex
dc.subjectтуризм
dc.subjectтуристичний потік
dc.subjectінвестиції
dc.subjectінвестиційна привабливість
dc.subjectдержавна підтримка
dc.subjecttourism
dc.subjecttourist flow
dc.subjectinvestments
dc.subjectinvestment attractiveness
dc.subjectstate support
dc.titleІнвестиційна привабливість індустрії туризму в теперішніх умовах
dc.title.alternativeInvestment attractiveness of the tourism industry under current conditions
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages7
dc.subject.udc339.727.22
dc.subject.udc330.322
dc.relation.references1. Мацука В. М. Інвестиційна привабливість туристичної галузі України. Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. 2014. Випуск № 1 (11). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_68.
dc.relation.references2. Захарчук С. С. Фінансово-економічні проблеми функціонування туристичної галузі. Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. 2010. Випуск № 1 (3). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_1_9.
dc.relation.references3. Коваленко Ю. О. Особливості розвитку міжнародного туризму як виду економічної діяльності. Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право). 2004. Випуск № 3–4. С. 710–714.
dc.relation.references4. World economic forum. URL: https://www.weforum.org.
dc.relation.references5. World tourism organization. URL: http://www2.unwto.org/en.
dc.relation.references6. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/.
dc.relation.references7. Дослідження Європейської Бізнес Асоціації «Індекс інвестиційної привабливості України : настрої інвесторів у 2-му півріччі 2020 року». URL: https://eba.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/EBAInvestIndex_2H-2020.pdf.
dc.relation.references8. Малюта К. Г. Фактори інвестиційної привабливості туристичної сфери України. Modern Economics. 2019. Випуск № 13. С. 168–173. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-26
dc.relation.references9. Зарічна О. В. Економічна сутність інвестицій та їх роль в туристичній діяльності. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. Випуск № 5 (2). С. 81–85.
dc.relation.referencesen1. Matsuka, V. M. (2014). Investytsiina pryvablyvist turystychnoi haluzi Ukrainy [Investment attractiveness of the tourism industry of Ukraine]. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. Seriia: Ekonomichni nauky –Economy. Management. Innovation. Series “Economic Sciences”. No. 1 (11). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_68. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen2. Zakharchuk, S. S. (2010). Finansovo-ekonomichni problemy funktsionuvannia turystychnoi haluzi [Financial and economic problems of the tourism industry]. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. Seriia : Ekonomichni nauky – Economy. Management. Innovation. Series “Economic Sciences”. No. 1 (3). URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_1_9. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen3. Kovalenko, Yu. O. (2004). Osoblyvosti rozvytku mizhnarodnoho turyzmu yak vydu ekonomichnoi diialnosti [Features of international tourism development as a type of economic activity]. Stratehiia rozvytku Ukrainy (ekonomika, sotsiolohiia, pravo) – Development Strategy of Ukraine. Economy. Sociology. Right. No. 3–4. P. 710–714. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen4. World economic forum. URL: https://www.weforum.org. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen5. World tourism organization. URL: http://www2.unwto.org/en. [In English].
dc.relation.referencesen6. State Statistics Service of Ukraine. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen7. Doslidzhennia Yevropeiskoi Biznes Asotsiatsii “Indeks investytsiinoi pryvablyvosti Ukrainy: nastroi investoriv u 2-mu pivrichchi 2020” [Index of investment attractiveness. Current information of the European Business Association]. URL: https://eba.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/EBA-InvestIndex _2H-2020.pdf. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen8. Maliuta, K. H. (2019). Faktory investytsiinoi pryvablyvosti turystychnoi sfery Ukrainy [Factors of investment attractiveness of the tourist sphere of Ukraine]. Modern Economics. No. 13. P. 168–173. [In Ukrainian]. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-26
dc.relation.referencesen9. Zarichna, O. V. (2014). Ekonomichna sutnist investytsii ta yikh rol v turystychnii diialnosti [Економічна сутність інвестицій та їх роль в туристичній діяльності]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky – Scientific Journal of Kherson State University. Series “Economic Sciences”. No. 5 (2). P. 81–85. [In Ukrainian].
dc.identifier.citationenKondratska L. (2021) Investytsiina pryvablyvist industrii turyzmu v teperishnikh umovakh [Investment attractiveness of the tourism industry under current conditions]. Galician economic journal (Tern.), vol. 71, no 4, pp. 7-13 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.007
dc.contributor.affiliationЗахідноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationWest Ukrainian National University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume71
dc.citation.issue4
dc.citation.spage7
dc.citation.epage13
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2021, № 4 (71)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.