Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36014
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorВладимир, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-12-06T14:13:03Z-
dc.date.available2021-12-06T14:13:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВладимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу // Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну, 2021. Т.4. Вип.1. С. 45-58uk_UA
dc.identifier.issn2617-7951; 2617-880X-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36014-
dc.descriptionПроведене дослідження свідчить, що впродовж тривалого періоду становлення та розвитку об’єктів готельно-ресторанного бізнесу відбулися істотні зміни в їхньому дизайнерському вирішенні. Кожен з етапів розвитку готельно-ресторанних закладів характеризується трансформацією розуміння поняття «дизайн» та ступенем застосування його інструментарію як в оздобленні приміщень, так і в його використанні при формуванні концепції та фірмового стилю компанії. Саме системний підхід у дизайні об’єктів готельно-ресторанного бізнесу забезпечує формування конкурентних переваг та є однією із основних складових ефективної організації та ведення готельно-ресторанної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає у дослідженні передумов зародження та особливостей розвитку дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу. Методологія дослідження побудована на використанні історико-оглядового та практично-аналітичного підходів. Наукова новизна полягає у виокремленні основних підходів у дизайні об’єктів готельно-ресторанного бізнесу; обґрунтуванні трансформаційних перетворень у розумінні суті та значення дизайну у формуванні концепції розвитку готельно-ресторанних комплексів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКНУКіМuk_UA
dc.subjectготель, ресторан, дизайн, функціональний підхід, функціонально-естетичний підхід, системний підхід, концепція, фірмовий стильuk_UA
dc.subject.ddc10.31866/2617-7951.4.1.2021.236119uk_UA
dc.titleЕволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходуuk_UA
dc.title.alternativeDEMIURGE: IDEAS, TECHNOLOGIES, PERSPECTIVES OF DESIGNuk_UA
dc.typeJournaluk_UA
dc.rights.holderВладимир О.М.uk_UA
dc.subject.udc72.012:640.4uk_UA
dc.relation.references1. Antoine Beauvilliers – French restauranteur [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.britannica.com/biography/Antoine-Beauvilliers 2. Dictionnaire Historique De La Ville De Paris Et De Ses Environs By Pierre-Thomas-Nicolas Hurtaut [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://books.google.com.ua/books?id=NfVAAAAAcAAJ&pg=PA177&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false 3. Jason Daley (2016). 2,100-Year-Old Roman Tavern Unearthed. Empty Cups and All // Smithsonian magazine [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.smithsonianmag.com/smart-news/2100-year-old-roman-tavern-uncovered-empty-cups-and-all-180958395/ 4. La Grande Taverne de Londres. Restaurant, Paris, France [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.britannica.com/place/La-Grande-Taverne-de-Londres 5. Басюк Д.І., Сологуб Ю.І., Бабич І.М., Осипова Л.А., Білько М.В., Смирнов І.Г. (2014). Актуальні проблеми управління виноградно-виноробним комплексом: монографія. Кам’янець-Подільський: Видавець Зволейко Д.Г. 248 с. 6. Волков Ю. Ф. (2003). Введение в гостиничный и туристический бизнес. М.: Феникс. 348 с. 7. Доставка їжі: історія та комунікації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bazilik.media/dostavka-izhi-istoriia-ta-komunikatsii/ 8. Іванова Л.А., Бондаренко І.В., Дишкантюк О.В., Краснодемська О.А. (2012). Дизайн об'єктів готельно-ресторанного бізнесу: монографія. Херсон. 232 с. 9. Мунін Г., Змійов А., Зінов’єв Г., Самарцев Є., Гаца О., Максимець К. et al. (2004). Управління сучасним готельним комплексом: монографія. К.: Ліра-К. 504 с. 10. Роглєв Х. (2009). Основи готельного менеджменту. К.: Кондор. 408 с. 11. Русавська В. А. (2014). Культурно-історичний контекст становлення закладів гостинності // Питання культурології. 2014. Вип. 30. С. 113-120. 12. Сало Я. М. (2010). Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. Львів: Афіша. 304 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://tourism-book.com/pbooks/book-81/ua/chapter-3136/uk_UA
dc.relation.referencesen1. Antoine Beauvilliers – French restauranteur. Retrieved from: https://www.britannica.com/biography/Antoine-Beauvilliers [in English]. 2. Dictionnaire Historique De La Ville De Paris Et De Ses Environs By Pierre-Thomas-Nicolas Hurtaut. Retrieved from: https://books.google.com.ua/books?id=NfVAAAAAcAAJ&pg=PA177&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false [in Franch] 3. Jason Daley. 2,100-Year-Old Roman Tavern Unearthed, Empty Cups and All // Smithsonian magazine, March 14, 2016. Retrieved from: https://www.smithsonianmag.com/smart-news/2100-year-old-roman-tavern-uncovered-empty-cups-and-all-180958395/ [in English]. 4. La Grande Taverne de Londres. Restaurant, Paris, France. Retrieved from: https://www.britannica.com/place/La-Grande-Taverne-de-Londres [in English]. 5. Basyuk D.I., Solohub Yu.I., Babych I.M., Osypova L.A., Bil'ko M.V., Smyrnov I.H. (2014). Aktual'ni problemy upravlinnya vynohradno-vynorobnym kompleksom [Actual problems of management of a grape and wine complex: a monograph]. Kamianets-Podilskyi: Publisher Zvoleiko DG 248 p. [in Ukrainian]. 6. Volkov Yu. F (2003). Vvedenie v gostinichnyj i turisticheskij biznes [Introduction to the hotel and tourism business]. Moscow [in Russian]. 7. Dostavka yizhi: istoriya ta komunikatsiyi [Food delivery: history and communications]. Retrieved from: https://bazilik.media/dostavka-izhi-istoriia-ta-komunikatsii/ [in Ukrainian]. 8. Ivanova L.A., Bondarenko I.V., Dyshkantyuk O.V., Krasnodemska O.A. (2012). Dyzayn ob"yektiv hotel'no-restorannoho biznesu [Design of hotel and restaurant business objects: monograph]. Kherson. 232 р.[in Ukrainian]. 9. Munin H., Zmiyov A., Zinoviev H., Samartsev E., Hatsa O., Maksymets K., et al. (2004).Upravlinnya suchasnym hotel'nym kompleksom [Management of a modern hotel complex: monograph], Kyiv.: Lira-K. 504 р.[in Ukrainian]. 10. Rohlev H. (2009). Osnovy hotel'noho menedzhmentu [Fundamentals of hotel management]. Кyiv, Condor [in Ukrainian]. 11. Rusavska V. A. (2014). Kul'turno-istorychnyy kontekst stanovlennya zakladiv hostynnosti [Cultural and historical context of the formation of hospitality institutions] // Questions of culturology – Pytannya kul'turolohiyi. P. 113-120. [in Ukrainian]. 12. Salo Ya. M. (2010). Orhanizatsiya obsluhovuvannya naselennya na pidpryyemstvakh restorannoho servisu [Organization of public service at restaurant service enterprises]. Restaurant business: Waiter's guide – Restoranna sprava: Dovidnyk ofitsianta. Lviv: Afisha. 304 p. Retrieved from: https://tourism-book.com/pbooks/book-81/ua/chapter-3136/ [in Ukrainian].uk_UA
dc.identifier.citationenO. Vladymyr. Hotel and restaurant design evolution: from function to systemic approach // Demiurge:ideas, technologies, perspectives of design. 2021. 4(1). P.45-58uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Деміург.pdf1,45 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools