Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35828

Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.authorМихайличенко, Вікторія Вячеславівна
dc.contributor.authorДолгальова, Олена Вячеславівна
dc.contributor.authorMykhailychenko, Victoria
dc.contributor.authorDolgalova, Olena
dc.date.accessioned2021-08-27T10:39:30Z-
dc.date.available2021-08-27T10:39:30Z-
dc.date.created2021-06-22
dc.date.issued2021-06-22
dc.date.submitted2021-05-06
dc.identifier.citationМихайличенко В. В. Управління формуванням організаційної культури підприємства / Вікторія Вячеславівна Михайличенко, Олена Вячеславівна Долгальова // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 70. — № 3. — С. 158–164. — (Менеджмент).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35828-
dc.description.abstractДосліджено особливості організаційної культури, проаналізовано етапи формування та виділення основних послідовних процесів її ефективного управління. Розглянуто сутність такого поняття, як «організаційна культура», основні етапи її формування та чинники, які впливають на її формування. Проаналізовано суть управління формуванням організаційної культури, розглянуто поняття цінностей та місії організації, зв’язок стратегії розвитку з формуванням ефективної організаційної культури й визначено основні підходи до її формування як інструменту управління. Обґрунтовано необхідність поетапного розроблення організаційної культури, розроблено рекомендації щодо управління формуванням організаційної культури підприємства. Розглянуто чотири основних підходи до формування організаційної культури – внутрішній, когнітивний, символічний та стимулюючий. Визначено формування організаційної культури на основі стратегії розвитку підприємства. Наведено, що організаційна культура є комплексним явищем і стосується як об’єктів, так і суб’єктів управління. Виділено особливості її управлінських та соціально-психологічних компонентів з позиції умов господарювання підприємств. Розглянуто ряд первинних і вторинних механізмів формування організаційної культури, комплекс послідовних процесів ефективного управління та процедуру оцінювання ефективності організаційної культури, її діагностика. Визначено, що основною метою розвитку організаційної культури є комерційний успіх підприємства в умовах адаптації до динаміки зовнішнього середовища. Організаційна культура підприємства є важливим інструментом забезпечення організаційної, економічної та психологічної єдності колективу підприємства задля підвищення ефективності його функціонування. Визначено, що управління організаційною культурою має бути засноване на системному підході, відображенням якого служить наявність відповідних законодавчих інструментів та внутрішніх індикаторів, покладених у принципи управління організаційною культурою.
dc.description.abstractThe objective of the paper is to investigate the features of organizational culture, analysis of the stages of formation and selection of the main sequential processes of its effective management. The essence of such concept as «organizational culture», the main stages of its formation and the factors that influence its formation are considered in this paper. The essence of management of organizational culture formation is analyzed, the concept of values and mission of the organization, connection of the development strategy with effective organizational culture formation is considered and basic approaches to its formation as a management tool are defined. The necessity of step-by-step development of organizational culture is substantiated, recommendations on management of formation of organizational culture of the enterprise are developed. Four main approaches to the organizational culture formation are considered - internal, cognitive, symbolic and stimulating. The formation of organizational culture based on the development strategy of the enterprise is determined. It is analyzed that the organizational culture is a complex phenomenon and is applied to both objects and subjects of management, the features of its management and socio-psychological components from the standpoint of business conditions are defined. A number of primary and secondary mechanisms of organizational culture formation, the complex of consecutive processes of effective management and the procedure of the estimation of organizational culture efficiency, its diagnostics are considered. It is determined that the main purpose of the organizational culture development is the commercial success of the enterprise in terms of adaptation to the dynamics of the external environment. The organizational culture of the enterprise is an important tool for ensuring the organizational, economic and psychological unity of the enterprise staff for the increase of its operation efficiency. It is determined that the management of organizational culture should be based on the systematic approach, which is reflected in the availability of appropriate legislative tools and internal indicators, which are embedded in the principles of organizational culture management.
dc.format.extent158-164
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 3 (70), 2021
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 3 (70), 2021
dc.relation.urihttps://stud.com.ua/31836/menedzhment/formuvannya_organizatsiynoyi_kulturi
dc.relation.urihttps://studme.com.ua/1045032312734/menedzhment/printsipy_formirovaniya_podderzhaniya_organizatsionnoy_kultury.htm
dc.subjectорганізаційна культура
dc.subjectуправління
dc.subjectпідходи до формування організаційної культури
dc.subjectчинники що впливають на формування організаційної культури
dc.subjectorganizational culture
dc.subjectmanagement
dc.subjectfactors influencing the of organizational culture formation
dc.subjectapproaches to the of organizational culture formation
dc.titleУправління формуванням організаційної культури підприємства
dc.title.alternativeManagement of formation of the enterprise organizational culture
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages7
dc.subject.udc35. 351
dc.subject.udc69
dc.relation.references1. Гавкалова Н. Л. Формування соціально-економічного механізму ефективності менеджмент персоналу. Харків, 2009. 28 с.
dc.relation.references2. Харчишина О. В. Формування організаційної культури в системі менеджменту підприємств харчової промисловості. Житомир: Вид-во Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2011. 289 с.
dc.relation.references3. Воронкова А. В. Корпорація: управління та культура. Дрогобич: Вимір, 2006. 376 с.
dc.relation.references4. Бала О. І. Підходи до оцінювання корпоративної культури. Львів: Вісник НУ «Львівська політехніка», 2006. № 567. С. 6–11.
dc.relation.references5. Качан И. В. Методики диагностики организационной культуры предприятия. Донецьк: ДонНТУ, 2008. С. 187–191.
dc.relation.references6. Організаційна культура й управління стратегічними змінами на підприємстві. URL:https:// pidru4niki.com/74295/ekonomika/organizatsiyna_kultura_upravlinnya_strategichnimi_zminami_pidpriyemstvi (дата звернення 10.12.2020).
dc.relation.references7. Формування організаційної культури. URL: https://stud.com.ua/31836/menedzhment/formuvannya_organizatsiynoyi_kulturi (дата звернення 10.12.2020).
dc.relation.references8. Принципи формування та підтримки організаційної культури. URL: https://studme.com.ua/1045032312734/menedzhment/printsipy_formirovaniya_podderzhaniya_organizatsionnoy_kultury.htm (дата звернення 13.12.2020).
dc.relation.referencesen1. Havkalova N. L. Formuvannia sotsialno-ekonomichnoho mekhanizmu efektyvnosti menedzhment personalu. Kharkiv, 2009. 28 р.
dc.relation.referencesen2. Kharchyshyna O. V. Formuvannia orhanizatsiinoi kultury v systemi menedzhmentu pidpryiemstv kharchovoi promyslovosti. Zhytomyr: Vyd-vo Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu im. I. Franka, 2011. 289 р.
dc.relation.referencesen3. Voronkova A. V. Korporatsiia: upravlinnia ta kultura. Drohobych: Vymir, 2006. 376 р.
dc.relation.referencesen4. Bala O. I. Pidkhody do otsiniuvannia korporatyvnoi kultury. Lviv: Visnyk NU “Lvivska politekhnika”, 2006. No. 567. P. 6–11.
dc.relation.referencesen5. Kachan Y. V. Metodyky dyahnostyky orhanyzatsyonnoi kulturы predpryiatyia. Donetsk: DonNTU, 2008. P. 187–191.
dc.relation.referencesen6. Orhanizatsiina kultura y upravlinnia stratehichnymy zminamy na pidpryiemstvi. URL: https:// pidru4niki.com/74295/ekonomika/organizatsiyna_kultura_upravlinnya_strategichnimi_zminami_pidpriyemstvi
dc.relation.referencesen7. Formuvannia orhanizatsiinoi kultury. URL: https://stud.com.ua/31836/menedzhment/formuvannya_organizatsiynoyi_kulturi (data zvernennia 10.12.2020).
dc.relation.referencesen8. Pryntsypy formuvannia ta pidtrymky orhanizatsiinoi kultury. URL: https://studme.com.ua/1045032312734/menedzhment/printsipy_formirovaniya_podderzhaniya_organizatsionnoy_kultury.htm (data zvernennia 13.12.2020).
dc.identifier.citationenMykhailychenko V., Dolgalova O. (2021) Upravlinnia formuvanniam orhanizatsiinoi kultury pidpryiemstva [Management of formation of the enterprise organizational culture]. Galician economic journal (Tern.), vol. 70, no 3, pp. 158-164 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.03.158
dc.contributor.affiliationДонбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна
dc.contributor.affiliationDonbass National Academy of Civil Engineering and Architecture, Kramatorsk, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume70
dc.citation.issue3
dc.citation.spage158
dc.citation.epage164
Asub kollektsiooni(de)s:Галицький економічний вісник, 2021, № 3 (70)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.