Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35553
Назва: Планування виробничо-збутової діяльності підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» (м. Тернопіль, вул. Пирогова, 11)
Інші назви: Planning of production and marketing activities of an enterprise, on the example of PJSC "TerA" (Ternopil, 11 Pirogova Street)
Автори: Бессонова, Лілія Сергіївна
Bessonova, Liliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бессонова Л. С. Планування виробничо-збутової діяльності підприємства, на прикладі ПрАТ «ТерА» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Л. С. Бессонова. – Тернопіль : ТНТУ, 2021. – 74 с.
Bibliographic description: Bessonova L. S. Planning of production and marketing activities of an enterprise, on the example of PJSC "TerA": bachelor degree thesis on speciality 073 «Management»/ L. S. Bessonova. – Ternopil: TNTU. -75p
Дата публікації: 24-чер-2021
Дата подання: 14-чер-2021
Дата внесення: 25-чер-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Галущак, Ольга Ярополківна
Члени комітету: Федишин, Ірина Богданівна
УДК: 332.145
Теми: планування виробничо-збутової діяльності підприємства
процес планування
виробнича діяльність підприємства
збутова діяльність підприємства
planning of production and marketing activities of an enterprise
planning process
production activity of an enterprise
marketing activity of an enterprise
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - процеси планування виробництва та реалiзацiї продукцiї ПАТ “Тера”. Об'єкт дослідження - ПАТ «Тера». Метою роботи є вивчення теоретичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення планування виробництва та збуту продукцiї ПАТ “Тера”. Методи дослідження − теоретичного узагальнення, iндукцiї, дедукцiї, аналiзу, синтезу. Сформовано пакет інформаційних ресурсів, потрібних для здійснення планування виробничо-збутової діяльності підприємства; проведено аналіз виробничо-збутової діяльності досліджуваного підприємства; розроблено заходи з метою вдосконалення планування виробничо-збутової діяльності ПАТ «Тера».
The subject of investigation is the processes of planning the production and sale of products of PJSC “TerA”. The object of investigation is PJSC “TerA”. The aim of the work is an investigation of theoretical frameworks and development of practical recommendations for improving the planning processes of production and sale of products of PJSC “TerA”. The methods of investigation are theoretical generalization, induction, deduction, analysis and synthesis. A package of information resources required for the planning of production and marketing activities of the enterprise has been formed; the analysis of production and sales activity of the researched enterprise has been carried out; measures to improve the planning of production and marketing activities of PJSC "Tera" have been developed.
Опис: З метою вдосконалення планування виробничо-збутової діяльності ПАТ «Тера» у роботі запропоновано провести заходи з покращення процесу виробничої діяльності підприємства. Виявлено потребу у оновленні виробничого інвентаря та обладнання, що збільшить валовий дохід підприємства у плановому періоді на 13 060 тис. грн., а прогнозований чистий прибуток у плановому періоді складе 2 168 тис. грн. Таким чином, плановий чистий прибуток ПАТ «Тера» у 2021 році буде на 752 тис. грн. більший, ніж у 2020 році, що є досить непоганим результатом для досліджуваного підприємства. Також у даній роботі запропоновано провести ефективну рекламну кампанію підприємства по всій Україні. Визначено, що цілями рекламування даного підприємства є формування iмiджу фiрми, привернення уваги нових клiєнтiв, iнформування про товари фiрми. Головними споживачами продукції досліджуваного підприємства є молодь від 16 до 23 років - 40%, жінки та чоловіки у віці від 23 до 35 років - 30%. Для проведення ефективної рекламної кампанії доцільно використовувати такі засоби поширення реклами: зовнішня реклама, реклама на радіо, інтернет-реклама. Завдяки рекламним заходам підприємство може розширити свої ринки збуту, збільшити кількість споживачів продукції, а також збільшити свій чистий прибуток на 82665 грн., що говорить про ефективність впровадження рекламних заходів.
Зміст: Вступ. Розділ 1 Дослідження теоретичних засад планування виробничо-збутової діяльності підприємства. 1.1 Суть поняття “виробнича дiяльнiсть” та фактори, що впливають на неї. 1.2 Планування збутової дiяльностi пiдприємства. 1.3 Показники, якi характеризують ефективнiсть планування виробничо-збутової дiяльностi пiдприємства. 1.4 Зарубiжний досвiд планування виробничо-збутової дiяльностi пiдприємства. Розділ 2 Аналіз планування виробничо-збутової діяльності ПАТ “ТЕРа”. 2.1 Загальна характеристика дiяльностi ПАТ “Тера”. 2.2 Характеристика особливостей планування виробничої дiяльностi ПАТ “Тера”. 2.3 Характеристика особливостей планування збутової дiяльностi ПАТ “Тера”. Розділ 3 Удсконалення планування виробничо-збутової дiяльностi ПАТ “ТЕРа”. 3.1 Покращення планування виробничого процесу пiдприємства. 3.2 Покращення планування виробничо-збутової дiяльностi ПАТ «Тера» шляхом проведення ефективної рекламної кампанії. Розділ 4. Безпека життєдіялності, основи охорони праці. 4.1 Психологія безпеки праці в загальній проблемі психології. 4.2 Загальні вимоги безпеки до виробничого обладнання та технологічних процесів на ПАТ "Тера". Висновки. Бібліографія. Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35553
Власник авторського права: © Бессонова Лілія Сергіївна, 2021
Перелік літератури: 1. Безпека життєдiяльностi та охорона працi : навч. посiб. / Атаманчук П. С. [та iн.] ; М-во освiти i науки України, Кам’янець-Подiл. нац. ун-т iм. I. Огiєнка. Вид. 2-ге, допов. Кам’янець-Подiльський : Друк. ”Рута”, 2017. 161 с. 2. Бєлов М.А. Планування дiяльностi пiдприємства. URL: https://bib.convdocs.org/v29760/?cc=2 (Дата звернення:19.04.2021 р.) 3. Бородинський Б.А., Бiлозерцева В.В. Економiчне значення факторiв впливу на виробничу програму пiдприємства. URL: http://confcontact.com/2014_04_25_ekonomika_i_menedgment/tom2/7_Borodynsky.htm (Дата звернення: 06.03.2021 р.) 4. Вiнник О.М. Господарське право: навч. посiб, 2-ге вид., змiнене та доп. К.: Правова єднiсть, 2009. 768 с. 5. Герчикова И.Н. Менеджмент. URL:http://www.pm-files.com/sites/default/files/file/C/C-1/C-1-1/2-2_gerchikova_manag.pdf (Дата звернення: 06.03.2021 р.) 6. Долiшня Т.I. Бюджетування як один iз iнструментiв ефективного формування та управлiння витратами. URL:https://core.ac.uk/download/pdf/84705048.pdf (Дата звернення: 21.04.2021 р.) 7. Iльченко Т.В. До питання маркетингового забезпечення планування збуту продукцiї пiдприємства. Економiка та держава. 2016. № 4. С. 57-60 8. Катаєв А. В. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посiб. для студентiв спец. «Фiнанси i кредит», «Облiк i аудит» / А. В. Катаєв ; Харкiв. торг.-екон. iн-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. – Електрон. текст. данi. – Харкiв : Видавничий центр «Дiалог», 2016р. 292 с. 9. Кiндрацька Г.I. Аналiз господарської дiяльностi : пiдручник. Львiв : Видавництво Львiвської полiтехнiки, 2019. 320 с. 10. Кулаков В.I. Еволюцiя поглядiв на управлiння виробничо-господарською дiяльнiстю пiдприємства. Вiсник Хмельницького нацiонального унiверситету. 2011. № 5, Т.1, С. 212-216 11. Кучер С.В., Ковальчук Н. Процес бюджетування на пiдприємствах як складова ефективного функцiонування. URL: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/04/65.pdf (Дата звернення: 21.04.2021 р.) 12. Малєєв В.О. Охорона працi в галузi: навч. посiб. Херсон : Вишемирський В. С., 2020. 164 с. 13. Мараховська К.А., Мараховська Т.О. Особливостi використання зарубiжного досвiду планування на українських пiдприємствах. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/147038461.pdf (Дата звернення: 06.03.2021 р.) 14. Матвiєць О.В., Кошiвська М.В. Збутова дiяльнiсть як складова частина господарської дiяльностi пiдприємства. Електронне наукове фахове видання з економiчних наук «Modern Economics». 2018. №10. С. 116-121 15. Лiпич Л.Г., Волинець I.Г. Пiдходи до визначення сутi виробничої дiяльностi. Вiсник Днiпропетровського унiверситету. Серiя “Економiка”. 2015. Вип. 9 (1). С. 74-79 16. Огiйчук М.Ф., Децюра С.О. Бюджетування - одна з основних складових успiху при виробництвi продукцiї птахiвництва. URL: http://magazine.faaf.org.ua/byudzhetuvannya-odna-iz-osnovnih-skladovih-uspihu-pri-virobnictvi-produkcii-ptahivnictva.html (Дата звернення: 20.04.2021 р.) 17. Охорона працi : навч.-метод. посiб. [для самост. вивч. дисциплiни студентами iнж. спец.]; М-во освiти i науки України, Вiдкритий мiжнар. ун-т розвитку людини ”Україна”, Iнж.-технол. iн-т. Київ: Унiверситет ”Україна”, 2019. 134 с. 18. Охорона працi : навч. посiб. [для студентiв ВНЗ, викладачiв та фахiвцiв з питань охорони працъ / Яремко З. М., Тимошук С. В., Писаревська С. В., Стельмахович О. Б.] ; за ред. З. М. Яремка ; М-во освiти i науки України, Львiв. нац. ун-т iм. I. Франка. — Львiв : ЛНУ iм. Iвана Франка, 2018. 429с. 19. Паскал А.I., Єнжиєвська О.М. Зарубiжний досвiд бiзнес-планування, його переваги - як запорука ефективної iнвестицiйної дiяльностi. URL: http://intkonf.org/paskal-a-i-enzhievska-o-m-stanko-g-v-zarubizhniy-dosvid-biznes-planuvannya-yogo-perevagi-yak-zaporuka-efektivnoyi-investitsiynoyi-diyalnosti/ (Дата звернення: 06.03.2021 р.) 20. Пелагей Т.Ю. Класифiкацiя факторiв впливу на витрати пiдприємства. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/4684/1/%D0%9F%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B9%20%D0%A2.%D0%AE.%20%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%A1%D0%98%D0%A4%D0%86%D0%9A%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%A4%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%92%20%D0%92%D0%9F%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%A3%20%D0%9D%D0%90%20%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%98%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%84%D0%9C%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%90.pdf 21. Петречко В.А. Чинники впливу на формування збутової полiтики пiдприємства. URL: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/01/407.pdf (Дата звернення: 06.03.2021 р.) 22. Планування економiчної ефективностi дiяльностi пiдприємств олiйного виробництва / Б. В. Буркинський, В. Н. Парсяк, О. В. Мiрошниченко, Н. В. Каткова. К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2011. 217 с. 23. Пробоїв О.А. Концептуальнiй пiдходи до процесу розроблення бiзнес-плану розвитку вiтчизняних пiдприємств. Причороморськi економiчнi студiї. Економiка та управлiння пiдприємствами. 2019. Вип. 39-2. С. 12-16 24. Терент'єва Н.В. Принципи та функцiї управлiння збутовою дiяльнiстю. Вiсник Запорiзького нацiонального унiверситету. 2016. №1(29). С. 127-138 25. Сабецька Т.I. Методико-методологiчнi аспекти процесу формування виробничої програми пiдприємства в умовах ринкової економiки. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/jspui/bitstream/316497/11043/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2.%D0%86.%20%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%94%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B8.pdf (Дата звернення: 21.04.2021 р.) 26. Савенко О.I. Планування виробництва та реалiзацiї продукцiї на пiдприємствi. URL:http://www.rusnauka.com/23_D_2009/Economics/49836.doc.htm (Дата звернення: 19.04.2021 р.) 27. Семенов Г.А. Организация и планирование хозяйственной деятельности на предприятии: монография. Запорожье: ЗГИА, 2001. 174 с. 28. Спiльник I.В., Загородна О.М. Аналiз ефективностi збутової дiяльностi пiдприємства. Економiчний аналiз: збiрник наукових праць, 2016. №2. С.130-140 29. Филипенко, О. М. Планування i контроль на пiдприємствi [Текст] : навч. посiбник / О. М. Филипенко, В. А. Гросул. – Харкiв : ХДУХТ, 2011. – 326 с. 30. Янишин Я.С., Кашуба Ю.П. Удосконалення органiзацiї управлiння збутом продукцiї в агропiдприємствi. Економiка АПК. 2013. № 9. С. 67—70.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора