Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35513
Назва: Управління конфліктами та стресовими ситуаціями в організації на прикладі підприємства ТзОВ «ОЛГІС»
Інші назви: Management of conflicts and stressful situations in the organization on the example of the enterprise LLC "OLGIS"
Автори: Кучма, Крістіна
Kuchma, Cristina
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кучма К. Управління конфліктами та стресовими ситуаціями в організації на прикладі підприємства ТзОВ «ОЛГІС» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / К. Кучма. - Тернопіль : ТНТУ, 2021. - 80 с.
Bibliographic description: Cristina K. Management of conflicts and stressful situations in the organization on the example of the enterprise LLC "OLGIS":bachelor degree thesis on speciality 073 '' Management''/ C. Kuchma. - Ternopil; TNTU. 2021 - 80 p.
Дата публікації: 24-чер-2021
Дата подання: 14-чер-2021
Дата внесення: 24-чер-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Кирич, Наталія Богданівна
Kyrych, Nataliia
Члени комітету: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 316.455
Теми: управління конфліктами
конфліктні ситуації
конфліктери
менеджмент
медіація
стреси
колектив
conflict management
conflict situations
conflicts
management
mediation
stress
team
Короткий огляд (реферат): Кучма К. Управління конфліктами та стресовими ситуаціями в організації на прикладі підприємства ТзОВ «ОЛГІС». Кваліфікаційна робота бакалавра: 58 сторінок, 7 рисунків, 8 таблиць, 2 додатків, 40 літературних джерел. Предмет дослідження  система управління конфліктами і стресами в організації. Об'єкт дослідження  ТзОВ «ОЛГІС». Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення клімату на підприємства. Методи дослідження − методи організації дослідження: метод зрізів; емпіричні методи: анкетування, тестування, swot-аналіз, архівний метод (аналіз документів); методи обробки отриманих даних: якісний і кількісний аналіз із застосуванням методів математичної статистики; метод інтерпретації результатів дослідження: структурний.
Cristina K. Management of conflicts and stressful situations in the organization on the example of the enterprise LLC "OLGIS". Qualifying work of the bachelor: 58 pages, 7 figures, 8 tables, 2 appendices, 40 literary sources. Subject of research - conflict and stress management system in the organization. Object of research - LLC "OLGIS". The Aim of the Work is to develop practical recommendations for the formation and improvement of the climate for enterprises. Research methods - research organization methods: method of sections; empirical methods: questionnaires, testing, swot-analysis, archival method (document analysis); methods of data processing: qualitative and quantitative analysis using methods of mathematical statistics; method of interpretation of research results: structural.
Опис: Проведені дослідження дають підстави зробити висновок, що конфлікт є досить складним соціальним і психологічним явищем, а також закономірним і неминучим результатом діяльності будь-якої групи. У трудовому колективі завжди є місце і причини для зіткнення, невдоволення, суперечливих думок та інтересів. Більшість конфліктів несуть в собі як руйнівні, так і позитивні наслідки. Вплив обставин, в тому числі і конфліктних ситуацій, породжує у людини певні емоції – зміни в нервовій системі, суб’єктивні реакції на вплив тих чи інших подразників. Серед важких станів найширшого розповсюдження отримав стрес – нервове збудження, що виникає в результаті вирішення протиріч між природною, соціальною і духовною сутностями особистості, вибух внутрішнього протиборства емоцій і думок, почуття і розуму, реакція на подразники, які перевищують певний критичний рівень і порушують рівновагу у внутрішньому середовищі організму.
Зміст: ВСТУП. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ ТА СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ. 1.1 Сутність конфліктів та стресових ситуацій в організації та їх види. 1.2 Роль менеджера в процесі управління конфліктами та стресовими ситуаціями. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЧИННИКІВ ТА ПРАКТИКИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ ТА СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ В ТзОВ «ОЛГІС». 2.1 Аналіз техніко-економічних показників діяльності ТзОВ «ОЛГІС». 2.2 Дослідження чинників виникнення та тенденцій розвитку конфліктів та стресових ситуацій в організації. РОЗДІЛ 3. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ ТА СТРЕСОВИМИ СИТУАЦІЯМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ. 3.1 Організаційні технології вирішення конфліктів та стресових ситуацій в досліджуваній організації. 3.2 Оцінка економічних показників вдосконалення системи управління конфліктами та стресами на підприємстві. РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ. 4.1 Значення адаптації в трудовому процесі. 4.2 Психофізіологічне розвантаження для працівників.. ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ. ДОДАТКИ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35513
Власник авторського права: "© Кучма Крістіна, 2021"
Перелік літератури: 1. Александрова Е. В. Соціально-трудові конфлікти: шляхи розв’язання. К: ІНІСН, 2018. 354 с. 2. Андрєєва Г. М. Соціальна психологія. Підручник для вищих навчальних закладів. Харків: Аспект Пресс, 2017. 340 с. 3. Анцупов А. Я. Конфліктологія: підручник для вузів. К, 2018. 496с. 4. Бабосов Е. М. Основи конфліктології. Харків, 2007. 367с. 5. Большаков А. Г. Конфліктологія організацій. К.: МЗ Прес, 2001. 182 с. 6. Бородкін Ф. М. Увага: конфлікт! Львів: Наука, 2015. 190 с. 7. Вересів М. М. Формула протистояння, або як усунути конфлікт в колективі. К.: Флінта, 2008. 108с. 8. Вершинін М. С. Конфліктологія: Конспект лекцій. К., 2010. 64с. 9. Виханский О. С. Менеджмент. М .: Гардарика, 2006. 387с. 10. Гагаринська Г. П. Профілактика конфліктних ситуацій в організації. Кадровик. Кадровий менеджмент. 2008. № 7. С. 85-87. 11. Галустова О. В. Конфліктологія в питаннях і відповідях: навч. посібник. Донецьк: ТК Велбі, Вид-во Проспект, 2007. 216 с. 12. Гришина Н. В. Психологія конфлікту. Харків: Основа, 2017. 364с. 13. Дмитрієв А. В. Конфліктологія. К.: Основи. 2011. 320с. 14. Донцов А. І. Психологія колективу. К.: КНЕУ, 2014. 473с. 15. Дружинін В. В. Введення в теорію конфлікту. Дніпро: Радіо та зв’язок, 2018. 396 с. 16. Ємельянов С. М. Практикум з конфліктології. К.: НАДУ, 2011. 360 с. 17. Журавльов А. Л. Зміна оцінок ефективності вирішення конфлікту в умовах зміни уявлень учасників конфлікту. Вісник КПІ. 2012. № 8. 18. Здравомислов А. Г. Соціологія конфлікту. Донецьк: Аспект Прес. 2006. 459с. 19. Зеркин Д. П. Основи конфліктології. Донецьк: Фенікс, 2008. 480 с. 20. Іваннікова М. Конфлікти в організації: види, призначення, способи управління. К.: Альфа-Пресс, 2012. 216с. 21. Іванова Е. Н. Ефективне спілкування і конфлікти. Луцьк: Експеримент, 2019. 70с. 22. Карташова Л. В. Поведінка в організації: Підручник. Харків: ІНФРА, 2011. 362с. 23. Конфліктологія / За ред. А. С. Карміна. К.: КНУ ім. Т. Шевченка, 2019. 403 с. 24. Конфліктологія. Питання-відповіді: навч. посібник для вузів / під ред. проф. В. П. Ратникова. Львів, 2014. 567с. 25. Кошелєв А. Н. Конфлікти в організації: види, призначення, способи управління. К.: Альфа-Пресс, 2017. 278с. 26. Красовський Ю. Д. Організаційна поведінка. Харків: ЮНИТИ, 2009. 205 с. 27. Кричевський Р. Л. Якщо ви – керівник. К.: Справа, 2015. 266 с. 28. Куликов Л. В. Соціальні та соціально-психологічні аспекти стресостійкості особистості. Теоретичні та прикладні питання психології. Рівне, 2014. 342 с. 29. Лінчевський Е. Е. Майстерність управлінського спілкування: керівник в повсякденних контактах і конфліктах. К.: Мова, 2020. 321с. 30. Локутов С. П. Конфлікти в колективі: причини, управління, мінімізація. Полтава: Вентана-Граф, 2018. 342с. 31. Маклаков А. Г. Загальна психологія: Підручник для вузів. К., 2017. 356 с. 32. Мескон М. Х. Основи менеджменту: пер з англ. Харків: Справа, 2017. 704 с. 33. Менеджмент в АПК / Ю. Б. Королев, В. Д. Коротнев, Г. Н. Кочетова і ін. К.: Колос, 2017. 424 с. 34. Москвіна О. В. Оцінка економічної і соціальної ефективності заходів щодо вдосконалення системи управління персоналом: метод. річок. Донецьк, 2011. 42с. 35. Прикладна конфліктологія: Підручник. Харків: Харвест, АСТ, 2017. 624 с. 36. Психологія ділового спілкування і управлінських дій / Під ред. В В. Горанчука. К.: Дніпро, 2010. 267 с. 37. Психологія і етика ділового спілкування: Підручник для вузів / За редакцією професора В. М. Лавриненко. К.: Культура і спорт, 2018. 279 с. 38. Редліх А. Модерація конфліктів в організації. К.: Мова, 2019. 475 с. 39. Романова О. С. Менеджмент організації. К.: Енергія, 2018. 314 с. 40. Сап’яном В. І. Етика спілкування: проблема вирішення конфлікту. Чернігів, 2017. 104 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Кучма.pdf279,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Кваліфікаційна робота_Кучма.pdf724,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора