Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35512
Назва: Розробка рекламної кампанії підприємства, на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА»
Інші назви: Development of an advertising campaign of the enterprise, on the example of LLC «Corporation OSP VATRA »
Автори: Юрик, Олеся Василівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Юрик О. В. Розробка рекламної кампанії підприємства, на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА» : кваліфікаційна робота бакалавра, за спеціальністю 073 "Менеджмент" / О. В. Юрик. - Тернопіль : ТНТУ, 2021. - 59 с.
Bibliographic description: Yuryk O. V. Development of an advertising campaign of the enterprise, on the example of LLC « Corporation OSP VATRA »: bachelor degree thesis on speciality 073 '' Management''/ O.V. Yuryk. - Ternopil;TNTU. - 59 p.
Дата публікації: 24-чер-2021
Дата подання: 14-чер-2021
Дата внесення: 24-чер-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Кирич, Наталія Богданівна
Kyrych, Nataliia
Члени комітету: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 339.137.22
Теми: реклама
рекламна кампанія
інтернет
трансформаційна реклама
інформаційна реклама
ринок
advertising
advertising campaign
internet
transformational advertising
information advertising
market
Короткий огляд (реферат): Юрик О. В. Розробка рекламної кампанії підприємства, на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА». Кваліфікаційна робота бакалавра: 59 сторінок, 4 рисунки, 9 таблиць, 6 додатків, 21 літературних джерел. Предмет дослідження  Процес управління рекламною діяльністю на ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА». Об'єкт дослідження  ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА». Метою роботи є дослідження рекламної діяльності досліджуваного підприємства, теоретичне обґрунтування планування рекламної кампанії. Методи дослідження – теоретико – історичний метод; математичний метод; метод порівняння; метод фінансово – економічного аналізу; метод фінансово – статистичного аналізу тощо. Проаналізовано рекламні засоби, пораховано витрати на розміщення рекламних матеріалів, оцінено ефективності рекламної кампанії підприємства. Основні положення, що отримані в ході проведеного дослідження можуть бути впроваджені в організаційно – практичну діяльність ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА».
Yuryk O. V. Development of an advertising campaign of the enterprise, on the example of LLC « Corporation OSP VATRA ». Master degree thesis contains of 59 pages, 4 pictures, 9 tables, 6 appendices, 21 references. Subject of research  The process of managing advertising activities at LLC « Corporation OSP VATRA ». Object of study – LLC « Corporation OSP VATRA ». The purpose of the work is to study the advertising activities of the studied enterprise, the theoretical justification for planning an advertising campaign. Research methods – theoretical - historical method; mathematical method; comparison method; method of financial and economic analysis; method of financial - statistical analysis, etc. The advertising means are analyzed, the expenses for placement of advertising materials are calculated, the efficiency of the advertising campaign of the enterprise is estimated. The main provisions obtained in the course of the study can be implemented in the organizational - practical activities of LLC « Corporation OSP VATRA ».
Опис: На ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» тип організаційної структури – лінійний. Ця структура характеризується чіткістю взаємовідносин, оперативністю підготовки, однозначністю команд, надійністю контролю та реалізацією рішень. Асортимент продукції на підприємстві є досить диверсифікованим, охоплює виробництво продукції для різних потреб споживачів. Продукція підприємства характеризується високим рівнем якості, 10% обсягу складають вироби, які мають сертифікати якості найвимогливіших сертифікаційних центрів Європи. Проаналізувавши підприємство ми виявили недоліки в організації управління діяльністю та запропонували шляхи їх вирішення. Недоліки: – лінійна організаційна структура; – доброзичливий авторитарний стиль керівництва; – недостатній рівень інформаційного забезпечення. Шляхи вирішення: – сформувати лінійно–функціональну організаційну структуру; – запровадити демократичний стиль керівництва; – залучити кошти для співробітництва зі спеціалізованими маркетинговими компаніями або провести власні маркетингові дослідження. Ми проаналізували три види друкованої продукції, та визначили, у якому журналі будемо розміщувати рекламну інформацію нашого підприємства. Також порівняли, у якому друкованому виданні буде дешевше прорекламувати світлотехнічну продукцію нашого підприємства. На даний час підприємство для здійснення реклами своєї продукції використовує рекламу у журналі «Промислова енергетика та електротехніка». Пропонуємо для проведення реклами використовувати журнал «Україна Електро», оскільки при цьому витрати на одного читача нижчі, а середня кількість читачів одного випуску журналу – більша на 1200 осіб, що дасть змогу збільшити обсяг реалізації продукції.
Зміст: Вступ. Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності рекламної кампанії. 1.1. Характеристика реклами як засобу впливу на споживача. 1.2. Методи визначення ефективності рекламної кампанії. Розділ 2. Характеристика господарської діяльності ТОВ «ОСП Корпорація Ватра». 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 2.2 Аналіз маркетингового середовища ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»… 28 Розділ 3. Розробка рекламної кампанії ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»….. 35 3.1. Вибір рекламних засобів………………………………………………… 35 3.2. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА». Розділ 4. Охорона праці. 4.1.Долікарська допомога при ураженні електричним струмом. 4.2. Проведення інструктажів з охорони праці. Висновки. Бібліографія. Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35512
Власник авторського права: "© Юрик Олеся Василівна, рік 2021"
Перелік літератури: 1. Теоретико гносеологічні підходи до визначення категорії «реклама» URL: file:///C:/Users/Admin/Desktop 2. Сутність та види реклами. Джерела розповсюдження реклами URL: https://buklib.net/books/25970/ 3. URL: https://stud.com.ua/154187/marketing/testuvannya_reklami 4. Офіційний сайт TOB «ОСП Корпорації Ватра» / [Електронний ресурс]/ Режим доступу до ресурсу: URL: https://vatra.ua/ukr/about-us/history 5. URL: tudfile.net/preview/7288216/ 6. Каталог освітлювальних приборів TOB «ОСП Корпорації Ватра» /[Електронний ресурс] / Режим доступу до ресурсу: www.tdsvitlo.com.ua/upload/files/catalogs/Vatra/VATRA-2016 -catalogue.pdf. 7. Шульте Фріц. Рекомендації по розвитку ТОВ «ОСП КорпораціяВатра» / Фріц Шульте. Дослідження ТОВ «ОСП Корпорація Ватра». Тернопіль, 2017. 52 с. 8. ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» [Електронний ресурс]. Режимдоступу: https://www.cy-pr.com/a/vatra.ua 9. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: [Навчальний посібник] /В. А. Полторак Київ: Центр навчальної літератури, 2003. 387с. 10. Маркетинговий менеджмент: конспект лекций / Р. Х. Иванова; Харьк.нац. экон. ун-т. Х.: ИНЖЭК, 2007. 120 с. 11 Кумчик О.В. ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» на ринку України / О.В. Кумчик. Дослідження ТОВ «ОСП Корпорація Ватра». Тернопіль, 2016. 10 с. 12. Кириченко, О.А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності: навч.посіб. 3-тє вид., перероб. і доп. [Текст] / О.А. Кириченко. К.: Знання Прес, 2002. 384 с. 13. Акуліч, І.Л. Міжнародний маркетинг: навч. посібник [Текст] / І.Л.Акуліч. Мн .: Виш. шк., 2006. 544 с. 14. Маркетинговий менеджмент у сучасній світовій практиці. Проект «Синергія» фаховий аналіз іноземною мовою: навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, С. П. Кожушко, Г. І. М'ясоїд; Дніпропетр. ун-т економіки та права. Д., 2008. 272с. 15. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник /Л. Ф. Єжова К.: КНЕУ, 2002. 560 с. 16. Дегтярев А. Р. Изобразительные средства рекламы. Cлово, композиция,стиль. цвет. / А. Р. Дегтярев М. : ГРАНД, 2006. 256с. 17. Ватра (підприємство): [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Ватра_(підприємство) 18. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ,1998. С. 300 с. 19. Стельмах О.О. Формування та розвиток Інтернет технологій в умовахринку / О. О. Стельмах . Торгівля і ринок України. Тематичний збірникнаукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 13. Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. Т. 2. С. 303-308. 20. Примак Т. О. Маркетинг/ Т. О. Примак.: Навч. посіб. К.: МАУП,2004. 228 с. 21. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: підручник [Текст] / С.С. Гаркавенко. Київ: Лібра, 2008. 712 с. 22. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ,1998. С. 300 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtorsyka_dovidka_Юрик.docx18,87 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
дипломна робота-Юрик.pdf610,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора