Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35283

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorБутко, Катерина
dc.contributor.authorЄщенко, Марина
dc.contributor.authorМінакова, Вікторія
dc.contributor.authorButko, Kateryna
dc.contributor.authorYeshchenko, Maryna
dc.contributor.authorMinakova, Victoriia
dc.date.accessioned2021-06-08T07:11:41Z-
dc.date.available2021-06-08T07:11:41Z-
dc.date.created2021-04-20
dc.date.issued2021-04-20
dc.date.submitted24.03.202
dc.identifier.citationБутко К. Корпоративно-соціальна відповідальність ЗВО як конкурентна перевага на ринку освітніх послуг / Катерина Бутко, Марина Єщенко, Вікторія Мінакова // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 69. — № 2. — С. 103–109. — (Менеджмент).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35283-
dc.description.abstractПрисвячено аналізу формування розвитку корпоративно-соціальної відповідальності (КСВ) в закладі вищої освіти. Досліджено особливості формування корпоративно-соціальної моделі та її сутність. Визначено соціальну відповідальність та її роль у розвитку культури навчального закладу. Доведено, що на практиці механізм формування корпоративної соціальної відповідальності у закладах вищої освіти має вкрай важливе значення. Проаналізовано та описано фактори, які узагальнюють усвідомлення актуальності корпоративно-соціальної відповідальності відповідно до високого попиту освіти, особливо у змісті стосунків з працівниками, споживачами та повагою до навколишнього середовища. Висвітлено результативну діяльність закладів вищої освіти. Досліджено наслідки впровадження корпоративно-соціальної відповідальності у роботу керівництва та підпорядкованих працівників в Академії, а також в цілому в закладах вищої освіти України. Ринок освітніх послуг повинен забезпечувати набуття у випускників достатнього рівня професійної кваліфікації, а тому керівництво освітніх закладів несе відповідальність за надані освітні послуги, тим самим будує підґрунтя формування корпоративної соціальної відповідальності як в своїй роботі, так і у студентів. Тим самим заклад вищої освіти формує гарну репутацію, підвищує конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг. Описано умовні рівні, на які поділяється корпоративно-соціальна відповідальність, а також визначено, яким саме рівням відповідає КСВ ДонНАБА та ЛугНАУ, яка життєва позиція освітніх закладів, на що слід звернути увагу, щоб набути сталого розвитку. Визначено перспективи впровадження соціально відповідальної поведінки в корпоративну політику та стратегію стійкого розвитку закладів вищої освіти. Розглянуто проблеми модифікації концепції корпоративної соціальної відповідальності в контексті освітньої соціальної відповідальності. Описано основні ресурси корпоративно-соціальної відповідальності закладів освітньої діяльності та її ключові фактори, визначено напрямки та види діяльності.
dc.description.abstractThe paper is focused on the analysis of the formation of corporate social responsibility (SCR) development in the higher educational institution. Peculiarities of the formation of corporate social model and its essence are investigated in this paper. The social responsibility and its role in the development of the educational institution culture are determined. It is proved that in practice the mechanism of forming corporate social responsibility in higher educational institutions is extremely important. The factors and analyses that summarize the awareness of corporate social responsibility importance, in compliance with the high demand for education, especially in the content of relations with employees, consumers and respect for the environment are described. Effective activities of higher education institutions are highlighted. The consequences of corporate social responsibility introduction into the work of management bodies and subordinate employees of the Academy, as well as in higher educational institutions of Ukraine in general, are investigated. The market of educational services should ensure that the graduates acquire sufficient level of professional qualification; therefore, managers of educational institutions are responsible for the provided educational services, thus they build the foundation for the formation of corporate social responsibility both in their own and the students’ work. Moreover, the higher educational institution forms its good reputation, increases competitiveness in the market of educational services. Conditional levels into which corporate and social responsibility is divided are described in this paper, and here it is determined which levels correspond to DonNACEA’s and LuhNAU’s SCR, what is the life position of educational institutions, what should be paid attention to in order to reach sustainable development. Prospects for the introduction of socially responsible behavior in corporate policy and strategies for sustainable development of higher education institutions are identified. The problems of modification of the corporate social responsibility concept in the context of educational social responsibility are considered in this paper. The main resources of corporate social responsibility of educational institutions and its key factors are described, the directions and types of activities are defined.
dc.format.extent103-109
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 2 (69), 2021
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin, 2 (69), 2021
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2020_1_10
dc.subjectкорпоративно-соціальна відповідальність
dc.subjectзаклад вищої освіти
dc.subjectвища освіта
dc.subjectсоціально-відповідальна академія
dc.subjectсучасний ЗВО
dc.subjectcorporate social responsibility
dc.subjectinstitution of higher education
dc.subjecthigher education
dc.subjectsocially responsible academy
dc.subjectmodern institution of higher education
dc.titleКорпоративно-соціальна відповідальність ЗВО як конкурентна перевага на ринку освітніх послуг
dc.title.alternativeCorporate social responsibility of hei as a competitive advantage in the market of educational services
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages7
dc.subject.udc378.6.07
dc.subject.udc624
dc.subject.udc005.35
dc.relation.references1. Колот А. М. Корпоративна соціальна відповідальність: сучасна філософія, проблеми засвоєння. «Економіка України». 2014. 3 (628). С. 70–82.
dc.relation.references2. Гордієнко Л. А. Моделі корпоративної соціальної відповідальності. Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова. 2014. Т. 19. Вип. 2/5. С. 34–38.
dc.relation.references3. Грішнова О. Соціальна відповідальність університетів України: порівняльний аналіз та основні напрями розвитку. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2014. С. 11–17.
dc.relation.references4. Кирчата І. М., Шершенюк О. М. Забезпечення конкурентоспроможності закладу вищої освіти в контексті соціальної відповідальності. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2020. С. 80–89. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2020_1_10.
dc.relation.references5. Agnieszka Cybal-Michalska. Społeczna odpowiedzialność uczelni wyższych. Rocznik lubuski. Tom. 41, część 2. 2015. P. 89–96.
dc.relation.references6. Дєліні М. М. Соціальна відповідальність вищої освіти в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014. Вип. 9 (4). С. 165–168.
dc.relation.references7. Козирєва О. В., Здорік Т. А. Побудова механізму формування корпоративної соціальної відповідальності підприємств. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали. VI наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 1 листопада 2017 р.). Харків, 2017. С. 397–401.
dc.relation.references8. Баюра Д. Корпоративна соціальна відповідальність у системі корпоративного управління. Україна: аспекти праці. 2009. № 1. С. 21–25
dc.relation.referencesen1. Kolot A. M. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: suchasna filosofiia, problemy zasvoiennia. “Ekonomika Ukrainy”. 2014. 3 (628). Р. 70–82.
dc.relation.referencesen2. Hordiienko L. A. Modeli korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti. Visnyk ONU imeni I. I. Mechnykova. 2014. T. 19. Vyp. 2/5. Р. 34–38.
dc.relation.referencesen3. Hrishnova O. Sotsialna vidpovidalnist universytetiv Ukrainy: porivnialnyi analiz ta osnovni napriamy rozvytku. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. 2014. Р. 11–17.
dc.relation.referencesen4. Kyrchata I. M., Shersheniuk O. M. Zabezpechennia konkurentospromozhnosti zakladu vyshchoi osvity v konteksti sotsialnoi vidpovidalnosti. Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva. 2020. Р. 80–89. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2020_1_10.
dc.relation.referencesen5. Agnieszka Cybal-Michalska. Społeczna odpowiedzialność uczelni wyższych. Rocznik lubuski. Tom. 41, część 2. 2015. Р. 89–96.
dc.relation.referencesen6. Dielini M. M. Sotsialna vidpovidalnist vyshchoi osvity v Ukraini. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. 2014. Vyp. 9 (4). Р. 165–168.
dc.relation.referencesen7. Kozyrieva O. V., Zdorik T. A. Pobudova mekhanizmu formuvannia korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti pidpryiemstv. Profesiinyi menedzhment v suchasnykh umovakh rozvytku rynku: materialy. VI nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu, m. Kharkiv, 1 lystopada 2017 r. Kharkiv. 2017. Р. 397–401.
dc.relation.referencesen8. Baiura D. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist u systemi korporatyvnoho upravlinnia. Ukraina: aspekty pratsi. 2009. No. 1. Р. 21–25.
dc.identifier.citationenButko K., Yeshchenko M., Minakova V. (2021) Korporatyvno-sotsialna vidpovidalnist ZVO yak konkurentna perevaha na rynku osvitnikh posluh [Corporate social responsibility of hei as a competitive advantage in the market of educational services]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 69, no 2, pp. 103-109 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.02.103
dc.contributor.affiliationДонбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна
dc.contributor.affiliationЛуганський національний аграрний університет, Старобільськ, Україна
dc.contributor.affiliationDonbas National Academy of Civil Engineering and Architecture, Kramatorsk, Ukraine
dc.contributor.affiliationLuhansk National Agrarian University, Starobilsk, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume69
dc.citation.issue2
dc.citation.spage103
dc.citation.epage109
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2021, № 2 (69)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.