Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35068

Назва: Art representation of the injuries of the past: the Chernobyl disaster
Інші назви: Мистецька репрезентація травм минулого: Чорнобильська катастрофа
Автори: Чоп, Т.
Chop, T.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Chop T. Art representation of the injuries of the past: the Chernobyl disaster / Chop T. // Збірник тез Ⅰ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (до 35 роковин аварії на Чорнобильській АЕС), 22-23 квітня 2021 року. — Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2021. — С. 54–56. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф).
Bibliographic description: Chop T. (2021) Art representation of the injuries of the past: the Chernobyl disaster. Abstracts collection of the Ⅰ International scientific conference of "Military conflicts and technogenic disasters: historical and psychological consequences" (to the 35th Anniversary of the Chernobyl Disaster) (Tern., 22-23 April 2021), pp. 54-56.
Є частиною видання: Збірник тез Ⅰ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (до 35 роковин аварії на Чорнобильській АЕС), 2021
Abstracts collection of the Ⅰ International scientific conference of "Military conflicts and technogenic disasters: historical and psychological consequences" (to the 35th Anniversary of the Chernobyl Disaster), 2021
Конференція/захід: І Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, присвячена 35 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅰ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (до 35 роковин аварії на Чорнобильській АЕС)
Дата публікації: 22-кві-2021
Дата внесення: 20-тра-2021
Видавництво: FOP Palyanytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22-23 квітня 2021 року
22-23 April 2021
УДК: 7
159.942
621.039.5
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 54-56
Початкова сторінка: 54
Кінцева сторінка: 56
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35068
ISBN: 978-617-7875-14-6
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://ucsuniv.kiev.ua/images/archive/issue4/kulturologia_1_4_2019_08_Geraschenko.pdf
http://irbisnbuv.gov.ua/ulib/item/UKR0001862
http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ojs-doi-10_31261_pr_9100
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0001699316658697
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00085006.2017.1381500
Перелік літератури: 1. Геращенко О.О. Візуальне мистецтво як інструмент реорганізації посткатастрофічної пам’яті. Українські культурологічні студії – Київ, 2019. - С. 50-54. URL: http://ucsuniv.kiev.ua/images/archive/issue4/kulturologia_1_4_2019_08_Geraschenko.pdf
2. Гундорова Т.Післячорнобильська бібліотека. Український літературний постмодерн. The Post-Chornobyl Library. Ukrainian Literary Postmodernism / Укр. наук. ін-т Гарвард. ун-ту, Ін-т критики. – Київ: Критика, 2005. – 263 с. URL: http://irbisnbuv.gov.ua/ulib/item/UKR0001862
3. Żejmo B. (2020) Постчернобыльское искусство как работа горя. Polskie Towarzystwo Rusycystyczne; Uniwersytet Śląski, 174 (4), 99-120. URL: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ojs-doi-10_31261_pr_9100
4. Zhukova, E. (2016). From ontological security to cultural trauma. Acta Sociologica, 59(4), 332–346. URL: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0001699316658697
5. Karpusheva, A. (2017). Svetlana Aleksievich’s Voices from Chernobyl: between an oral history and a death lament. Canadian Slavonic Papers, 59(3-4), 259–280. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00085006.2017.1381500
References: 1. Herashchenko O.O. Vizualne mystetstvo yak instrument reorhanizatsii postkatastrofichnoi pamiati. Ukrainski kulturolohichni studii – Kyiv, 2019, P. 50-54. URL: http://ucsuniv.kiev.ua/images/archive/issue4/kulturologia_1_4_2019_08_Geraschenko.pdf
2. Hundorova T.Pisliachornobylska biblioteka. Ukrainskyi literaturnyi postmodern. The Post-Chornobyl Library. Ukrainian Literary Postmodernism, Ukr. nauk. in-t Harvard. un-tu, In-t krytyky, Kyiv: Krytyka, 2005, 263 p. URL: http://irbisnbuv.gov.ua/ulib/item/UKR0001862
3. Żejmo B. (2020) Postchernobylskoe iskusstvo kak rabota horia. Polskie Towarzystwo Rusycystyczne; Uniwersytet Śląski, 174 (4), 99-120. URL: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ojs-doi-10_31261_pr_9100
4. Zhukova, E. (2016). From ontological security to cultural trauma. Acta Sociologica, 59(4), 332–346. URL: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0001699316658697
5. Karpusheva, A. (2017). Svetlana Aleksievich’s Voices from Chernobyl: between an oral history and a death lament. Canadian Slavonic Papers, 59(3-4), 259–280. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00085006.2017.1381500
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:І Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (до 35 роковин аварії на Чорнобильській АЕС) (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.